Білімділер поралы
загрузка...

Программа и методические рекомендации по организации и проведению государственной аттестации

1. Общие положения
1. Настоящие Программа и методические рекомендации по организации и проведению государственной аттестации и самооценки организаций, реализующих учебные программы дошкольного воспитания и образования (далее — Программа), разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан «Об образовании» (далее – Закон), постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 декабря 2007 года № 1270 «Об утверждении правил государственной аттестации организаций образования» (далее – Правила), Инструкцией по организации и проведению государственной аттестации организаций образования, утвержденной приказом и.о.министра образования и науки от 5 марта 2008 года № 109 (далее - Инструкция) и другими нормативными правовыми актами Республики Казахстан в области образования, регламентирующих деятельность организации образования.
2. Программа предназначена для обеспечения единого подхода и прозрачности при проведении государственной аттестации (далее - аттестация) и самооценки организаций, реализующих учебные программы дошкольного воспитания и образования (далее-организация), независимо от форм собственности и ведомственной подчиненности.
3. Аттестация осуществляется в целом по организации образования.
4. Аттестация международных и иностранных организаций образования и их филиалов, созданных и функционирующих на территории Республики Казахстан, проводится на тех же условиях, в том же порядке и объеме, что и для организаций образования Республики Казахстан, если иное не установлено международными договорами, ратифицированными Республикой Казахстан.
5. При аттестации определяются соответствия образовательных услуг, предоставляемых организациями образования, требованиям государственных общеобязательных стандартов образования Республики Казахстан.

1. Жалпы ережелер
1. Осы мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың білім беру бағдарламаларын іске асыратын ұйымдарда мемлекеттiк аттестаттауды және өзіндік бағалауды ұйымдастыру және өткізу жөнiндегi бағдарлама және әдiстемелiк ұсынымдар (бұдан әрi — Бағдарлама), «Бiлiм туралы» Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрi — Заң), «Бiлiм беру ұйымдарын мемлекеттiк аттестаттау ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2007 жылғы 24 желтоқсандағы № 1270 қаулысына (бұдан әрi — Ереже), Бiлiм және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2008 жылғы 5 наурыздағы № 109 бұйрығымен бекiтiлген Бiлiм беру ұйымдарында мемлекеттiк аттестаттауды ұйымдастыру және өткізу жөнiндегi нұсқаулыққа (бұдан әрi — Нұсқаулық) және басқа да білім беру ұйымдарының қызметтерін регламенттейтін білім беру саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес әзiрленген.

Скачать полную версию
Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 196
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 194
Роботтар: 2
zhaxygull Ардақ
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика