Білімділер поралы
загрузка...

Қазақстан соғыстан кейінгі жылдары (1946 - 1953жж.)

Қазақстан тарихы 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан соғыстан кейінгі жылдары (1946 - 1953жж.)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Ұлы отан соғысы аяқталғаннан кейін республика өмірінде орын алған саяси ахуал жайында білім беру.
Дамытушылық. Оқушыларға СТО технологиясының элементтерін қолдана оқыту арқылы, олардың өз бетінше іздену, тұжырым жасап, сұрақтарға нақты жауап беру дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік. Әр оқушының тұлға екенін және бірін - бірі тыңдап, құрмет тұта білуге, әділетті болуға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың типі: дәстүрлі емес
Әдісі: модульдік СТО технологиясы элементтері
Көрнекілігі: Қазақстанның картасы, кеспе қағаздар, слайд
Сабақтың барысы.
І Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу және кезекшімен диалог.
Сыныпты 4 топқа бөлу.

ІІ Жаңа сабақ.
Оқушылар сөзжұмбақ шешу арқылы бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Сөзжұмбақ

1. Атақты Қазақстандық партизан, Украина жерінде шайқасқан
2. 1913ж. жарық көрген М. Жұмабаевтың жыр жинағы қалай аталады?
3. Кеңестік Шығыс әйелдерінің арасынан бірінші болып Ленин орденімен және Алтын Жұлдыз медалымен марапатталған 54 - атқыштар бригадасының мергені кім?
4. Қазақстандағы сталиндік лагерлердің бас басқармасы, бұл...
5. Қатардағы жұмысшыдан Түркісіб теміржолы бастығына дейін көтерілген қазақ азаматы кім?
6. Ауқымы жағынан адамзат тарихында болып көрмеген және бұл шайқас ауқымы Қазақстан аумағында шарпыған.
7. Б. Майлиннің еңбегі.
8. 1920 ж. Орынборда құрылған АКСР?
9. Иосиф Виссарио́нович Джугашви́ли деген кім?
10. Аз уақыт ішінде КСРО ны жаулап алу туралы құрған Гитлердің жоспары...
11. «Қозы Көрпеш -... сұлу».
12. Хлудовтың талантты шәкірттерінің бірі, ол сендердің оқулықтарыңның мұқабасындағы «Түркісіб» картинасының авторы.
13. Ұлы Отан соғысы жылдары дарынды ұстаздары Қазақстанда дәріс берген киностудиялардың бірі.

1. С. Мұқановтың еңбегі «... мектебі» деп аталады.
2. Ұлы Отан соғысы жылдары ол сан мәрте жараланғанына қарамастан, ажал тырнағынан құтылыған. Батырлығына қарамастан Кеңес одағының батыра деген атақты ала алмай дүниеден озған қаһарман кім?
3. Ленинградтық... Ж. Жабаевтың Ұлы Отан соғысы жылдары шығарған рухты өлеңдерінің бірі.
4. Әйелі мен қыздары АЛЖИР азабынан өткен, оның білімдарлығынан Мемлекеттік Дума мүшелері де сескенген, бұл кім турасында?

ДЖИК СО
Бірдей мәтін бөлігін алған оқушылар эксперт немесе жанұя топтарын құрады, яғни эксперт топтар басқа топ құрады, мәтіннің бірдей бөліктерін талдайды.
Төрт логикалық бөлікке бөлінген мәтіннің 1 – бөлігін бірлер, 2 - бөлігін екілер, 3 - бөлігін үшіншілер, 4, 5 - бөліктерін - бесінші және төртінші топқа бөлінетін оқушылар алады. Бастамас бұрын бастапқы топтардағы мәтінді мұқият меңгеру қажет себебі жанұя топтарға түсіндіруге жауапты екенін түсіну керек. Келесі кезекте бастапқы топтар қайта табысып, үйреніп келген бөліктерінің мазмұнын ортаға салады. Осылайша ұжым мүшелері бірін – бірі оқытуға, сол арқылы ойлануға үйренеді.

Мәтіндер:
1. Кеңес Одағының Коммунистік партиясы (КОКП) бұл кезде өзінің саяси ұйым ретінде функциясын кейін ысырып қойып, мемлекетті басқару жүйесімен бірігіп кеткен, жоғарыдан төмен қарай, бұйрықпен басқарылатын, иерархиялық - пирамидалық құрылымға айналған болатын. Компартия Кеңес мемлекетінің, қоғамдық ұйымдардың, кооперациялардың, кәсіпорындар мен шаруашылықтардың бәрінің істеріне араласып, олардың қызметіне басшылық етті. Партия өзінің жұмысын қолында күші бар ведомстволарға - мемлекеттік қауіпсіздік комитетіне (МКҚ), Ішкі істер министрлігіне (ІІМ) сүйеніп жүргізді.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Пікірлер #1: 21 қаңтар 2017 18:33
zhaksy uiymdastyrylgan
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 142
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 142
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика