Білімділер поралы
загрузка...

Good morning. Where are you from?

Ағылшын тілі 5 сынып
Тақырыбы: Good morning. Where are you from?
Мақсаты: Отбасына байланысты сұрақтарға ағылшынша жауап беріп, өзінің отбасы жайлы айтуға үйрету. Жаңа сөздермен және оның айтылуымен таныстыру.
Күтілетін нәтиже: Жаңа сөздердің оқылуы мен аудармасын біледі және сұрақтарға жауап беріп, ауызша айтқанын қатесіз жаза алады. Жаңа сөздерді оқи алады.
Сабақта қолданылатын белсенді оқыту әдістері, қолданылатын модульдер: 1. 1. бихевиористикалық тәсіл
2. (оқушылардың жас ерекшелік
3. - теріне сәйкес оқыту)
2. Миға шабуыл, өрмекші әдісі
(Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету)
3. Сұрақ - жауап (Оқытумен оқудағы жаңа тәсілдер)
4. Бағалау (Оқыту үшін және оқу үшін бағалау)
5. АКТ
Сілтеме: Ағылшын тілі оқулығы: Т. Аяпова, Алматы Атамұра 2015 жыл.
Электронды оқулық
Ресурстар: Маркер, смайликтер, суреттер.

Қызығушылықты ояту.
«Миға шабуыл» әдісі
Тренинг
Мақсаты: топта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Жаңа сабақ
Аудиториямен амандасады, бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
Оқушыларды топқа бөлуді ұйымдастырады.
Ұсынылған смайликтер арқылы сыныпты топқа бөледі
Жаңа сөздермен таныстыру
мақсаты: жаңа сөздердің оқылуын, жазылуымен аудармасын білу
Сабақ тақырыбын таныстырады, дәптерлеріне жаздырады.
Сұрақ - жауап арқылы сабақ тақырыбын ашады
Good morning
Good afternoon
Good evening
Good bye
Where
You
In

to be - етістігімен where are you from? құрылымымен таныстыру
To be - етістігі

Кітаппен жұмыс:
Мақсаты: оқушылардың алған білімдерін толықтыру.
Where are you from? – I am from ….
ex: 1. At page 20
Суретпен жұмыс
1 топ
ex: 2. 3. At page 21
диалогты рольдерге бөліп оқу, адару.

2 топ
Ex: 4, 5 at page 21
Суретке қарап диалог құру және рөлдерге бөлініп оқу.
Жаңа сөздерді қайталату
Where are you from? - мәтінін үн таспадан тыңдау.

1 - 10 санау
Электронды оқулық
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 0
six four two three seven eight ten

Рефлексия
Оқушылар стикерлерге сабақтан алған әсерлерін жазады және өздерінің жауаптарына сай смайликтің тұсына жапсырады.

Бағалау
Смайликтер арқылы бір - бірін бағалау керек екендігін және неліктен баға қойғанын оқушыларға айту
Смайликтер арқылы бағалау
Үй тапсырмасы: Ex: 12, 19. At page 24 - 25

Good morning. Where are you from? жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 366
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 363
Роботтар: 3
Cарагул InkarBimaganbetiva aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика