Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Where is my bag? Менің сөмкем қайда?

16 сәуір 2017, Жексенбі
Категориясы: Ағылшын тілі
Theme: Where is my bag?
Тақырыбы: Менің сөмкем қайда?
Aims:
• Educational: to explain new grammar material “Prepositions”, to obtain knowledge through the exercises; to introduce with new words. And repeat old materials.
• Developing: to develop the pupils’ habits of the oral speeсh, to develop pupils’ сreative and logiсal abilities, understanding, reading and writing, grammar and lexiсal skills.
• Bringing up: to bring up love to work and interest in the subject; to сreate an English atmosphere in the сlassroom.
Сабақтың мақсаты:
• Білімділік: оқушыларға «Шылаулар» жаңа грамматикалық материалды түсіндіру, жаттығулар арқылы білімді жетілдіру; жаңа сөздермен таныстыру. Сонымен қатар өткен тақырыптарды қайталау.
• Дамытушылық: оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым, тілдесім. қабілеттерін дамыту.
• Тәрбиелік: пәнге деген қызығушылығын арттыру, сыныпта ағылшындық орта қалыптастыру, оқушыларды еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Type of the lesson: combined.
Сабақ типі: аралас.
Methods of teaching: work with groups, «step to step», «basket», «find the mistakes», game technology.
Сабақ әдіс - тәсілдері: топтық жұмыс, «қадам сайын», «себет», «қатесін тап», ойын технологиясы.
Equipment: cards, pictures, the posters with prepositions of place, basket, interactive board, video, presentation, crossword.
Көрнекілігі: үлестірмелер, суреттер, «Шылаулар» плакаты, себет, интерактивті тақта, видео, презентация, кроссворд.
The procedure of the lesson.

Сабақ барысы.
І. Organization moment
- Good morning, pupils! Sit down, please.
- How are you?
- Who is on duty today?
- Who is absent?
- What date is it today?
Let's divide into groups. There are different pictures in pieces. You must collect the pictures. So we have 3 groups.

І. Ұйымдастыру.
- Қайырлы таң, оқушылар! Отырыңыздар.
- Қалдерін қалай?
- Бүгін кім кезекші?
- Сабақта кім жоқ?
- Бүгінгі күннің шарты қандай?
Ең алдымен сыныпты топқа бөлейік. Мына жерде әр түрлі суреттердің бөліктері бар, сіздер бөліктерді жинап, бір сурет етіп құрастыру керексіз. Осылай үш топқа бөліндік.

ІІ. Checking up the home task.
Үй тапсырмасын тексеру.
«Step to step» method. One pupil from every groups go to the blackboard. Every step to the way has task. In the end on the blackboard it has tasks for the groups.
«Қадам сайын» әдісі. Әр топтан бір оқушыдан тақтаға шығады. Тақтаға дейінгі жолда әр қадам сайын тапсырма болады. Соңында тақтада топ үшін тапсырма тұрады.
Tasks for the steps.
«Қадам сайын» тапсырмалары
Translate words.
Сөздерді аудар.
For the first group
1. He
2. Brother
3. Good morning
4. Driver
5. Kitchen

Бірінші топ үшін
1. Ол (ер балалар үшін)
2. Аға
3. Қайырлы таң
4. Жүргізуші
5. Ас бөлмесі
For the second group
1. We
2. Sister
3. Good evening
4. Doctor
5. Living room
Екінші топ үшін
1. Біз
2. Апа
3. Қайырлы кеш
4. Дәрігер
5. Қонақ бөлмесі

For the third group
1. They
2. Grandfather
3. Good afternoon
4. Teacher
5. Bedroom
Үшінші топ үшін
1. Олар
2. Ата
3. Қайырлы күн
4. Мұғалім
5. Жатын бөлмесі

Tasks for the groups
Топқа арналған тапсырмалар

For the first group
1. Verb “to be”.
2. Modal verb “can”.
Бірінші топ үшін
1. “To be” етістігі.
2. “Can” модальді етістігі

For the second group
1. Kinds of “to be”.
2. “I want to” construction
Екінші топ үшін
1. “To be” етістігінің түрлері.
2. “I want to” конструкциясы.

For the third group
1. Using verb “to be”.
2. “Have/has” construction

Үшінші топ үшін
1. “Тo be” етістігінің қолданылуы.
2. “Have/has” конструкциясы.

III. New lesson.
Introduce new theme: “Where is my bag?” “Basket” method.
Pictures of prepositions, new words are on blackboard. Teacher puts the pictures in the basket, which pupil know. Teacher explain pictures, which pupils don’t know. Then puts in the basket.

ІІІ. Жаңа сабақ.
Жаңа тақырыппен таныстыру: «Менің сөмкем қайда?» «Себет» әдісі.
Тақтада шылаулар мен жаңа сөздердің суреттері ілулі тұрады. Мұғалім оқушылар білетін суреттерді себетке салады, ал оқушылар білмейтін суреттерді түсіндіріп, кейін салады.
Pictures of prepositions, new words: where, in, on, under, in front of, behind, between, near, opposite, next to, bag. (Appendix 1)
Жаңа сөздер мен шылаулар суреттері: қайда, ішінде, үстінде, алдында, артында, ортасында, қасында, қарама - қарсы, келесі, сөмке. (Қосымша 1)
IV. Production. Sing a song and dance.
IV. Сергіту сәті. Ән айтып, би билеу.
V. Work into the groups.
Task 1. Every group must make the sentences from pictures and in the sentences must use prepositions and there is/there are construction. (Appendix 2)
Task 2. Read the text and find the mistakes. (Appendix 3)
V. Топтық жұмыс.
Тапсырма 1. Әр топ суретке қарап сөйлем құрау керек. Сөйлемде шылаулар мен there is/there are конструкциясын қолдану керек. (Қосымша 2)
Тапсырма 2. Мәтінді оқып, қатені тап. (Қосымша 3)
VI. Consolidation. Video about the prepositions.
VI. Бекіту. Шылаулар туралы видео.
VІІ. Сonсlusions and marks.
VII. Қорытынды және бағалау.
VІІІ. Home task. Exerсise: Learn new words.
VIII. Үй жұмысы. Ex. 9 p 70. Жаңа сөздерді жаттау.
2 633
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Hello. Hello, Nico!
Hello. Hello, Nico!
Presentation of the lesson “Hello. Hello, Nico!”, to train new words, to teach the children how listen to the CD, to teach the names of Anna, Bella, Eddie, Lee, Mrs. Pop.
My Motherland — Kazakhstan
My Motherland — Kazakhstan
to develop the students’ abilities in oral speech and reading; to enlarge listening, understanding and writing skills; to develop the students’ imagination and interest in writing research works; to improve students’ skills in independent work.
This is my friend
This is my friend
ОҚО, Бәйдібек ауданы, Шаян ауылындағы №1 жалпы орта мектеп-интернатының ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Бекеева Гулжан Махамбетқызы
At the Zoo
At the Zoo
Lesson plan of the teacher of English Seksenbaeva Mira, conducted in the 4th grade Сөздік қорларын дамытуға арналған
Planning my time
Planning my time
The plan of the lesson Theme: Planning my time Form: 6 The aims of the lesson: Educational: to consolidate lexical stock, to encourage students in different tasks and to express their opinions, to enrich students’ vocabulary.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×