Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Әдістемелік көмек
Жаңаша оқыту – жетістік көзі
Оқу - тәрбиесінде мынандай өзекті яғни (актуальды) жерлерінде проблемалар бар: 1) Оқушылардың өз бетінше ойланып, әрекет етулері жеткіліксіз....
Дарындылықты анықтау мен қолдау технологиясы
Ұстаз алдында отырған оқушыларды ерекше қабілетті, орташа деңгейдегі оқушы, үлгерімі нашар оқушы деп үш топқа бөлуге болады. Бұл қабілеттің әр түрлілігінен туындаған мәселе. Осы тұста «Ерекше қабілетті оқушы деген кім?» деген сұраққа жауап беретін...
Оқушыларды көркем жазуға үйретудегі жазу парағы партаның рөлі
Қазалы ауданы, Қызылорда облысы, №100 орта мектеп, Қазалы ауылы, бейнелеу өнері және сызу пәнінің мұғалімі Көшімбет Сұлтан...
Математика сабағында оқушылардың өнегелі аспектілерін дамыту
«Зияткерлі адамды тәрбиелеу үшін, адамгершілік тәрбие бермесе – демек қоғам үшін қауіпті адам өсіру» Рузвельт Теодар Мен математика пәнін оқытқанда өзімнің оқушыларыма беделді болуымды тырысамын....
Жаңа тұрпатты мұғалім тұлғасы теориясы мен әдіснамасы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қазалы ауылы, №100 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қамбарова Сағира Лаубайқызы...
RWCT технологиясы
«№23 жоббм» КММ Бастауыш сынып мұғалімі: Әбдыханова Ш.С. RWCT мұғалімі...
Тақырыптық жоспар
Оқушыларға өз халқының мәдениеті мен этнографиясын таныту, насихаттау басты міндетіміз. Себебі, «тәрбие – тал бесіктен басталады» дейтұғын дана халқымыз қашанда дәстүрге берік болып, салтын сақтай білген....
Ұлы дала тарихы
Ұлы дала тарихы факультатив сағаттарында Ежелгі Қазақстан тарихы сабақтарында қамтып өту мүмкін болмайтын тұстарын оқушыларға тереңірек ұғындыра түсу үшін сабақты түрлендіріп, әр түрлі әдіс-тәсілдерді пайдаланып, өзімнің жинақтаған тәжірибемді сарып...
Адамгершілік құндылықтарды жеке тұлға бойында қалыптастыру
Бекбауов Нұрбек Сембайұлы Атырау облысы Қызылқоға ауданы Сағыз селосы №9 орта мектеп мұғалімі....
×