Білімділер поралы

Тіл - парасат қалалық байқауының әзірлемесі

21 ақпан – Дүниежүзілік ана тілі күніне орай, Елбасы Н. Әбішұлының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасының аясында ұйымдастырылған қазақ тілін жетік меңгерген этнос жастары арасындағы «Тіл - парасат» қалалық байқауының әзірлемесі

Ә. Боранбаев атындағы кинотеатр
Фанфар ойналады
1 - жүргізуші: Бұл жанды тіл – бұл менің азат тілім,
Жадымда талмай самғар қанат тілім.
Бірлік, достық, татулық жүрегі боп,
Жасай бер, мәңгі менің Қазақ тілім!
Армысыздар құрметті өнерді, тілді сүйетін, қадірменді қонақтар және байқауға қатысушы дарынды да жалынды жастар қауымы!
2 - жүргізуші: Добрый день, уважаемые гости и участники нашего сегоднящнего конкурса! Добро пожаловать на наше мероприятия.
1 - жүргізуші: Дауға салса алмастай қиған, сезімге салса – қырандай қалқыған, ойға салса қорғасындай балқыған Қазақ тіліне деген құрметі жоғары этнос жастарының арасында өткелі отырған «Тіл – парасат» байқауына қош келдіңіздер!
2 - жүргізуші: Сегоднящний наш конкурс посвящен к всемирному дню родного языка. Как всем известно, ежегодно 21 февраля отмечается как всемирный день родного языка. Наш родной казахский язык не только язык семейного очага, но и официальный язык! Лидер наций Н. Назарбаев в каждом своем выступлении говорит о будущем государственного языка.
1 - жүргізуші: Иә, дұрыс айтасың Альбина, Елбасының биылғы жылғы Жолдауы мен «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласында қазақ тілінің өзге елдермен тереземізді теңестірудегі рөлі маңызды екенін назардан тыс қалдырмайды. Соның бірі – қазақ әліпбиінің латын қарпіне көшу мәселесі.
2 - жүргізуші: Да, по этому поводу за 2017год городской центр обучения языкам проводили встреч в 109 учреждениях, и в них участвовали 8009 человек. Организовывали различные городские конкурсы. Участвовав в областных, республиканских мероприятиях и достигли больших высот.
1 - жүргізуші: Мемлекеттік тілді жетік меңгерген этнос жастарының бүгінгі байқауы да дәл сондай биік жетістікке жетелер іс - шаралардың бірі екені сөзсіз. Ендеше, қала және ауыл мектептері мен кәсіптік, жоғары оқу орындарынан сынға түсетін қатысушыларды таныстыруға рұқсат етіңіздер!
Қарсы алыңыздар:
1. Лейла Мамедова – Арқалық медициналық колледжінің 2 курс студенті
2.
............
1 - жүргізуші: Байқау қатысушыларының өнерін бағалап, төрелігін беретін қазылар алқасымен таныс болыңыздар.
2 - жүргізуші:
1. Председатель жюри – Методист отдела культуры и развития языков акимата города Аркалыка – Сеитхан Асемгул Байболатовна.
2. Преподаватель музыки Музыкальной школы им. Б. Байкадамова -
3. Учитель казахского языка и литературы средней школы №4 -
1 - жүргізуші: Енді, байқаудың шарттарымен таныс болыңыздар.
Байқауға мемлекеттік тілді жетік меңгерген 16 - 22 жас аралығындағы этнос жастары қатысып отыр.
- бірінші аталым: ұсынылған тақырып бойынша ауызша тұсаукесер жасау. Уақыты 3 минуттан аспауға тиіс;
- екінші аталым: ұсынған тапсырма бойынша қатысушылар жұппен диалог құрады (билет алу арқылы), ұзақтығы 3 - 5 минут;
- үшінші аталым: «Шабыт жұлдызы» шығармашылық тапсырмасы (үй тапсырмасы): қазақ халық әндерін немесе заманауи әндерді орындау немесе заманауи театрландырылған интерпретациядаға көркем шығарма үзіндісінен қойылым (пъеса, ертегі т. б.) орындау уақыты 3 - 5 минуттан аспауы тиіс.
2 - жүргізуші:
1 - 2 номинации конкурса проходили в центре обучения языкам 27 февраля. И сегодня, наши участники должны будут проявить себя только в 3 - номинации. Желаем успехов участникам и проводим их опладисментами для подготовки к домашнему заданию.
1 - жүргізуші:
Бүгінгі елдің болашағы білімде
Жөн сөйлесін менің ана тілімде,
Тамашалап қазақтың бар өнерін.
Ал көрермен қол соғайық бір демде, - деп, байқаудың алғашқы қатысушысын сахнаға шақырайық!
2 - жүргізуші: Встречайте на сцене ________________________________________________
1 - жүргізуші: Алдарынызда өнер көрсететін ______________________________________
2 - жүргізуші: Следующий участник ______________________
1 - жүргізуші: Алдарынызда өнер көрсететін _____________________________________
2 - жүргізуші: Следующий участник ____________________________________
1 - жүргізуші: Алдарынызда өнер көрсететін _______________________________________
2 - жүргізуші: Следующий участник ____________________________________________
1 - жүргізуші: Алдарынызда өнер көрсететін ________________________________________
2 - жүргізуші: Следующий участник ________________________________
1 - жүргізуші: Алдарынызда өнер көрсететін ____________________________________
2 - жүргізуші: Многоуважаемые гости и дорогие зрители, вот и подошел к концу наш конкурс, чтобы узнать победителей сегоднящнего конкурса, проводим наше жюри со сцены, для подведения итогов конкурса.
1 - жүргізуші: Ендеше, қадірменді көрермен қауым, төрешілер байқаудың жүзден жүйріктерін анықтағанша, кезекті облыстық «Тіл - парасат» 2017 байқауының жеңімпазы Светлана Ручкинаның әсем әніне кезек берейік.
2 - жүргізуші: И так для подведения итогов конкурса и для награждения победителей слово предоставляется председателю жюри Асемгул Байболатовне.
1 - жүргізуші: Бүгінгі байқауымыздың бас жүлдегері «Тіл парасат» байқауының облыстық кезеңіне жолдама алып, қаламыздың намысын қорғайтын болады. Байқаудың барша жеңімпаздарын шын жүректен құттықтаймыз! Мемлекеттік тілге деген ерекше құрметін көрсетіп, мерейін өсіруге өзіндік үлес қосып келе жатқан жалынды жастарымыздың саны күн санап арта берсін деген тілекпен біз сіздермен қоштасамыз. Келесі кездескенше, күн жақсы болсын!
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 33
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 33
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика