Білімділер поралы
загрузка...

Қонақтарды күтеміз. Буынға бөлу

Топ: «Балдырған».
Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлім: Тіл дамыту.
Тақырыбы: Қонақтарды күтеміз. Буынға бөлу.
Мақсаты: Заттарды топтастыра суреттеуге үйрету (ыдыстар: ас үйлік, асханалық).
Сөздік қорды жаңа сөздермен байыту, олардың атқару қызметтік ұғындыру.
Қонақжайлылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы: көне, қазіргі замандағы ыдыстар.
Қос тілдік: ыдыстар - посуда.

Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері.
Біз балдырған тең басқан,
Дос құшағын кең ашқан.
Тілегіміз әділдік,
Ашық болсын көк аспан!

Ұйымдастырушылық - ізденістік
Кіріспе әңгіме.
- Балалар, мен бүгін таңертең балабақшаға келсем, біреу есік алдында сандық тастап кетіпті.
- Олай болса, мына сандықты ашып көрейік пе?
- Балалар, мынау нелер деп ойлайсыңдар?
- Дұрыс айтасыңдар, бірақ бұл ыдыстары біз күнделікті тұрмыста көреміз бе? Бұл - Қазақ халқының ыдыстары.
Олар: ожау, торсық, тостаған, кесе.
Олар көбінесе ағаштан, теріден жасалған ыдыстар.
«Ожау, торсық, кесе, тостаған» сөздерді буынға бөлу.
(Қазіргі заманда пайдаланатын ыдыстар суреттерін көрсету)
- Ал, мынау қандай ыдыстар?
- Қазіргі заманда пайдаланатын ыдыстар неден жасалған?
Сөздерді буынға бөлу.
Сөздік жұмысы: көне, қазіргі замандағы ыдыстар.
Қос тілдік: ыдыстар - посуда.

Ойын: «Бұл қай ыдыс?»
Мақсаты: Балаларды көне және қазіргі заманғы ыдыстарды ажыратып, олардың ерекшеліктерін сипаттауға үйрету

Тіл ұстарту жаттығуы.
Ыс - ыс - ыс
Болсын мол ыр - ыс,
Болып қапты қ - ыс
Аман болсын ту - ыс,
Ыдыстарды жу - ыс.

Ойын: «Көңілді доп».
Мақсаты: Ыдыстардың аттарын дұрыс атауға үйрету.
Шарты: балалар шеңбер бойымен тұрады, педагог ортаға тұрып, балаларға допты ақырын лақтырады. Оны қағып алған бала кез келген ыдыстың атын айту керек.
Ескерту: бірінің айтқанын бірі қайталамайды.

Сергіту жаттығуы.
Сағаттың тіліндей,
Иіліп оңға бұрыл.
Сағаттың тіліңдей,
Иіліп солға бұрыл.
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым.

Д/о: «Айгуль қуыршаққа қонаққа барамыз»
Мақсаты: Қонақ жайлылыққа тәрбиелеу, ыдыстарды дұрыс пайдалануға дағдыландыру
- Балалар, ыдысты қалай пайдалану керек?
- Ыдыстарды сындыруға бола ма?
- Неліктен болмайды?

Үлестермелі материалмен жұмыс.
Д/ойын: «Ыдыстарды топтастыр»
(асүйлік, асханалық).

Рефлексиялық - түзетушілік
Сұрақ - жауап әдісі арқылы оқу іс - әрекетін қорытындылайды.

Күтілетін нәтиже:
Біледі: ыдыстарды және олардың атқаратын қызметін білуі;
Игереді: жаңа сөздерді;
Меңгереді: «Ы» дыбысын ажырата біледі.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 21
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 21
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
  • Максатулы
    Жазған: Максатулы
  • Молдатай
    Жазған: Молдатай
  • Тайлак
    Жазған: Тайлак
  • Минаим
    Жазған: Минаим
  • zenagerakl
    Жазған: zenagerakl
  • давид
    Жазған: давид
  • акмаралдай
    Жазған: акмаралдай
  • Дильбари
    Жазған: Дильбари
  • mamty
    Жазған: mamty
  • Апат
    Жазған: Апат
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика