Білімділер поралы

Алма (ертегі)

Алма (ертегі)
Білім беру саласы: Коммуникация
Ұйымдастырған оқу қызметі: Сөйлеуді дамыту
Мақсаты: Балаларды ертегінің мазмұнын дұрыс түсініп, сұраққа жауап беруге үйрету. Ертегі кейіпкерлерінің ішкі күйі мен іс - әрекетін сахнада ойнай отырып, бейнелей білуге дағдыландыру, қызығушылық әрекетін қабілеттерін ояту. Өздерінің тиесілі рөльдеріне еніп, оны іскерлікпен, үлкен шығармашылықпен орындауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Жабайы.
Әдіс - тәсілдері: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, тыңдау.
Көрнекілігі: Алма ағашы, қоян, қарға, кірпі, аю суреттері.
Полилингвизм: кірпі - ежик - hedgehog
қарға - ворона - crow
қоян - заяц - hare
аю - медведь - bear
Сезімдерін ояту

Шаттық шеңбер
Ал, балалар, қараңыз,
Таңғажайып бар аңыз.
Ертегілер еліне,
Қыдырып бірге барамыз.
Ну орманға енеміз,
Әсем гүлдер тереміз.
Көңілді боп әрқашан.
Тату болып келеміз.

- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілі неше айдан тұрады?
- Күз мезгілінде қандай жемістер піседі?
Дидактикалық ойын:
«Дәмін тап»
Ойын шарты: жемістерді кесіп алдын ала дайындайды. Балалардың көздері жұмулы, ортаға кезекпен шығады, жемістердің дәмін татып, қандай жеміс екенін табуы керек.
- Енді балалар, мен сендерге жұмбақ жасырам, сендер жауабын тауып көріңдерші?

Ұйымдастыру, іздестіру
Мұрны бейне түйме,
Үсті толған ине(Кірпі)

Түрі көмірге ұқсайды,
Қалбалақтап ұшады (Қарға)

Қыста ұйықтайды,
Жазда қыдырады. (Аю)

Қалқиып ұзын құлағы,
Елеңдеп қорқып тұрады (Қоян)

Жарайсыңдар балалар,«Алма» ертегісінің кейіпкерлері.

Ертегіні балаларға оқып, әңгімелеп беру.

- Жылдың қай мезгілі еді?
- Жабайы алма қайда қалды?
- Алманы кім көрді?
- Қоян Қарғаға не деді?
- Қарға не істеді?
- Кірпі нені алып кетті?
- Үшеуі қайда барды?
- Аю не деп жауап берді?
- Қандай мақал айтты?

Ертегіні сахналау

Ән:«Дос болайық бәріміз»
Тыныштық сәті: Үнтаспадан сайраған құстардың, жел тербеп сыбдырлаған ағаш жапырақтарының, сылдырап аққан судың, сусылдаған құмның, уілдеген желдің даусы естіледі.
- Қане, бәріміз бір сәтке көзімізді жұмайық. Табиғат аясында серуендеп жүрміз деп ойлайық. Таза ауа, ашық аспан, құстар қалықтап ұшып жүр. Алыстан судың сылдыраған сылдыры естіледі. Терең тыныс алайық. Көзімізді ашайық.
Сергіту сәті:
Алма баққа барайық,
Алма теріп алайық.
Ең үлкенін алманың
Анамызға сыйлайың!
(Қимылмен көрсетеді).

Қорытынды:
Сұрақтарға жауап алу:
- Егер алманы сен тауып алсаң, не істер едің?
- Бірге бөлісіп жеген дұрыс па?
- Алма қайда өседі?
- Достар бір - біріне қандай болу керек?
- Бүгінгі оқу қызмет ұнаса алдарындағы смайликті көтеру

Күтілетін нәтиже:
Жасайды: Балаларды ертегінің мазмұнын дұрыс түсініп, сұраққа жауап беруге үйрету.
Түсінеді: Ертегі кейіпкерлерінің ішкі күйі мен іс - әрекетін сахналауды.
Қолданады: Ойынды қызығушылықпен ойнайды.

Жамбыл облысы, Байзақ ауданы,
Түймекент орта мектебінің
мектепалды даярлық тобының мұғалімі
Молданбаева Альфия Даулетовна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 130
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 129
Роботтар: 2
Айсауле
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика