Білімділер поралы

Мозайкадан гүл құрастыру

Аягөз қалалық
№2 бөбекжай - балабақша тәрбиешісі:
Садвакасова Айнұр Асанқызы

Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Құрастыру
Тақырыбы: Мозайкадан гүл құрастыру
Мақсаты:
1. Білімділік: Балаларға қызғалдақ гүлі туралы түсінік беру. Мозайкадан қызғалдақ гүлін құрастыруды үйрету.
2. Дамытушылық: Балалардың ойлау қабілеттерін, сөздік қорларын, саусақ моторикаларын дамыту.
3. Тәрбиелік: Өз ойларын толық жеткізе білуге, гүлдерге қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Гүлдің суреті, мозайкалар
Оқу іс - әрекеттің түрі: аралас (қарапайым математика, тіл дамыту)
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап
Сөздік жұмыс: Мозайка, қызғалдақ.
Пәнаралық байланыс: тіл дамыту, қоршаған ортамен таныстыру.
Таңғажайып сәт: Қызғалдақ гүлі (кейіпкер)

Оқу іс - әрекеттің барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі. Шаттық шеңбері:
Мынау менің – жүрегім
Барлық істі бастаған.
Мынау басым ақылды
Барлық істі басқарған.
Мынау менің оң қолым,
Мынау менің сол қолым.
Барлық істі атқарған.
- Балалар, қане орнымызға жайғасайық.

2. Өткенді қайталау.
Балалар қараңдаршы нелердің суретін көріп тұрсыңдар?
- Гүлдер.
- Дұрыс айтасыңдар, гүлдер. Сендер қандай гүлдерді білесіңдер?
- Бақбақ
- Бақбақ гүлінің түсі қандай?
- Сары
- Міне бақбақ гүлі. Бұл гүлді сендер неден құрастырдыңдар?
- Қағаздан.
- Дұрыс айтасыңдар. Қағаздан яғни майлықтан умаждау арқылы жасадық
- Бақбақ туралы тақпақ білесіңдер ме?
Үлбіреген бақбақ,
Үлпілдеген аппақ.
Уф! – десем, бақбақ,
Ұшасың ғой қаптап.
- Балалар сендер бақбақ гүлі туралы жақсы біледі екенсіңдер.
Осы кезде әуенмен қызғалдақ гүлі кіреді.

3. Жаңа сабақ.
а) кіріспе бөлім.
- Балалар, қараңдаршы бізге кім келді? Бақбақ гүлінен басқада гүлдің түрі бар екен? Бұл қандай гүл екен?
- Сәлеметсіз бе? Сіз қандай гүлсіз?
- Сәлеметсіңдер ме, Балалар?.
Жомарт мынау табиғат,
Өсіргендей бізге арнап.
Қып - қызыл боп жалындап,
Қырда өсер қызғалдақ.

3. Негізгі бөлім.
- Балалар бұл қызғалдақ гүлі екен. Ол өте әдемі екен.
- Қане бәріміз бірге айтайықшы қызғалдақ гүлі. (2 - 3 балаға қайталатып айтқызу.)

4. Сөздік жұмыс: Қызғалдақ
Қызғалдақ гүлі өзімен бірге мозайкасын ала келіпті.
Түймедақ гүл: і - Балалар мен осы мозайкадан не құрастырарымды білмей отырмын. Сендер маған көмектесесіңдер ме?
- Балалар қызғалдақ гүліне көмектесеміз бе?
- Иа
- Мозайкада қандай түстер бар? Қане атап жіберейікші.
- Сары, жасыл.

5. Сергіту сәті: Балалар, бір сәт біз де гүл болып жайқалып тербелейікші.
Шаршағанда ырғалып, (балалар орындарынан тұрып, жаймен тербеліп тұрады)
Гүлге ұқсап дем алам (отырады)
Қанатымды бір қағып (қолдарын жоғары көтереді)
Гүлдей болып жайқалам (қолдарын жоғары көтереді)
- Осы мозайкадан гүл құрастырып, қызғалдақ гүліне көрсетейік. Гүлдер сабағынан өсіп шығады екен. Алдымен мозайканың ортасынан, төменнен жоғарыға қарай гүлдің сабағын қоямыз. Гүлдің сабағы ұзын жіңішке болады. Содан кейін сабағынан жапырақ өсіп шығады. Енді жапырағын қоямыз. Жапырақтың пішіні сопақша болады. Сабағының жоғарғы жағынан гүлдің күлтелерін орналастырамыз.
- Ал, енді балалар гүлді құрастыруды бастайық.
Б) Қорытынды:
- Балалар, міне біз гүлді құрастырып болдық. Түймедақ міне біздің балалар, мозайкадан көп нәрселер құрастыра алады екен. Балалардың құрастырған гүлі ұнады ма?
- Маған балалардың құрастырған гүлі ұнады. Сендерден көп нәрсе үйрендім. Балалар сендер өте жақсы құрастыра алады екенсіңдер. Менің сендермен қоштасатын уақытым келіп жетті. Сау болыңдар, балалар!
- Түймедақ саған көп – көп рахмет сау бол.
(Түймедақ гүлі шығып кетеді)
- Ал, енді балалар ойын ойнайық

6. Бекіту:
Ойын: «Өз гүліңді тап»
Барысы: Балалар екі топқа бөлінеді, яғни 5 баланың басына қызыл қызғалдақ гүлі кигізіледі. 5 баланың басына сары бақ - бақ кигізіледі. Балалар музыка арқылы билеп жүреді де, музыка тоқтаған кезде сары бақ - бақ өз гүліне, қызыл қызғалдақ өз гүліне тұра қалады.( Аппақ гүлдер әніне билейді.)
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар, ойын өте қызықты болды.
- Балалар, бүгін біз нені құрастырдық?
- Гүлді
- Бізге қонаққа қандай гүл қонаққа келді?
- Түймедақ гүлі.
- Түймедақ гүлін неден құрастырдық?
- Мозайкадан.

7. Үйге тапсырма: Гүлдің суретін бояп келу.

8. Бағалау:
Балалар, мен сендерге гүлді жақсы құрастырғандарын үшін мынадай әдемі гүлдерді сыйға тартамын.
Кел балалар, тұрайық,
Шеңберді біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы
Сау - саламат болайық!

Күтілетін нәтиже
Білуі керек: Гүлдер туралы, қызғалдақ, бақбақ гүлдері туралы, гүлдің сабағы, жапырағы, күлтесі болатындығын білуі керек.
Болуы керек: Гүлдерге қамқорлықпен қарау керектігі туралы түсініктері болуы керек.
Істей білу керек: Гүлді мозайкадан құрастыра білу керек, сұрақтарға жауап бере білу керек.
Материал рейтингісі:
  • 80
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 333
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 330
Роботтар: 2
Ақгүл Гульсана Dinashka
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика