Білімділер поралы
загрузка...

Қонақтарды күтеміз. Буынға бөлу

Топ: «Балдырған».
Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлім: Тіл дамыту.
Тақырыбы: Қонақтарды күтеміз. Буынға бөлу.
Мақсаты: Заттарды топтастыра суреттеуге үйрету (ыдыстар: ас үйлік, асханалық).
Сөздік қорды жаңа сөздермен байыту, олардың атқару қызметтік ұғындыру.
Қонақжайлылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы: көне, қазіргі замандағы ыдыстар.
Қос тілдік: ыдыстар - посуда.

Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері.
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кең ашқан.
Тілегіміз әділдік,
Ашық болсын көк аспан!

Ұйымдастырушылық - ізденістік
Кіріспе әңгіме.
- Балалар, мен бүгін таңертең балабақшаға келсем, біреу есік алдында сандық тастап кетіпті.
- Олай болса, мына сандықты ашып көрейік пе?
- Балалар, мынау нелер деп ойлайсыңдар?
- Дұрыс айтасыңдар, бірақ бұл ыдыстары біз күнделікті тұрмыста көреміз бе? Бұл - Қазақ халқының ыдыстары.
Олар: ожау, торсық, тостаған, кесе.
Олар көбінесе ағаштан, теріден жасалған ыдыстар.
«Ожау, торсық, кесе, тостаған» сөздерді буынға бөлу.
(Қазіргі заманда пайдаланатын ыдыстар суреттерін көрсету)
- Ал, мынау қандай ыдыстар?
- Қазіргі заманда пайдаланатын ыдыстар неден жасалған?
Сөздерді буынға бөлу.
Сөздік жұмысы: көне, қазіргі замандағы ыдыстар.
Қос тілдік: ыдыстар - посуда.

Ойын: «Бұл қай ыдыс?»
Мақсаты: Балаларды көне және қазіргі заманғы ыдыстарды ажыратып, олардың ерекшеліктерін сипаттауға үйрету

Тіл ұстарту жаттығуы.
Ыс - ыс - ыс
Болсын мол ыр - ыс,
Болып қапты қ - ыс
Аман болсын ту - ыс,
Ыдыстарды жу - ыс.

Ойын: «Көңілді доп».
Мақсаты: Ыдыстардың аттарын дұрыс атауға үйрету.
Шарты: балалар шеңбер бойымен тұрады, педагог ортаға тұрып, балаларға допты ақырын лақтырады. Оны қағып алған бала кез келген ыдыстың атын айту керек.
Ескерту: бірінің айтқанын бірі қайталамайды.

Сергіту жаттығуы.
Сағаттың тіліндей,
Иіліп оңға бұрыл.
Сағаттың тіліңдей,
Иіліп солға бұрыл.
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым.

Д/о: «Айгуль қуыршаққа қонаққа барамыз»
Мақсаты: Қонақ жайлылыққа тәрбиелеу, ыдыстарды дұрыс пайдалануға дағдыландыру
- Балалар, ыдысты қалай пайдалану керек?
- Ыдыстарды сындыруға бола ма?
- Неліктен болмайды?

Үлестермелі материалмен жұмыс.
Д/ойын: «Ыдыстарды топтастыр»
(асүйлік, асханалық).

Рефлексиялық - түзетушілік
Сұрақ - жауап әдісі арқылы оқу іс - әрекетін қорытындылайды.

Күтілетін нәтиже:
Біледі: ыдыстарды және олардың атқаратын қызметін білуі;
Игереді: жаңа сөздерді;
Меңгереді: «Ы» дыбысын ажырата біледі.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
  • Қазақстандықтар Ұлы Отан соғысы жылдарында

    Ұлы Отан соғысы жайлы түсініктерін кеңейте отырып, жеңістің оңайлықпен келмегеніне көздерін жеткізу және шығармашылық жұмыспен шұғылдануына бағыт беру.
  • Наурыз мейрамы

    Наурыз және қазақ халқының басқа да ұлттық мерекелері туралы оқушыларға жалпылама мәлімет бере отырып, мерекелердің маңызын ұғындыру.
  • Қаратпа сөз

    Қаратпа сөз туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту; ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке ...
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктері

    Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктерін көрсете отырып түсіндіру. Оқушылардың ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білуге үйрету, өз ойын еркін жеткізе білу
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 200
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 198
Роботтар: 3
ислам Жанэтта
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика