Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Табиғатты аялайық

17 қазан 2016, Дүйсенбі
Категориясы: Бала-бақша
Мақсаты: Балалардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру, әсемдікті көре білуге, табиғатты қорғап аялауға үйрету. Балаларға қыс туралы түсінік беру, қыс мезгілінің ерекшелігін түсіндіру. Балалардың сөздік қорын байыту, тәрбиешіні тыңдай отырып өздігінен байланыстыра жауап беруге жетелеу.
Дамытушылығы: Балалардың табиғат жөнінде ой - өрісін дамыту.
Тәрбиешілігі: Ұйымшылдыққа және өзара сыйластыққа тәрбиелеу.

Шаттық шеңбер.
Қайырлы күн, күнім, далам, орманым,
Қайырлы күн, гүлім, құсым, көлдерім.
Қайырлы күн, өсімдіктер, жәндіктер
Қайырлы күн, бар тіршілік иесі!

- Балалар қазір жылдың қай мезгілі (қыс)
- Қыста неше ай бар? (желтоқсан, қаңтар, ақпан)
Табиғат дегеніміз балалар ол бізді айналамызды қоршаған орта.
Табиғатқа нелер жатады?
Слайд қарау.

Балалар, табиғат әлеміне орманға саяхатқа барғыларың келеме?
- Әрине
Енді саяхатқа бару үшін мені тыңдаңыздар!
Психо жаттығу: Балалар денелеріңді тік ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырыңдар. Көздеріңді жұмып, терең тыныс алып, таза ауаны жұтайық. (әуен "Табиғат үні")
Ал енді көздеріңді ашып, қандай әсер алғандарыңды айтыңдаршы?
- Судың, құстардың, жаңбырдың дауыстарын естідік.
Тәрбиеші:- Дұрыс айтасыңдар балалар, ендеше біз орманға келдік.
- Жерде не жатыр?(қар)
- Ауа райы қандай?(суық)
- Айналаға қараңдаршы, не көріп тұрсыңдар?(ағаштарды)
- Ағаштардың жапырақтары бар ма? Неге?(Қыста ағаштардың жапырақтары болмайды)
- Ағаштардың пайдасы бар ма?(олар ауаны тазартады)
Балалар сурет тұр, қараңдаршы.
Орманды өрттен қорғайық. (сурет)
Балалар орманға саяхатқа барғанда от жағуға бола ма, қалай ойлайсыңдар?
- Орманға барғанда от жағуға болмайды. Себебі орман ағаштары жанып кетеді. Аңдар күйіп қалады. Құстар мен жәндіктерге зиян тиеді.
- Дұрыс айтасыңдар балалар, орманға барғанда от жағуға болмайды. Табиғатты қорғауымыз керек.
- Балалар, тыңдаңдаршы жылаған дауыс естіледі? Бұл кім екен?
Қоян:- Сендер кімсіңдер? Орманда не істеп жүрсіңдер?
Тәрбиеші: Бұл 2 - сәбилер тобының балалары. Біз орманға саяхатқа келдік. Ал сен неге жылап жүрсің
Қоян: Маған достарым хат жазып және кездесетін орнымыздың сызбасын қағазға салып беріп жіберіпті, мен сол жолдардың бәрін өттім, бірақ мен оларды таба алмай жүрмін.
- Қоян қане қағазыңды қарайық сен жүрген жолдарыңды көрсет. Балалар Қоянның өткен жолдарына белгі ретінде қоянның суретін жабыстырайық және кімдермен кездесетінін анықтайық.
Жапсыру.
- Жарайсыңдар балалар, менің кездесетін достарым сендер екенсіңдер ғой, өте қуаныштымын. Балалар мен жол жүріп шаршап қалдым.
- Балалар қане онда Қоянмен бірге бойымызды сергітіп алайық.

Сергіту сәті
Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы - қырлы жерлермен
Ытқып - ытқып жүгірді.

Балалар қараңдаршы табиғат деген қандай әдемі, балалар біз табиғат жайлы тақпақтар білемізбе?

Күн сәулесі төгілгені әдемі,
Алуан түрлі қызыл гүлдер әдемі.
Сылдыр қаққан мөлдір суда әдемі.
Биік - биік шыңдарым да әдемі.
Айдын көлде аққу қандай әдемі,
Сұңқар құстың самғағаны әдемі.
Даланы әнге бөлеген құстарым қандай әдемі,
Табиғатпен сырласуда әдемі.
Жер – Ананы аяласаң жан – тәніңмен,
Боласыңдар сендер де, дүниедегі ең әдемі!

Сүйейік, табиғатты аялайық!
Біз де онан жақсылықты аямайық!
Табиғаттан нәр алған ғой жанымыз,
Ұсынайық жүрек нұрын бәріміз.
- Балалар сендермен ойын ойнағым келіп тұр.
Ойын: "Өз үйіңді тап"
- Қоян біз дің балалар саған арнап сыйлық алып келді.
Қоян;- Рахмет балалар қандай білімді, ақылды балаларсыңдар, мен өте қуаныштымын. Сендердің жасаған сыйлықтарыңды ормандағы достарыма көрсеткенше асығып турмын. Менде достарыма сыйлық алып келдім.

- Қоян сені көргенімізге бізде қуаныштымыз, біздің топқа қайтатын уақытымыз болды. Сау бол!
Топқа қайту.
Психожаттығу: Балалар денелеріңді тік ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырыңдар. Көздеріңді жұмып, терең тыныс алып, таза ауаны жұтайық. (әуен "Табиғат үні")

Қорытындылау, балаларды мақтау мадақтау.
Хормен:
Табиғат сені сүйеміз,
Басымызды иеміз!

Балабақша тәрбиешісі: Жариева Жаина Абылаиевна
3 752
0
  • 20
1 дауыс


Жаңалықтар
Табиғат тал бесігің, аялай біл!
Табиғат тал бесігің, аялай біл!
Табиғатты қорғау, сақтау қажеттігі туралы ой, ынта туғызу. Туған жер табиғатына деген сүйіспеншілігін арттыру.
Аяласаң, табиғатты аяла
Аяласаң, табиғатты аяла
Табиғатты қорғау, сақтау қажеттігі туралы ой, ынта туғызу. Туған жер табиғатына деген сүйіспеншілігін арттыру. Табиғаттағы сұлулықты көре білу, эмоциялық әсер ала білуге, өз ортасында сымбатты да шыныққан тұлға болуға баулу, экологиялық мәдениетті
Су - тіршілік нәрі
Су - тіршілік нәрі
Балаларға су туралы түсінік беру. Судың қажеттілігін, оның адамның, құстың, жануарлар мен өсімдік тіршілігіндегі маңызы туралы түсіндіру. Суды үнемдеп пайдалануға оның қасиеттерін түсіндіру. Суды ластамауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Табиғатты аялай білейік!
Табиғатты аялай білейік!
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №7 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шержанова Гүлназ
Табиғатты танып, білейік
Табиғатты танып, білейік
Ақмола облысы, Ерейментау ауданы. бастауыш сынып мұғалімі Динара Қайырбекқызы
Су - тіршілік көзі
Су - тіршілік көзі
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, «Асанәлі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны тәрбиешісі Усенгалиева Акбота Елемесовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×