Білімділер поралы

My family (Менің отбасым)

Сабақтың тақырыбы: My family (Менің отбасым) (2 сынып)
Сілтеме: English 2 grade Л. Б. Асқарова С. Д. Рахимжанова А. С. Волкова
Алматыкітап баспасы 2014
Ғаламтор желісінен материалдар
Жалпы мақсаты: «My family» (Менің отбасым) тақырыбы бойынша сөздерді және his/her тәуелдік есімдіктерін, to be етістігінің формаларын білу.
Өткен тақырып бойынша th әріптіркесінің дұрыс дыбысталуына назар аудару.
«My family» (Менің отбасым) тақырыбы бойынша енгізілген жаңа сөздерді ауызекі тілде өз отбасы және досының отбасы туралы баяндау арқылы қолдану.
Күтілетін нәтиже: «My family» (Менің отбасым) тақырыбы бойынша сөздерді және his/her тәуелдік есімдіктерін, to be етістігінің формаларын біледі.
Өткен тақырып бойынша th әріп тіркесінің дұрыс дыбыстай алады.
«My family» (Менің отбасым) тақырыбы бойынша енгізілген жаңа сөздерді ауызекі тілде өз отбасы және досының отбасы туралы баяндау арқылы қолданады.

Негізгі идеялар: To be етістігінің формалары мен th әріп тіркесінің ауызекі тілде дұрыс қолдана алу.
Тапсырмалар Сұрақ - жауап
Жеке жұмыс
Жұптық жұмыс
Топтық жұмыс

Сабақтың барысы
Кіріспе
Ұйымдастыру кезеңі.
Good morning, children! I’m glad to see you! How are you?
Good morning, teacher! We are glad to see you too!
Қол шапаттау арқылы бір - біріне қолдау көрсетеді.
Оқушыларды топқа бөлу.
Оқушыларды туған жылдарына қарай топқа бөлу.
Үй тапсырмасын сұрау.
«Ақылды доп»
Смайлик көтеру арқылы бағалау
Фонетикалық жаттығу. Mr. Wise Crow келді бізге ағылшын дыбыстарының дұрыс айтып, жаттығуға көмектеседі. [Z],[Z] Well, now say after me: is, his, please zero
Good. Very well. The, this, these, mother, father, brother, grandmother, grandfather
Bees деп айтсам ара тәрізді ызылдаймыз, flies сөзін естісеңдер шыбын сияқты ызыңдаймыз.

Негізгі бөлім
Жаңа іс - әрекет түрлері мен жаңа білімді меңгеру.
«Миға шабуыл»
Мақсаты: «Family» тақырыбы бойынша сөздікті қайталау және жаңа сөздерді (parents, grandparents) енгізу. Суретке қарауды ұсынып:
- Қалай ойлайсыңдар, бұл мәтін не туралы болуы мүмкін?
Текстті аудиожазбадан 1 рет тыңдап, өз тілдеріне аудара отырып, мұғаліммен бірге оқиды.
- Who is he? Who is she?
- Кімнің әпкесінің аты Мери?
- Әлібектің әпкесінің аты кім?
- Әлібек өздері туралы ата мен әжеге айтты ма?
- Отбасының үлке екендігін кім айтты?
«Сахналау»
1 - жаттығу. Track 4. Рөлге бөліп ойнау.
Жұптық жұмыс. 2 - жаттығу.
Оқушылар Анардың отбасы бейнеленген суреттерге сұрақ қою тиіс. Ал, жұптары жауап береді. Сынып алдына шығып диалог жүргізуге де болады.
3 - жаттығу. The family song
4 - жаттығу. «Дұрыс - бұрыс» фонетикалық ойыны.
Қызыл және жасыл түсті сигналды карточкалар беріледі. Мұғалім сөздерді атаған кезде, оқушылар /∂/ дыбысын естісе, жасыл карточканы, ал егер бұл дыбыс болмаса, онда қызыл түсті карточканы көтерулері керек.
Word list: red, brother, big, cat, then, parents, mother, father, family, grandmother, pupil, funny, grandfather, this, these, grandparents.
Қорытынды
Үй тапсырмасы
Кері байланыс
Рефлексия
Жеке жұмыс.
Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау. 1 - 5 жаттығулар
Өзін - өзі бағалау. Жұмыс дәптерінің соңындағы «Language Portfolio» қосымшасына қарап оқушылар өз әрекеттерін талдайды.
6 - жаттығу.
«Блов ағашы»

My family (Менің отбасым) жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 367
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 364
Роботтар: 3
Cарагул InkarBimaganbetiva aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика