Білімділер поралы

Кәсіптік орта оқу орындарында ағылшын тілін оқытудағы интербелсенді әдіс - тәсілдер

Тақырыбы: «Кәсіптік орта оқу орындарында ағылшын тілін оқытудағы интербелсенді әдіс - тәсілдер»
Мақсаты: Кәсіптік білім беретін орта оқу орындарында ағылшын тілін оқытуда қолданылатын тиімді әдіс - тәсілдерді талқылау, сараптау. Оқытушылар арасында қарым - қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл – күйден арылу, күш - қуат жинау, өзін - өзі тану, құрметтеу, өзін еркін сезінуге көмектесу. Өзара тәжірибе алмасу.
Барысы:
1. Ашылуы (таныстыру, топқа бөлу )
2. «Идеялар жәрмеңкесі»Ықшам сабақ (микро урок )
3. Сапалық сараптама дөңгелек үстел (пікір алмасу )
4. «Тәуелсіз сарапшылар» анкета алу
5. Қорытынды. марапаттау.
Жүргізуші: Құрметті әріптестер және қонақтар, сіздерді бүгінгі өткізілгелі отырған «Кәсіптік орта оқу орындарында ағылшын тілін оқытудағы интербелсенді әдіс - тәсілдер» атты семинар – тренингімізге қош келдіңіздер!!!
Қазіргі таңда шетел тілі ретінде ағылшын тілін оқытуды жаңа сатыға көтеру – педагогикадағы іргелі міндеттерінің бірі. Елбасы Н. Ә. Назарбаевтың
«Үштұғырлы тіл» мәдени жобасын дамыту басымдыққа айналып, соның ішінде жаңғыру жағдайында әлемдік интеграцияға кірігу тілі ретінде ағылшын тіліне мән беріліп отыр.

1. Ашылуы
Алғы сөзді Колледж директорының оқу – ісі жөніндегі орынбасары

Жүргізуші: Әлемдік білім алу кеңістігінде (шетел тілін оқыту) интеграциялық үрдістердің тереңдеп кең қанат жайған жағдайында шетел тілін оқыту өзекті. Біліктілігі жоғары, білімі жағынан бәсекеге түсе алатын, өзін халықаралық еңбек жәрмеңкесінде еркін сезініп жүре алатын маман даярлау – басты педагогикалық міндеттердің бірі.
Осы орайда біз ағылшын тілі пәнінің оқытушылары ойласа келе семинар – тренинг ұйымдастырайық деп шештік.

2. Семинар - тренингтің мақсаты, жоспарымен таныстыру.
1. Таныстыру, топқа бөлу (10 минут)
2. «Идеялар жәрмеңкесі» Ықшам сабақ (микро урок ) (5 - 7 минут)
3. Сапалық сараптама дөңгелек үстел (пікір алмасу )(5минут)
4. «Тәуелсіз сарапшылар» анкета алу(5минут)
5. Жүректен жүрекке (тренинг) (5минут)
6. Қорытынды (марапаттау). (10 минут)

Мақсаты:
Кәсіптік білім беретін орта оқу орындарында ағылшын тілін оқытуда қолданылатын тиімді әдіс - тәсілдерді талқылау, сараптау. Оқытушылар арасында қарым - қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл – күйден арылу, күш - қуат жинау, өзін - өзі тану, құрметтеу, өзін еркін сезінуге көмектесу. Өзара тәжірибе алмасу. Жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде мұғалімдерге көмек ретінде интербелсенді әдістерді ұсыну;

1. Тапсырма: Әрбір қатысушыға жеміс – жидектің және көкөністердің суреттері беріледі. Сол сурет бойынша қатысушы өздерін ағылшын тілінде таныстырады.
An apple, an orange, grape, cherry, lemon, banana, strawberry, cabbage, tomato, cucumber
2. «Идеялар жәрмеңкесі» Қатысушы оқытушылар өз ықшам сабақтарын көрсетеді
3. Сапалық сараптама дөңгелек үстел.
Көрсетілген әдіс - тәсілдер бойынша пікір алмасу.
1. Мен үйрендім (жасыл алма)
2. Мен әлі де үйренуім керек (қызыл алма)
Тапсырма: Алмаларды себетке жинау керек.
4. «Тәуелсіз сарапшылар» анкета алу. Көрермендерден көрсетілген ықшам сабақтар бойынша анкета алынады
5. Қорытынды.(тренинг)
Қатысушылар және көрермендер тарапынан тілек - лебіздер білдіріліп, сол арман тілектеріміз орындалсын деп әуеге шарларымызды ұшырамыз.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 68
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 68
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика