Білімділер поралы

Отбасы

Отбасы
Білім беру саласы: қатынас
Бөлімдері: тіл дамыту
Мақсаты: балаларға өзінің отбасы туралы әңгіме құрап айта білуге дағдыландыру, сұрақтарға жауап бере білуге үйрету: «сен кіммен тұрасың?»,
«сенің отбасыңда кімдер бар?», «саған кім қамқорлық жасайды?», «анаңа қандай көмек көрсетесің?» және т. б Тілде сын есімдерді (мейірімді, тату,) етістіктерді(қамқорлық жасау, жұмыс істейді, көмектеседі) қолданып сөйлеуге үйрету.
Көрнекілігі: суреттер, теледидар т. б
Әдісі: ойын, түсіндіру, сұрақ - жауап, сурет бойынша әңгіме, т. б

Мотивациялық - қозғаушы: Біз өнерге, ұлы өнерге
Гүл өмірге иеміз!
Елімізді, жерімізді
Көгімізді сүйеміз!
Қонақтарға, апайларға
Басымызды иеміз!
Сәлеметсіздер ме, балалар!
Сәлеметсіздер ме, апайлар

Іздестіру - ұйымдастырушы: Білім беру саласы - қатынас,
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті - тіл дамыту, тақырыбы - өзінің отбасы туралы әңгіме.
- балалар мына суретке назар аударайықшы, бұл суретте кімдер бейнеленген?
- осылардың бәрін бір сөзбен жинақтап қалай атаймыз?
- дұрыс айтасыңдар.
Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырайын, шешуін тауып көріңдер, жарай ма?

Жұмбақтар жасыру.
1. Өзі мейірімді, шашы ағарған,
Дәмді етіп тағамдар дайындайды, тоқыма тоқиды, кешке ертегі айтып береді, ол - кім?
- Өте жақсы, ендеше осы әже туралы кім тақпақ біледі екен?
2. Өзі көзілдірік киеді, кітап оқығанды ұнатады, газетті көп оқиды, қорға барып мал шаруалайды, зейнетақы алады, бұл - кім?
- дұрыс, енді маған кім ата туралы тақпақ айтады?
3. өте жақсы, менің келесі жұмбағыма назар аударыңдар.
Жер бетіндегі ең әдемі, ең ақылды, бізге ең қымбат жан, ол - кім?
- дұрыс ендеше ана туралы тақпақты кім айтқысы келіп отыр?
- жарайсың, ана туралы жақсы тақпақ айттың.
4. өзі көлік жүргізеді, көлік бұзылып қалса оңдайды,
- балалар сендер ата, әже, ана туралы жақсы тақпақтар біледі екенсіңдер. Олай болса, отбасы - ол біздің жанұямыз. Жанұя мүшелеріне ата, әже, әке, ана, бала, қыз т. б кіреді. Жанұя мүшелері бір - бірін сыйлайды, құрметтейді, кішілері үлкендерге құрмет көрсетеді, үлкендері кішілерге қамқор болып жүреді. Сондықтан да олар бір отбасы болып есептеледі.
Балалар енді бәріміз теледидарға назар аударайықшы.

1 - сурет. Жайдарының отбасы.
- балалар мына суреттегі кімнің отбасы?
Балалар мен сендермен ойын ойнағым келіп тұр, менімен ойын ойнауға дайынсыңдар ма?

2 - сурет.
Тайманның отбасы.
Балалар мына суретте кімнің отбасы бейнеленген?
Тайманның жауабы: бұл суретте менің отбасым, менің жанұям үлкен. Атам, әжем, әкем, анам мен және бөпем бар. Мына суретте қалада тойда түскеніміз.
Менің кішкентай бөпе кезімдегі суретім. Ол кезде бөпем жоқ.
3 - сурет. Ерасылдың отбасы.
4 - сурет. Айқынның отбасы.
5 - сурет. Інжудің отбасы.

Ойын: «кімге не керек?»
Шарты: теледидардан экраннан ата, әже, әке, ана суреттері және төменде әр түрлі заттардың суреттері көрініп тұрады. Балалар «кімге не керек?» дегенде сол затты дәл тауып апарып қоюы тиіс.
- балалар енді маған кім жанұя, отбасы мүшелері туралы мақал - мәтел айтып береді?
1. ата көрген оқ жонар,
Әже көрген тон пішер.
2. балалы үй базар,
Баласыз үй қу мазар.
3. әкенің көңілі - балада,
Баланың көңілі - далада.
4. балалы үйдің ұрлығы жатпас.
5. ағасы бардың - жағасы бар,
Інісі бардың тынысы бар.
6. өз үйім - өлең төсегім.
7. ата - балаға қорған.

Сергіту сәті:
Бас бармағым атам үйдің данасы
Балан үйрек - әжем ошақ анасы.
Ортан терек - әкем үйдің панасы
Шылдыр шүмек - анам үйдің ажары
Кішкене бөбек - мен бәрінің базары.
- өте жақсы, бойымыз сергіп қалды ма?

Рефлексивті - коррекциялаушы: Қорыту.
Сұрақ - жауап:
- балалар біз бүгін немен айналыстық?
- бүгінгі оқу іс - әрекетіміз сендерге ұнады ма?
Ата - әжелеріңе қандай көмек көрсетесіңдер?
Әке аналарыңа ше?
Өздеріңнен кішілерге қандай қамқорлық жасайсыңдар?
Әкем, шешем және мен
Тату - тәтті тұрамыз.
Сыйластықпен махаббатпен
Сауық - сайран құрамыз.
Мадақтау.

Атырау облысы, Исатай ауданы,
Исатай ауылы «Балбөбек» балабақша тәрбиешісі
Доскалиева Айнагуль Мураткалиевна

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 43
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 43
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика