Білімділер поралы

Мектеп құрал-жабдықтары

Ағылшын тілі 1 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Мектеп құрал-жабдықтары
Сабақтың мақсаты: Ағылшын тілінде мектеп құрал - жабдықтары айтуға үйрену, дұрыс екпін қоюға баулу, топпен жұмыс істеуге дағдыландыру
Оқушы білуге тиіс - жаңа сөздерді қолдану
Оқушы істей алуға тиіс - мектеп құрал - жабдықтарын айта алады.
Күтілетін нәтиже: Мектеп құрал - жабдықтары аттарын айта алады, бір - бірінен ажырата алады.
Бағалау: Өзі – өзін, бір – бірін /шапалақпен/
Модуль: АКТ, СТО, ОЖТ мен ЖЕ, ТДО, ОүБОБ, КБ
Деректер: Ойыншықтар, слайд, суреттер, смайликтер

Ұйымдастыру кезеңі 2 мин
Амандасу
Білім ОЖТ, ЖЕ 7 мин
Тақтадағы суреттер арқылы жаңа тақырыпты анықтау.
Түсіну 7мин
Аудиодан сөздерді тыңдап қайталау, суретті түсіндіру.
Уәж, формативтік бағалау
- What is this?
- It is a pen.
It is a pencil.
It is a book.
It is a bag.
It is a ruler.
It is a rubber.

Қолдану 5 мин
Сергіту сәті:
Let’s have a rest, sing the song.
I have a cat, a little cat.
Kitty, kitty cat.
I have a cat, a little cat.
Kitty, kitty cat.
Kitty, kitty, kitty cat.
I have a cat, a little cat.
Kitty, kitty cat.
I have a cat, a little cat.
Kitty, kitty cat.
I have a cat, a little cat.
Kitty, kitty cat.

Жаңа сөздерді қолдану
ОЖТ мен ЖЕ, ТДО, ОүБОБ
Талдау 8 мин Берілген суретті түсіндіру
СТО, ОЖТ мен ЖЕ, ОүБОБ, КБ
Жинақтау 5мин
Диалог құрастыру
ОЖТ мен ЖЕ
Now work in pairs, everyone tells his/her name and ask about his country, role play the dialogue, use the pictures:
- Hello!
- Hi!
- How are you?
-- What is this?
- It is book.
- What is this?
- It is a pen.
- Thank you.
- Thank you!
- Not at all.
- Bye!
- Good bye!

Бағалау СТО, ТДО 4 мин
«Не алдым» әдісі бойынша ойларын жинақтау
Үй жұмысы 2 мин

Мектеп құрал-жабдықтары. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 199
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 199
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика