Білімділер поралы
загрузка...

How old are you?

Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы:"How old are you?".
Мақсаты: сөздік қорларын молайту, диалогты сөйлеуге үйрету. 1 - ден 5 - ке дейінгі сандарды үйрету.
Міндеттері: жаңа: "How oldare you?", “I am …” лексикалық бірліктерін беру. Тыңдау, сөйлеу, сәлемдесу және өзін - өзі таныстыр дағдыларын дамыту. Шет тіліне қызғушылыққа тәрбиелеу.
Қажетті материалдар мен құрал - жабдықтар: желім, түрлі түсті қарындаштар, CD диск.
Оқу іс - әрекеттінің белсенді лексикасы: Hello. I'm.... How old are you?.
Биллингвальді компанент: Hello - сәлеметсіз бе, I'm - мен, one - бір, two - екі, three - үш, four - төрт, five - бес.

Оқу іс - әрекетінің кекзендері
Мотивациялық қозғаушылық
Шаттық шеңбері
- Балалар, келіңдер шаттық шеңберіне тұрып, алдымен үш тілде амандасып алайық.
Қайырлы таң, ұстазым!
Қайырлы таң, достарым
Шеңберге тұрайық
Жылулық сыйлайық!
Доброе утро, учитель!
Доброе утро, друзья!
Посмотрите друг на друга
Пожелайте добра!
Good morning, good morning,
Good morning to you
Good morning, good morning
We are glad to see you!
Педагог балалармен амандасады: Good morning, children!
Балалар: Good morning, Teacher. Бір - бірімізге күлімсірей қарап, сәтті сапар тілейік.
Sit down, please (педагог қолымен ишарат білдіріп, балаларды өз орындарына отыруға шақырады).
Ұйымдастырушылық - ізденістік
- Мұғалім 1 - ден 5 - ке дейінгі сандарды ағылшын тілінде таныстырып, әр балаға жеке сұрақ қояды. How old are you?. Және жауабына көмектеседі. I'm five. How old are you? Сөз тіркесіндегіқиын айтылатын дыбыстарға мән беріледі. Сөз тіркестері бірнеше рет қайталанады.
1 - тапсырма
Педагог балаларға тыңдауды ұсынады.
Track 2:
Hello. I'm Batyr. I'm 5
Hello. I'm Dana. I'm 4
Hello. I'm Dima. I'm 3
Hello. I'm Ira. I'm 2
I'm... сөзін айтып, жаттығуды ұсынады

3 - тапсырма.
"Сандарды тап" дидактикалық ойыны.

4 - тапсырма.
«Аюда қанша шар бар?»

Сергіту сәті.
Hello, hello
Hello, how are you?
I’m fine, I’m fine,
I hope that you are too.

5 - тапсырма.
Есте сақтау қабілетін дамытуға арналған жаттыуғулар.
Тапсырманың дұрыс орындалуын бақылау.
Педагог түрлі түсті қағаздан алманың бейнелерін қиып алуды ұсынады. Балалар әр бір алманың бейнесін санап турып, алма ағашына жапсырады.

Рефлексиялық түзетушілік
Педагог оқу іс - әрекетін қортындылайды. Түлкішекті, оның анасы мен әкесін атайды.
- Жарайсындар, ағылшын тілін үйренуге жәрмендесетін кейіпкерлерді естеріңе сақтаңдар. Олармен амандасып үйрендіңдер. Осымен кейіпкерлерімізбен қоштасамыз.
Күтілетін нәтижелер:
Орындайды: жаңа лексикалық бірліктерді Hello - сәлеметсіз бе, I'm - мен, one - бір, two - екі, three - үш, four - төрт, five – бес сөзін;
Түсінеді: қарапайым сөздердің қолдану тәртібін; ағылшын тілінде танысқанды және сәлемдескенді;
Қолданады: сандарды және өзін - өзі таныстыруды.

Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы,
Мұнайшы селосы "Балауса" балабақшасы
Ағылшын тілі пәнінің оқытушысы Түешиева Меруерт
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 172
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 172
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика