Білімділер поралы

Сиқырлы жолдар

Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы, Талшық селосы
"Балдырған" балалар бөбек бақшасының тәрбиешісі
Кошкинбаева Гульнар Олжабайқызы

Ұйымдастырылған оқу - іс әрекетінің технологиялық картасы
2 сәбилер тобы
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі: Қ. М. Т. Қ.
Тақырыбы: Сиқырлы жолдар.
Мақсаты: Геометрикалық пішіндері ажырата отырып, логикалық ойлау қабілетін дамыту. Ертегі арқылы қамқорлыққа, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, «Бауырсақ» ертегісінің желісі бойынша, ойындар арқылы, үлестірмелі материалдармен жұмыс.
Көрнекілігі: Күннің бейнесі, үйшік, орман бейнесі, «Бауырсақ»ертегісінің кейіпкерлерінің киімдері, пішіндер.

Мотивациялық қозғаушы Шаттық шеңбер:
Тәрбиеші:- Балалар, қараңдаршы жоғарыда не тұр?
- Қане балалар барлығымыз бір біріміздің қолымыздан ұстап күн жасайықшы.
- Қайырлы таң, көздерім!
Сендер ояндыңдар ма?
- Қайырлы таң, құлақтарым! Сендер ояндыңдар ма?
- Қайырлы таң, саусақтарым! Сендер ояндыңдар ма?
- Қайырлы таң, аяқтарым!
Сендер ояндыңдар ма?
- Қайырлы таң, күн! Сен де ояндың ба?
- Жарайсыңдар балалар, бүгінгі күніміз жақсы болсын.
- Енді, біз, апайларға жақсы балалар екенімізді көрсетіп амандасайықшы.
Сәлеметсіздер ме!
- Қош келдіңіздер!
- Балалар, бүгін сендер әдемі болып кетіпсіңдер.
- Кәне, ненің дауыстары естіледі, тыңдаңдаршы.

Ұйымдастырушылық - ізденіс

- Тәрбиеші: Сәлеметсің бе, бауырсақ. Сен қайдан келе жатсың?
- Балалар, бауырсақтың пішіні, түсі қандай?
Тәрбиеші: Бауырсақ домалап,
кең далалы егістерден өтеді. Осылай домалаған күйі қалың орманға келеді. Орманда оған Қоян кездеседі.
Тәрбиеші: Балалар, Бауырсаққа көмектесеміз бе?
Қоян, Бауырсақ, келіңдер, балалар -
мен бірге тапсырманы орындайық.
(Тәрбиеші хатты ашып оқиды)
1 - тапсырма: 1 - 3 дейін тура санау
2 - тапсырма: 3 - 1 дейін кері санау
3 - тапсырма: Қоянның неше құлағы бар?
Жарайсыңдар, Қоянның тапсырмасын орындадыңдар.
Қоян саған тапсырманың жауабы ұнады ма?
Тәрбиеші: Балалар қоян Бауырсақты жіберді.
Бауырсақ домалап келе жатса оның алдынан қасқыр шыға келеді.
Тәрбиеші: Бауырсаққа көмектесеміз бе?
Тәрбиеші: Қасқырдың тапсырмасы
мынандай екен.
(Балалардың назарын тақтаға аудару).
Ортада не орналасқан?
Ал оң жақ бұрышында не орналасқан?
Ал сол жақ бұрышында не орналасқан?
Барлығын бір сөзбен не деп айтамыз?
Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Бауыр саққа Қасқырдың тапсырмаларын орындауға көмектестіңдер.

Сергіту сәті:

Бауырсақ орман ішімен домалап келе жатса оған аю кездеседі.
Тәрбиеші: Аюдың тапсырмасы:
«Не артық?»ойынын ойнау.
Жарайсыңдар, балалар! Бауырсаққа Аюдың тапсырмасын орындауға көмектестіңдер. Ол риза болып Бауырсақты жіберді.
Бауырсақ домалап - домалап Түлкіге кезікті.
Тәрбиеші: Көмектесеміз бе?
- Балалар, Түлкі өзіне үй құрастыруды ұсынады.
- Қандай пішіндерден құрастырамыз?
- Түстері қандай?
- Үйді әдемі құрастырдыңдар.
- Ал енді Түлкі Бауырсақты жіберуіне тура келді, өйткені Бауырсақ барлық тапсырманы дұрыс орындады. Ал оған көмектескен сендерсіңдер, балалар.
Тәрбиеші: Тамаша, Бауырсақ, бүкіл тапсырманы орындаған соң, сен аңдарға жем болған жоқсын.

Рефлексивті - түзету.

Әже: Балалар, сендер, менің Бауырсағымды көрген жоқсыңдар ма?
Тәрбиеші: Ол бізде қонақта болды. Біз оған көп нәрсе үйреттік.
Әже: Ол, балабақшада не үйренді?
Әже: Рахмет, балалар, менің Бауырсағыма, көп нәрсе үйреткендеріңе.
Сендерге тәтті бауырсақты сыйға тартқым келіп тұр.


Күтілетін нәтиже:
Білу керек:1-3 дейін тура және кері санай білу.
Түсінігі қалыптасты:Геометриялық пішіндерді ажырату,олардың түстерін айыра білу.
Айта – орындай алады:Пішіндерден үй құрастыру
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 36
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 36
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика