Білімділер поралы

Түлкі мен қоян халық ертегісі

Түлкі мен қоян халық ертегісі
Білім беру саласы: Таным
Білім бөлімі: Тіл дамыту
Мақсаты: ертегінің мазмұнын айтуға, дыбыстық талдау жасауға үйрету. ауызекі сөйлеулерін дамыту, сұраққа жауап беру қабілеттерін дамыту. Балаларды батырлыққа, өжеттілікке тәрбиелеу.
Билингвальды компонент\ Билингвалный компонент: түлкі – лиса, қоян – заяц, қасқыр – волк.
Сөздік жұмыс\ Словарная работа: айлакер.
Технологиялық қамтамасыз ету\ Технологическое обеспечение: үлестірмелі қима құралдары, жұмыс дәптері.

Мотивациялық қозғаушылық
Педагог жұмбақ жасырады:
1. Қырда жүрер ол жортып,
Іні де жоқ бармайтын.
Құйрығымен бұландап,
Қандай аң ол алдайтын?
2. Көзі тостақ, өзі қорқақ.
- Дұрыс айтасыңдар, түлкі – айлакер аң, ал қоян – қорқақ аң.
- Балалар түлкіні жыртқыш аң десек, ал қоян жыртқыш аң емес.
- Қоян – өте қорқақ аң, қоянды үйде де асырауға болады.

Ұйымдастырушылық ізденістік
- Қазір осы қоян мен түлкі туралы орыс халқының ертегісімен танысамыз.
Педагог мәнерлеп оқиды: «Түлкі мен қоян» ертегісі.
Педагог:
- Ертегі сендерге ұнады ма?
- Ертегіде нелер туралы айтылған?

- Ерте заманда түлкінің құйрығы қандай болыпты?
- Түлкі қасқырмен тату тұрмаған соң не істеген?
- Бір күні не болыпты?

- Түлкі қалай құтылып кетіпті?

- Әлден соң ағаш арасына кірген түлкі нені көреді?
- Сол жерде қоян өзін ұстап алған түлкіге не депті?
- Иә балалар, содан бері түлкінің құйрығы ұзын болыпты, ал қоянның құйрығы қысқа болып қалыпты.
Педагог балалардан ертегінің мазмұнын сұрайды.

Сергіту сәті:
Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы - қырлы жерлермен
Ытқып - ытқып жүгірді.
Қарап еді артына,
Қиығын сап көзінің.
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.

- Енді ертегідегі «Түлкі» сөзіне дыбыстық талдау жасайық.
-«Түлкі» сөзі неше буыннан тұрады?
- Неше дауысты дыбыс бар?
- Дауысты дыбыстарды қандай түспен белгілейміз?
- Ал дауыссыз дыбысты қандай түспен?
«Буынды жалғастыр» дидактикалық ойыны:
Ойын шарты: педагог аң аттарының бірінші буынын ғана айтады, балалар соңғы буынын тауып, толық атын айтады. Мысалы: түл -..., қас -..., кө -..., мыр -..., жол -...-....
Дәптермен жұмыс: дәптердегі №5 тапсырмасы бойынша орындалады.
Жеке жұмыс жүргізеді.
«Түл - кі» сөзі екі буыннан тұрады.
- екі дауысты дыбыс бар
- дауысты дыбысты қызыл түспен белгілейміз (қызыл қиындыны көрсетеді).
- Түл - кі, қо - ян, қас - қыр, кө - жек, мыр - шай, жол - ба - рыс.

Павлодар облысы, Екібастұз қаласы
Умарова Самал Калижановна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 329
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 326
Роботтар: 2
Ақгүл Гульсана Dinashka
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика