Білімділер поралы

Зеленый сад

Зеленый сад (Урок 19).

Цели: развитие навыков чтения; активизация материала по теме «Степени сравнения прилагательных»; тренировка навыков устной речи по теме «Город и село».
Оборудование: кубик и два картонных круга для игры «Карусель».

Ход урока
I. Организационный момент
— Good morning, children! (Good morning, Maria Petrovna!)
— I am glad to see you. (We are glad to see you too.)
— Let’s learn the poem to greet each other. Listen to me, please.
It’s time to say "Hello!” (Hello!)
It’s time to say "Hello!” (Hello!)
It’s time to say "Hello!” (Hello!)
And start our lesson.
(Учитель приветствует детей и предлагает им разучить новое стихотворение для приветствия.)
— I am glad to see that you are fine. But the children from one small town are unhappy. Do you want to know why? Let’s find out it all together.

II. Фонетическая зарядка
— Но сначала потренируемся. Children, look at the blackboard. There are some words there and their translations on it. But translations are mixed. Please, find the pairs.
Запись на доске:

(Дети ищут пары: слово и его перевод. Учитель просит нескольких учеников назвать эти пары. Затем учащиеся повторяют за ним все слова вслух.)

III. Речевая разминка
Игра «Карусель»
— Let’s play the game "Merry - go - round”.
(Для игры нужны кубик и два картонных круга, скрепленных булавкой посередине. Круги разделены на 16 секторов с картинками по теме «Город и село». Верхний круг должен свободно вращаться, у него вырезан один сектор.
Ход игры: ученик кидает кубик и поворачивает верхний круг на столько делений, сколько выпало очков на кубике. В соответствии с картинкой, которую видно через вырезанный сектор, он задает вопрос другому ученику, например: Do you live in the country? (Have you got an apple tree in your garden?) и т. д. Затем ход переходит к учащемуся, ответившему на вопрос).

Толық нұсқасын жүктеу

Басқа тақырыптарды қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 101
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 99
Роботтар: 2
Азираф Оралбекова Назира
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика