Білімділер поралы

3 санымен цифры

Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы
Мектепке дейінгі "Бөбек" шағын орталық әдіскері
Жүнісова Нұршаш Құсманқызы

Қарлығаш» ортаңғы тобындағы оқу іс - әрекетінің ұйымдастыру техналогиялық картасы
Білімберу саласы: Таным
Бағдарлама тарауы: ҚМҰҚ

Тақырыбы: 3 санымен цифры
Мақсаты: Балаларды топтастырылған заттарды айыра білуге үйреті, 1 және 1 мазмұны, 3 және көп заттарды салыстыруды үйрету. Баланың ойлау қабілетін дамыта отырып, шапшаңдылыққа тәрбиелеу.
Құрал - жабдық: 3 санының таңбасы
Қостілдік компонент: Үш - Три
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелеу

Мотивациялық - қозғаушы
Ұйымдастыру кезеңі: «Таң шуағы»
Екіден соң әрқашан,
Үш саны - мен тұрамын.
Орныма барамын.
Екі ойшық саламын. (үш саны)
«Қоянның топқа келуі»

Іздену ұйымдастырушылық
2. 1 - Балалар біге қоян қонаққа келді. Ол сендерді бүгін жаңа цифрмен таныстыруға келіпті.
Қоян сендерге жаңа санның цифрын көрсетем дейді. Мынау қандай сан?
Не нәрсе бір - бірден болады?
Не нәрсе екіден болады? Иә дұрыс айтасыңдар. Ал үш саны ол көп. Біздің мүмкін үш затымыз болуы мүмкін. Ал үш саны неге ұқсайды? Дұрыс айтасыңдар. Үш саны қандай санмен көрші тұрады?
2. 2 Балалар бізге қоянның әкелген есептері бар екен қане ойша шешіп көрейікші? Орманда тиін екі жаңғақ теріп алыпты, оған кірпі келіп тағы екі жаңғақ беріпті. Неше жаңғақ болды тиінде? Өте дұрыс балалар қане бәріміз қоянмен бірге сергіту сәтін жасайық.

Сергіту сәті:
Қане достым аңқайма,
Менен кейін қайтала.
Барша қимыл үш - үштен,
Көзіңді қыс үш рет,
Басыңды еңкейт үш рет.
Иықты көтер үш рет,
Солға - оңға үш рет
Орныңда секір үш рет.
Ентігімізді басамыз, Орнымызды табамыз.
Д/ойын: «Цифрын тап»
Мақсаты: Цифрды ажырата білуге үйрету, Балалар үш цифрын тауып оны қоршап сызады.
Рефлексивті - корригиялық
- Балалар бүгін біз қандай санмен таныстық?
- Біреу дегеніміз көппе әлде аз ба?

Болжамды нәтежие:
Білу керек: Сандарды санай алуды 3цифрының таңбасын білуі тиіс
Істей біледі: Өз ойларын жеткізе алады.

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 137
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 136
Роботтар: 2
Айсауле
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика