Білімділер поралы

Greenhouse gases and climate change

English
The theme: Greenhouse gases and climate change
Aims: 1. Educational: To teach pupils to speak about ecological problems in oral speech and in writing, to get full information trough reading and listening.
2. Developping: To develop pupils abilities in speaking, reading, writing and checking their understanding.
3. Brining - up: To bring up pupils careful attitude to nature, to animals, to plants. To bring up pupils desire to help and protect environment.
To of the lesson: Combination
Technology: Communicative
Methods: Explaining, question - answer, individual work.
Connection with other school subject: biology, geography and kazakh.
Visual aids: CD and player, diagram

Procedure of the lesson
I. Organization moment
Dialogue with the pupil on duty.
II. Checking - up homework
III. Check up students knowledge
Answer my questions.
1. Do you care about the environment?
2. Do you protect the environment?
3. How do you help the environment?
4. Do you know the problems of the environment? Etc.

IV. To put the aims: The theme of today` s lesson is “Greenhouses gases and climate change” at the lesson you will know new words about ecological problems of the environment.

V. New knowledge presentation.
a) Vocabulary and pronunciation.
Ex: 1 p. 60. Read the words and find them in the text.
Ex: 12 p. 60. Read the text and find the new words in the text
Ex: 13 p. 61.
Noun ---------------- Verb
1. depletion -------- deplete
2. flood -------------- conclude
3. impact ------------ contribute
4. damage ---------- cause

b) What can you say about the ecological problems of your village?
People dump the litter into the street.
Litter is a problem in my street.
People cut trees

VI. Checking understanding new lesson.
VII. Conclusion
VIII. Homework. Giving marks.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 121
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 121
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика