Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Countries, cities, sights

15 наурыз 2014, Сенбі
Категориясы: Ағылшын тілі
Сабақтың тақырыбы: Countries, cities, sights
9 - сынып
Жалпы мақсаты: Оқушыларға елдер, қалалар, көріктіі жерлер туралы жалпы мәліметтер беру; Танымдық қабілеттерін, оқу, тыңдау, сөйлеу қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайту. Герундийдің жасалу жолдарын, қолданылуын түсіндіру;
Грамматикалық тақырып: Gerund.
Оқу нәтижелері: Тақырыпты толық меңгереді. Жаңа ақпаратты қабылдайды. Ойлау, сөйлеу мәдениеті дамиды. Пәнге қызығушылығы, белсенділігі артады.
Түйінді идеялар: Тақырып барысындағы құндылықтарды анықтап, сол құндылықтардың мағынасын ашу арқылы тақырыпты өз бетімен меңгерту. Жаңаша әдіс - тәсілдерді қолдану арқылы ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Әдіс - тәсілдері: Жұптық жұмыс, диалогтік оқыту, АҚТ - ны пайдалану,
Пәнаралық байланыс: География, қазақ тілі
Ресурстар: Интерактивті тақта, интернет беттерінен алынған материалдар, электрондық оқулық, 9 - сынып бойынша оқулықтар Т. Аяпова, Ж. Тұтбаева.

The plan of the lesson:
I. Organization moment.
a) Greetings:
- Good morning, children
- Good morning, teacher
b) Check up attendance
- Who is on duty today?
- Who is absent? Etc.

II. Warming up: Look at the blackboard. You can see the aphorism, let’s read it and discuss. What does it mean? How do you understand the aphorism? Read it.
a) A world is a book
and if you don’t travel
you read only one page.
Do you like traveling? Where would you like to go? Why?
b) “East or West home is best”
What is the meaning of the proverb?
1. There is nothing like home.
2. There is nothing like travelling.
3. Visiting countries is the best thing.

III. Checking up the h/t. Ex. 4. 7

IV. Countries, cities, sights.
a) What country would you like to visit?
What city would you like to go?
What kind of places (sights) will you visit?
b) Make a table:
Country ------------ City ------------ Sight
France -------------- Paris ---------- The Eiffel Tower
Great Britain ------ London ------- Big Ben
Etc.
c) Make a dialogue with your partner:
V. Explaining grammar. Gerund.
The gerund is the form that names the action of the verb (for instance, playing is the action of "to play"). In some cases a noun ending in - ing sometimes serves as a gerund (as in I like painting / I like painting pictures, and I like writing / I like writing novels), while at other times serving as a non - gerund indicating the product resulting from an action (as in I work in that building. The English gerund ends in - ing (as in I enjoy playing basketball);
Gerund is used:
a) after preposition (before, after, without, by, about, at, to, of):
e. g. After eating my lunch I went to school.
b) after certain verbs:
I enjoy travelling in summer.
c) as a subject of sentence: Swimming is useful for health.
d) This book is worth reading.
e) after verbs followed by the preposition “to”.
She can’t getting used to getting up early.

VI. Practice. Ex. 8 read the text. The underlined words in the text are gerunds.
….. after finishing the University - университет бітірген соң
..... started working – жұмыс істей бастады
..... enjoys meeting people – адамдармен танысқанды ұнатады
….. thanks of changing her job - жұмысын ауыстыруды ойлап жүр
….. stopped going to the theatre – театрға баруды қойды
Ex. 9. Complete the sentences with suitable gerund.
Sailing, running, swimming, skiing, shopping.

VII. Home task: Ex. 10. Complete the sentences with gerunds.
Ex. 11 Write your own feelings and opinions
9 812
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ш. Құдайбердіұлы «Жастарға», «Дүние мен өмір», «Кәрілік туралы» өлеңдері
Ш. Құдайбердіұлы «Жастарға», «Дүние мен өмір», «Кәрілік туралы» өлеңдері
Шәкәрімнің жалпы шығармашылығы туралы түсініктерін толықтыру. Соның ішінде өлеңдеріне тоқталып, «Жастарға» өлеңінің терең мазмұнды реалистік шығарма екенін түсіндіре отырып, идеялық - тақырыптық негізін, ой астарын түсіндіру;
Қазақстанның болашағы – жастардың қолында «Болашақ» бағдарламасының степендиялары
Қазақстанның болашағы – жастардың қолында «Болашақ» бағдарламасының степендиялары
Қазақстан мемлекеті туралы алған білімін тиянақтау, мәтінмен таныстыру, жаңа сөздермен жұмыс жүргізу. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет (қысқа мерзімді жоспар)
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет (қысқа мерзімді жоспар)
Мәтіннің мазмұнын меңгерту, Қазақстан туралы білімдерін толықтыру, білім алушылардың сөйлеу қабілеті мен танымдық деңгейін арттыру, сөздік қорын молайту.
Our friends
Our friends
Үй жануарлары туралы толық ақпарат беру, жаңа сөздердің мағынасын түсіндіру, меңгерту. Оқушылардың танымдық қабілеттерін, оқу, тыңдау, сөйлеу қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайту.
Sights of Kazakhstan (Қазақстанның көрнекті жерлері)
Sights of Kazakhstan (Қазақстанның көрнекті жерлері)
Граматикалық тапсырмалар орындау арқылы сөйлеу, оқу және жазу қабілеттерін дамыту. Сыни тұрғыдан ойлау арқылы шығармашылық қабілеттерін арттыру.
Canada
Canada
Батыс Қазақстан облысы, Жаңақала ауданы, №3 орта жалпы білім беретін қазақ мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі Иманбаева Гульжан Темірғалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×