Білімділер поралы

Моя комната

Моя комната (Урок 9).
Английский язык. Поурочные планы по английскому языку 4 класс
Цели: введение новой лексики по теме «Моя комната»; развитие грамматических навыков (вопросительные и отрицательные предложения с речевым образцом There is/are); совершенствование навыков аудирования и монологической речи.
Оборудование: картинки по теме «Моя комната»; демонстрационная таблица по теме «There is/are. Отрицательные и вопросительные предложения».

Ход урока
I. Организационный момент
— Good morning, my dear friends! How are you?
— What day is it today?
— Do you live in the house or in the flat?
— How many rooms have you got?
— Do you have your own room?
— Do you like your room?
— Let’s have a talk about our favourite rooms.
— Are you ready to start our work?
— I’m glad to hear that you are ready. Let’s start our lesson.

II. Фонетическая зарядка
— Ребята, давайте вспомним, какое стихотворение недавно рассказывала обезьянка.
Lion, lion, lazybones,
Lion had two telephones.
Lion rings the lioness up
And invites her to hunt.
(Ученики декламируют ранее разученное стихотворение вместе с учителем и самостоятельно.)

III. Речевая разминка
Игра «Снежный ком»
— I want you to play our game. It helps us to remember the words on the topic "My House”.
(Учитель напоминает правила данной игры: учащиеся называют существительные по теме «Мой дом». Первый ученик называет одно слово, второй повторяет его слово и добавляет свое, следующий ученик называет уже два слова и добавляет еще одно и так далее.)
Примерный ход игры:
— A bedroom.
— A bedroom and a living room.
— A bedroom, a living room and a kitchen.
— A bedroom, a living room, a kitchen and a bathroom. Etc.

IV. Введение нового лексического материала по теме «Моя комната»
— I’d like you to look at the blackboard. You can see some new words there. Can you guess what they mean? The pictures will help you translate the new words.
— Read the words from exercise 11 on page 23 after the speaker.
Слова на доске:

(Учитель обращает внимание учеников на новые слова, заранее записанные на доске с транскрипцией, но без перевода. Изучая новую лексику, дети должны применить языковую догадку, также им помогут соответствующие картинки. Учащиеся читают слова хором и индивидуально, а затем повторяют их за диктором - упр. 11 (учебник, с. 23). После выполнения данного упражнения ученики повторяют слова из упр. 12 (учебник, с. 23))

Толық нұсқасын жүктеу

Басқа тақырыптарды қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 368
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 365
Роботтар: 3
Cарагул InkarBimaganbetiva aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика