Золушка на английском языке

Сценарий сказки Золушка на английском языке
2 перде, сыпырғы, үй жұмысының тізбегі, ойыншық ыдыс, жемістер, айна, орындықтар, 2 тақта шарлар, сағат
CINDERELLA
Characters:
Cinderella
Father
Stepmother
Stepsister
Fairy
Prince
King
Queen
(Музыка әуені естіліп тұр. Әкесі үйге кірді. Күлше қыз еден сыпыруда.)
Cinderella (Әкесімен құшақтасады): Good morning, Daddy! I love you!
Father (Әкесі Күлше қыздың басын сипалады): Good morning, dear! How are you?
Cinderella (күлімдеп): Fine, Daddy, fine. And you?

(Музыканың үні естіліп тұр. Үйге өгей анасымен оның қызы кіреді)
Stepmother (өктем дауыспен): We’ll go to the ball today. You, Basil, go away! Cinderella, clean this mess and I want a party dress.
Stepsister (айнаның алдында сәнделіп тұрып): And I want a dress.
Stepmother (жете, еденге заттарды шашады): Cinderella, clean this mess! You can’t go to the ball, until you do this all (Үй жұмысының тізбегін береді).
Stepsister (күледі): No, you can’t go to the ball, until you do this all!
(Ән ойнап тұр. Өгей анасы қызымен бірге шығып кетеді)
Cinderella (дауыстап оқиды): Clean the house, wash the blouse, make food... Oh, it’s not good (жылайды).
II
(Күлше қыз жылайды. Ән естіліп тұр)
Fairy: Why are you crying, dear, why? Please, don’t cry!
Cinderella (жылайды): I can’t go to the ball, because my dress is very old.
Fairy: I can help you. Look at me! Close your eyes. One - two - three! (сиқырлы таяғын сермейді)
Cinderella (Жаңа әдемі көйлегін көріп таң қалады): I can’t believe this dress is mine! Thank you, fairy, you are so kind.
Fairy (Күлше қызды саусағымен көрсетіп, сақтандырады): But at twelve o’clock you must be here… or your dress will disappear.
Cinderella (Қуана): Oh, yes, it’s clear.
III
(Ән әуені, би басталып, ішке патша, оның жұбайы, жас ханзада, қонақтар кіреді)
Queen (қонақтарға арнап): The ball is on. Let’s dance and play.
King (қонақтарға арнап): Let’s have a lot of fun today!
(Ән естіліп тұр. Осы кезде Күлше қыз сәнді көйлегімен бәрін таң қалдырады)
Queen (патшаға арнап): Look at that girl!
King (таң қалып): She’s so nice and slim!

Prince (Күлше қызға жақындап): Hello! Let’s dance! You are my dream!
(Ән ойнап тұр, Ханзадамен Күлше қыз билейді. Сағат 12 - ні көрсетеді)

Cinderella (шошынып): It’s twelve o’clock and I must run. Bye - bye. I had a lot of fun (Бір аяқ киімін жоғалта жүгіріп кетеді)!
IV
(Таң атты. Ән әуені. Өгей шеше қызымен ханзаданы жасауымен қарсы алады. Күлше қыз қонақтарға дастархан жасайды)
Prince (Өгей шешеге және оның қызына қарап.): We know you were at the ball. Try on this shoe.
Stepsister (жақтырмай): Oh, it’s very small!!!
Prince (Күлше қызды көріп қалып. Бірақ бұл қыз кім дейді): But who is that girl? Come here, please! Try on this shoe, pretty Miss!
Stepmother (ұнатпай): But she didn’t go to the ball!!!
Father (ханзада): Give her the shoe! Her foot is small.
Prince (Күлше қыздың алдына бір тізерлеп отырады): I’m happy that I’ve found you! I love you, and I’d like to marry you.
Cinderella (қуана): Oh, yes, my Prince, I love you too.
(Ән ойнап тұр. Барлық ертегідегі қатысушылар көрермендермен қоштасады)
The End
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Серіктестер жаңалықтары
  • Уақытты табуға берілген есептер

    БҚО, Қаратөбе ауданы, Жусандой ауылы, Жамбыл ЖОББМ бастауыш сынып мұғалімі Касимов Казбек Рыскалиевич
  • Checking in

    ШҚО, Семей қаласы, «Туризм және экономика колледжі» мекемесі ағылшын тілі пәнінің оқытушысы Орманбетова Айнұр Сейфиттенқызы
  • Тәрбиеге деген менің көзқарасым

    Шиелі ауданы, №148 қазақ орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Үсенова Салтанат Батырханқызы
  • Жол атасы бағдаршам

    Мақсаты: Жолда жүру ережесін есте сақтауға, оқушыларға жол белгілерін неше түрі бар, оны білу не үшін қажет, бағдаршамның, жол белгілерінің атқаратын қызметі қандай екенін үйрету.
  • Paint графикалық редакторы. Практикалық жұмыс

    С.Датов атындағы № 26 орта мектетің Информатика пәні мұғалімі: Биханова Ж.С.
  • Ақпаратты жазу және санау. Ақпаратты тасымалдаушылар

    С.Датов атындағы № 26 орта мектептің Информатика пәні мұғалімі Биханова Ж.С.
  • Абай - дана, Абай - дара қазақта

    Сайыстың мақсаты: білімділік Абайдың өмірі мен шығармашылығынан алған білімдерін шыңдай отырып, өлеңдерінің мағынасын аша білуге, мәнерлеп жатқа айтуға, талдауға бейімдеу.
  • Төрт түліктің кеңесі

    Қазір біз топқа бөлініп алайық. Үстел үстінде сандар жатыр. Сол сандардың кез – келгенін аламыз. Балалар, кейінгі өтіп жатқан тақырыптарымыз нелер туралы? Ендеше топтың аттары да малдың аттары болады.
Әкімшілікпен хабарласу
Эл.почта: kum2017@yandex.ru

Жеке хабарлама жіберу

Жарнама беру
Өз пікіріңді білдір
Қандай бәйге ұйымдастырғанын қалайсыз?
Үздік ашық сабақ
Үздік презентация
Үздік тәрбие сағаты
Үздік видеосабақ
Үздік ғылыми жұмыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 282
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 279
Роботтар: 3
Алтынай Кадыр Ергали венера zhasok
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика