Білімділер поралы

Clothes and things, Одежда и вещи

LESSON: Clothes and things
2 класс
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to 1. L3 recognise with support simple greetings
recognise the spoken form of a limited range of basic and everyday classroom words
1. S3 pronounce basic words about clothes and expressions intelligibly
1. S1 make basic personal statements and simple statements about clothes
Lesson objectives All learners will be able to:
• listen and repeat the names of clothes
Most learners will be able to:
• recognise and name of clothes
Some learners will be able to:
• recognise and name clothes
Previous learning Greetings and names: greeting phrases: Hello, Hi, How are you? What is your name? Nice to meet you, I’m fine, My name is … His/her name is…

Hello, (echo)
How are you? (echo)
What is the weather like today?
What season is it now?
There are 4 seasons. Winter spring summer autumn

Warm up activity
- To revise the words seasons T. has students stand in a circle and girls and says his/her pointing to a boy or girl. Then T. can name one S. to practice his/her when T. points to the picture S. should say his/her. S can also say This is blue, etc., pointing to an article of clothing on the person standing next to him/her (review of red, blue, black, yellow, white)

Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы
№ 19 жалпы орта білім беретін мектептің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Елдесбаева Асем Ғабитқызы

Clothes and things, Одежда и вещи. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 306
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 303
Роботтар: 3
zhazoka Көзайым s82dauren
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика