Білімділер поралы

Үй жануарлары

Сыныбы: МАД тобы 0
The theme of the lesson: Үй жануарлары
The objectives:
1. To develop pupils’ oral speech and reading, writing and thinking abilities.
2. To increase their word - stock with the help of new words.
Inter subjective link: Kazakh
Visual aids: interactive board, pictures, cards.

Сабақтың барысы
I Ұйымдастыру бөлімі
- Good morning, children!
- Good morning, Good morning
Good morning to you!
Good morning, Good morning,
We are glad to se you!

II Дыбыстық жаттығу
Балалар мен қазір дыбыстар айтамын, сендер менен кейін қайталаңдар, жарайма?
[p], [b], [n], [w].

III. Warm up.
Now children let’s begin our lesson with warm up. Listen and repeat after me all together.
Ann’s cat is black,
Jane’s cat is grey,
They often drink milk
And wash every day.
My dog has 4 legs,
I have only 2.
My dog likes to run,
I like to run too.

IV. New lesson.
Today we have a new lesson. The theme of our lesson is «Үй жануралары».
Look at the board listen and repeat after me.
A cat
a dog
a horse
V. New words.
A cat – мысық
A dog – ит
A horse – жылқы
Winter – қыс
Small – кішкентай
Big – үлкен

V. Doing exercises.
This is a small cat. This is a big horse. This is a small dog. Is it a dog? Yes, No

VI. Сергіту сәті.
Балалар, қазір барлығымыз орнымыздан тұрамыз шаршағанымызды басып жаттығу жасап алайық.
Hands up,
Hands down,
Hands on hips,
Sit down.

VII. Conclusion
Балалар бүгінгі сабақты жақсы, қызықты өткіздік деп ойлаймын. The lesson is over. You may be free. Bye!

Батыс Қазақстан облысы,
Жанақала ауданы, Жаңақала ауылы
[b]Жұмашова Зайда Ермекқалиқызы[/b]
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 65
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 65
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика