Білімділер поралы
загрузка...

Тест. Қарапайым жүрек - өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі

Студенттерге арналған
ТЕСТТІК НҰСҚАУЛЫҚТАР
Пәні: Медбикелік іс негіздері
Курсы: 2
Семестр: ІV
Тақырыбы: Қарапайым жүрек - өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі.
Мамандығы: 0302000 «Медбикелік іс»
Біліктілігі: 0302033 «Жалпы практикадағы медбике»

Тақырып: Қарапайым жүрек - өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі
1 - нұсқа
1. Биологиялық өлім белгісі:
А. тыныс алудың толығымен тоқталуы
Б. пульстің болмауы
В. жүрек соғысының болмауы
Г. рефлекстің болмауы
Д.. жоғарыда көрсетілгендердің барлығы
2. Терминалды жағдай дегеніміз?
А. клиникалық өмір жағдай
Б. агониальды кезең
В. өлім мен өмір арасындағы санаулы жағдай
Г. өлім жағдайы
Д. жоғарыда көрсетілгендердің барлығы
3. Реанимациялық шараларды жүргізуге қарсы көрсеткіш:
А. клиникалық өлім болғаннан кейінгі кеш уақыт (10 минуттан көп)
Б. өмірге қатысы жоқ бұзылыстар болғанда
В. онкологиялық аурудың соңғы стадиясы
Г. дұрыс жауап жоқ
Д.. жоғарыда көрсетілгендердің барлығы
4. Қандай жағдайда жүректің тікелей массажы қолданылады?
А. Тікелей емес массаждың әсері болмаған кезде
Б. Кеуделік клеткасын ашуға мүмкіндік беретін құрал - саймандар болғанда
В. Кеуделік клетка мүшелеріне операция жасап жатқанда жүрек тоқтап қалса
Г. Дұрыс жауап жоқ
Д. Жоғарыда көрсетілгендердің барлығы
5. Клиникалық өлім белгілері:
А. Үлкен тамырларда пульстың жоқ болуы
Б. естен тану
В. көз қарашығының кеңеюі
Г. ұстаманың пайда болуы
Д.. жоғарыда көрсетілгендердің барлығы
6. Реанимациялық шаралардың әсерлілігін көрсететін белгілер:
А. Үлкен тамырларда пульстің пайда болуы
Б. көз қарашығының тарылуы
В. артериялық қысымның қалыпқа келуі
Г. өзіндік тыныс алудың қалыпқа келуі
Д. Жоғарыда көрсетілгендердің барлығы
7. Реанимациялық шараларға қатысы жоқ:
А. Тыныс алу жолдарының өткізгіштігін қалпына келтіру
Б. өкпенің жасанды вентиляциясын жүргізу
В. жүрекке тікелей емес массаж жасау
Г. несеп қуыққа катетеризация жасау
Д. жүрек ішілік дәрі салу
8. Биологиялық өлімнің анық белгісі
А. ұйқы артериясында пультің болмауы
Б. көз қарашығының кеңеюі
В. тері жамылғысының бозаруы
Г. өліктік дақтардың пайда болуы
Д. жоғарыдағы келтірілгендердің барлығы
9. Жүргізілген өкпенің жасанды вентилясының әсерлілігінің критерийі болып табылады
А. ұйқы артериясында пульстің пайда болуы
Б. эпегастральді аймақтың желденуі
В. кеуде клеткасының экскурсиясы
Г. тері жамылғысының бозаруы
Д. конвульсивті қозғалыс

Тақырып: Қарапайым жүрек - өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі
2 - нұсқа

1. Реанимациялық шаралардың асқынысына жатпайды:
А. қабырғалардың сынуы
Б. кеуде клеткасының сынуы
В. сан мойнының сынуы
Г. плевра бұзылысы
Д. перикардтың бұзылысы

2. Кеуде массажы кезінде
А. бүгілмейді
Б. 5 - 6см бүгіледі
В. 10см бүгіледі
Г. 2см бүгіледі
Д. болмайды

3. Тікелей емес массаждың әсерлілігін бақылау
А. уақыт кетірмеу үшін керек емес
Б. 1 - 2 минуттан кейін
В. 10 минуттан кейін
Г. әр жарты сағат сайын
Д. регламентация жоқ

4. Бір адам жүргізгенде тыныс алу жиілілігі мен жүрек жиырылу жиілілігінің оптимальді қатынасы
А. 10 компресс және 2 тыныс жіберу
Б. 15 компресс және 2 тыныс жіберу
В. 2 компресс және 2 тыныс жіберу
Г. 4 - 5 компресс және 1 тыныс жіберу
Д. дәрігердің ыңғайына қарай жасау

5. Екі адам жүргізгенде тыныс алу жиілілігі мен жүрек жиырылу жиілілігінің оптимальді қатынасы
А. 10 компресс және 2 тыныс жіберу
Б. 15 компресс және 2 тыныс жіберу
В. 2 компресс және 2 тыныс жіберу
Г. 4 - 5 компресс және 1 тыныс жіберу
Д. дәрігердің ыңғайына қарай жасау

6. Жүректік - өкпелік реанимацияны екі құтқарушы жүргізгендегі тыныс жіберу мен компрестің қатынасы
А. 2: 15
Б. 2: 10
В. 1: 5
Г. 1: 2
Д. дұрыс жауап жоқ

7. Жүректік - өкпелік реанимацияны бір құтқарушы жүргізгендегі науқастың тыныс алу жолдарына үрлеу және кеудеге компресс жасау қатынасы
А. 2: 15
Б. 2: 10
В. 2: 5
Г. 1: 5
Д. дұрыс жауап жоқ

8. ӨЖВ жүргізудің әсерлілігіне қойылатын басты шарт болып табылады
А.. Тыныс алу жолдарының өткізгіштігінің еркін болуы
Б. техникалық заттардың көмегімен ӨЖВ жүргізу
В. науқастың өкпесіне 0, 5 л шамасында ауа үрлеу
Г. физикалық күшті адам
Д. тізімдегілердің барлығы

9. Жүрек - тамырлық реанимация әсерлілігіне міндетті шарт болып табылады
А.. жүректің тікелей емес массажын ӨЖВ - мен бірге жүргізу
Б. реанимациялық шаралар
В. стационар жағдайындағы реанимациялық шаралар
Г. жүрек - өкпелік реанимация екі сағат ішінде
Д. жүрек - өкпелік реанимация тәулік ішінде

10. Жүргізілген өкпенің жасанды вентилясының әсерлілігінің критерийі болып табылады
А. ұйқы артериясында пульстің пайда болуы
Б. эпегастральді аймақтың желденуі
В. кеуде клеткасының экскурсиясы
Г. тері жамылғысының бозаруы
Д. конвульсивті қозғалыс

Тақырып: Қарапайым жүрек - өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі
1 - нұска
1 - д, 2 - в, 3 - д, 4 - в, 5 - д, 6 - д, 7 - г, 8 - г, 9 - а

2 - нұска
1 - в, 2 - б, 3 - б, 4 - б, 5 - б, 6 - а, 7 - г, 8 - а, 9 - а, 10 - а

Астана қаласы,
«Шипагер» медициналық колледж мекемесі
Құрастырған оқытушылар: А. Т. Оспанова, А. Т. А. Т. Тургыналиева

Тест. Қарапайым жүрек - өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі. жүктеу
Қарапайым жүрек - өкпелік реанимация. Мәйітпен жұмыс істеу ережесі. реферат жүктеу
Соңғы өлім жағдайдағы мейірбикенің іс-әрекет алгоритмі. жүктеу
Ауыр науқастарға және агония сатысындағы науқастарға күтім жасау. Клиникалық өлім кезінде көрсетілетін реанимациялық шаралар. жүктеу
Қарапайым жүрек-өкпелік реанимация сабақ жоспары. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 89
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 89
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика