Білімділер поралы

Қонақ келсе – қуаныш

Маңғыстау облысы,
Түпқараған ауданы, Баутин ауылы,
«Ақбота» балабақшасы «Өзін - өзі тану»
пәнінің мұғалімі: Дощимова Жемисхан

Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Өзін - өзі тану.
Тақырыбы: Қонақ келсе – қуаныш
Мақсаты: «Қонақжайлылық» туралы түсінік беру (слайд)
Дамытушылығы: Қонақжайлылық, жағымды қарым - қатынас дағдыларын дамыту.
Тәрбиелігі: Өзін-өзі тануға деген қызығушылықтарын арттыру. Әдептілікке тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілі: көрсету, әңгімелеу, дәйексөз, сұрақ - жауап, дәптермен жұмыс, қорытындылау.
Көрнекі құралдар: тақырыпқа сай суреттер, дәптер, хрестоматия

Шаттық шеңбер
Тәрбиеші: Қайырлы таң, балалар! Мен сендермен кездескеніме өте қуаныштымын. Бір-бірімізге күлімсірей қарап, жақсы тілектерімізді білдіріп, амандасайық.
Балалар: Сәлем, Жанель. Ақылды болып өс.
Сәлеметсің бе? Арай. Үлкендерді сыйла.
Амансың ба, Әсел? Достарыңмен тату бол.

Әңгімелесу
Тәрбиеші: Келген қонақты қалай күтіп аласыңдар?
Балалар: Қонақтармен амандасамыз. Үйге кіргіземіз. Төрге шығару. Дастархан жайып, қонақты күту.

Тәрбиеші: Қонақжайлылықты қалай түсінесіңдер?
Балалар: Қонақ келсе жылы жүзбен қарсы алу керек. Қонақ келсе берекесі мен ырысы мен келеді.

Әңгімелеу
Тәрбиеші балаларға «Түлкі мен тырна» ертегісін әңгімелеп береді.
Тәрбиеші: Қалай ойлайсыңдар осы ертегіде түлкі мен тырна бір-біріне қандай қонақжайлылық көрсетті.?
Балалар: Түлкі мен тырна қонақжайлылық көрсете білген жоқ.
Тәрбиеші: Балалар осы ертегіні өздерің басқаша қалай аяқтар едіңдер.
Балалар: Дастарханды түрлі - тағамдардан толтырып қояр едім. Қуана қарсы алып, қонақжайлығымды көрсетер едім.

Ойын. «Қонақ күтеміз»
Тәрбиеші: балаларды екі топқа бөліп, Бірінші топ - «Қонақтар». Екінші топ -«Үй иелері. Қонақты қалай күту керек екенін көрсетеміз.
- қонақпен амандасамыз.
- үйге кіргізу.
- төрге шығару
- дастархан жайып, қонақ күту.

Дәптермен жұмыс.
Тәрбиеші: Суретке қарап қонақтарды қалай қарсы алатындарың туралы айтып беріңдер. Берілген дәптердегі суретті бояңдар.

Сергіту сәті
(Қимыл - қозғалыспен көрсету.)

Біз қандаймыз, қандаймыз.
Шұғылалы таңдаймыз
Күлімдеген күндейміз
Ренжісуді білмейміз.

Ғажайып сөздер.
Тәрбиеші: Балалар сабақта үйренген өнегелі сөздерді қайталап айтады.
«Қонақ келсе, құт келер»

Қорытындылау
Тәрбиеші: балалар біз бүгін қонақжайлық туралы әңгімелестік. Қазақ халқы – қонақжай халық. Қонақ келген кезде ең әуелі амандасамыз. Үйге кіргізіп төрімізді ұсынамыз. Дастарқан жаямыз. Дастарханға ең әуелі нан қойылады. Қой сойылып, ет асып, қазы – карта жал - жая дастарқанға қойылады. Бас тартылады. Ауылдың ақсақалы бата береді.

Жүректен - жүрекке.
Тәрбиеші балаларға шеңбер жасайды.
Біз балдырған тең басқан
Дос құшағын елге ашқан
Тілегіміз тыныштық
Ашық болсын кең аспан
Мықты болсын іргеміз.
Бәрімізде біргеміз

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 360
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 358
Роботтар: 4
Ақгүл Нурмаханова Жайнагул Кадировна
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика