Білімділер поралы

Проверочная работа № 1

Проверочная работа № 1 (Урок 7).
Цели: контроль орфографических, лексических и грамматических навыков по разделу "Speaking about seasons and the weather”.
Оборудование: карточки с орфографическим заданием по количеству учащихся.

Ход урока
I. Организационный момент
— Hello, my dear friends! How are you today?
— Who is absent today?
— Who is on duty today?
— What day is it today?
— We will have a test today. You will have to do different tasks.

II. Проведение проверочной работы
(На выполнение заданий отводится 35 — 40 минут. Первое задание для учащихся — орфографическое задание на карточках, которое выполняется в течение пяти - семи минут. Ученикам необходимо вставить в словах пропущенные буквы. По истечении данного времени учитель собирает карточки на проверку. Можно подготовить орфографическое задание в нескольких вариантах.)
Примерное орфографическое задание на карточке:
Вставь пропущенные буквы в словах.
Hol_days, pi_nic, c_ld, snow_, ra_n, wi_dy, w_rm, sn_wman, tomo_row, n_xt.
Ключи: holidays, picnic, cold, snowy, rain, windy, warm, snowman, tomorrow, next.
(Оставшееся время (30 — 35 минут) отводится на выполнение упр. 1 — 6 (рабочая тетрадь, с. 9 — 11). В качестве дополнительного задания для наиболее подготовленных учеников можно использовать КИМы (тесты 1 и 2, с. 6 — 11).)

III. Подведение итогов урока
— Well, children, we had a good lesson today. Goodbye, my dear friends!
(Учитель подводит итоги урока и прощается с детьми.)

Домашнее задание
Учебник: упр. 7 (с. 19); рабочая тетрадь: упр. 18 (с. 8).

Басқа тақырыптарды қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 68
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 68
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика