Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қазақстан соғыстан кейінгі жылдары (1946 - 1953жж.)

23 қаңтар 2014, Бейсенбі
Категориясы: Тарих
Қазақстан тарихы 9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан соғыстан кейінгі жылдары (1946 - 1953жж.)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Ұлы отан соғысы аяқталғаннан кейін республика өмірінде орын алған саяси ахуал жайында білім беру.
Дамытушылық. Оқушыларға СТО технологиясының элементтерін қолдана оқыту арқылы, олардың өз бетінше іздену, тұжырым жасап, сұрақтарға нақты жауап беру дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік. Әр оқушының тұлға екенін және бірін - бірі тыңдап, құрмет тұта білуге, әділетті болуға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың типі: дәстүрлі емес
Әдісі: модульдік СТО технологиясы элементтері
Көрнекілігі: Қазақстанның картасы, кеспе қағаздар, слайд
Сабақтың барысы.
І Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу және кезекшімен диалог.
Сыныпты 4 топқа бөлу.

ІІ Жаңа сабақ.
Оқушылар сөзжұмбақ шешу арқылы бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Сөзжұмбақ

1. Атақты Қазақстандық партизан, Украина жерінде шайқасқан
2. 1913ж. жарық көрген М. Жұмабаевтың жыр жинағы қалай аталады?
3. Кеңестік Шығыс әйелдерінің арасынан бірінші болып Ленин орденімен және Алтын Жұлдыз медалымен марапатталған 54 - атқыштар бригадасының мергені кім?
4. Қазақстандағы сталиндік лагерлердің бас басқармасы, бұл...
5. Қатардағы жұмысшыдан Түркісіб теміржолы бастығына дейін көтерілген қазақ азаматы кім?
6. Ауқымы жағынан адамзат тарихында болып көрмеген және бұл шайқас ауқымы Қазақстан аумағында шарпыған.
7. Б. Майлиннің еңбегі.
8. 1920 ж. Орынборда құрылған АКСР?
9. Иосиф Виссарио́нович Джугашви́ли деген кім?
10. Аз уақыт ішінде КСРО ны жаулап алу туралы құрған Гитлердің жоспары...
11. «Қозы Көрпеш -... сұлу».
12. Хлудовтың талантты шәкірттерінің бірі, ол сендердің оқулықтарыңның мұқабасындағы «Түркісіб» картинасының авторы.
13. Ұлы Отан соғысы жылдары дарынды ұстаздары Қазақстанда дәріс берген киностудиялардың бірі.

1. С. Мұқановтың еңбегі «... мектебі» деп аталады.
2. Ұлы Отан соғысы жылдары ол сан мәрте жараланғанына қарамастан, ажал тырнағынан құтылыған. Батырлығына қарамастан Кеңес одағының батыра деген атақты ала алмай дүниеден озған қаһарман кім?
3. Ленинградтық... Ж. Жабаевтың Ұлы Отан соғысы жылдары шығарған рухты өлеңдерінің бірі.
4. Әйелі мен қыздары АЛЖИР азабынан өткен, оның білімдарлығынан Мемлекеттік Дума мүшелері де сескенген, бұл кім турасында?

ДЖИК СО
Бірдей мәтін бөлігін алған оқушылар эксперт немесе жанұя топтарын құрады, яғни эксперт топтар басқа топ құрады, мәтіннің бірдей бөліктерін талдайды.
Төрт логикалық бөлікке бөлінген мәтіннің 1 – бөлігін бірлер, 2 - бөлігін екілер, 3 - бөлігін үшіншілер, 4, 5 - бөліктерін - бесінші және төртінші топқа бөлінетін оқушылар алады. Бастамас бұрын бастапқы топтардағы мәтінді мұқият меңгеру қажет себебі жанұя топтарға түсіндіруге жауапты екенін түсіну керек. Келесі кезекте бастапқы топтар қайта табысып, үйреніп келген бөліктерінің мазмұнын ортаға салады. Осылайша ұжым мүшелері бірін – бірі оқытуға, сол арқылы ойлануға үйренеді.

Мәтіндер:
1. Кеңес Одағының Коммунистік партиясы (КОКП) бұл кезде өзінің саяси ұйым ретінде функциясын кейін ысырып қойып, мемлекетті басқару жүйесімен бірігіп кеткен, жоғарыдан төмен қарай, бұйрықпен басқарылатын, иерархиялық - пирамидалық құрылымға айналған болатын. Компартия Кеңес мемлекетінің, қоғамдық ұйымдардың, кооперациялардың, кәсіпорындар мен шаруашылықтардың бәрінің істеріне араласып, олардың қызметіне басшылық етті. Партия өзінің жұмысын қолында күші бар ведомстволарға - мемлекеттік қауіпсіздік комитетіне (МКҚ), Ішкі істер министрлігіне (ІІМ) сүйеніп жүргізді.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
24 612
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қазақстан 1941 – 1945 жылдары, Ұлы Отан соғысы жылдарында Германияның фашистік әскери жоспары, Ұлы Отан соғысының басталуы.
Қазақстан 1941 – 1945 жылдары, Ұлы Отан соғысы жылдарында Германияның фашистік әскери жоспары, Ұлы Отан соғысының басталуы.
Ұлы отан соғысының басталуы және КСРО – ға қарсы Германияның фашистік әскери жоспары туралы мәлімет беру. 2. Ерлік батырлық, деген сөздерінің мәнін түсінуге үйрету.
Сталинизм идеологиясы және қуғын - сүргін саясаты
Сталинизм идеологиясы және қуғын - сүргін саясаты
Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйе туралы білу; Жеке басқа табынушылық мәнін ұғыну;
Соғыстан кейінгі жылдары Қазақстанда мәдениеттің дамуы: ғылым және өнер
Соғыстан кейінгі жылдары Қазақстанда мәдениеттің дамуы: ғылым және өнер
Қазақстанда мәдени құбылыстар жайында ғылым мен білімнің дамуында жетістіктермен қатар түрлі жағымсыз істердің орын алғандығы жөнінде білім - біліктілікті қалыптастыру.
Қазақстанда тың және тыңайған жерлерді игеру
Қазақстанда тың және тыңайған жерлерді игеру
Тың және тыңайған жерлерді игеру, оның негізгі ерекшеліктері жайында жалпы мағлұмат беру, тың игерудің тарихи маңызын, нәтижесі мен салдарын түсінуге жағдай жасау.
1946 - 1991 ж әлеуметтік – демографиялық үрдістер
1946 - 1991 ж әлеуметтік – демографиялық үрдістер
Батыс Қазақстан облысы, Қызылоба ауылы, Жаңақала ауданы, Е. Ш. Орақбаев атындағы орта жалпы білім беретін мектептің тарих пәні мұғалімі Т. А. Дюсегалиева
Қос жұлдызды майдангер
Қос жұлдызды майдангер
Алматы облысы, Райымбек ауданы, Саты ауылы Айтжан Түркебаев атындағы орта мектеп мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×