Білімділер поралы

Үйренгенім көп менің!

Үйренгенім көп менің!
Ұйымдастырылған ашық оқу іс әрекетінің технологиялық картасы
Мақсаты: балалардың бір жыл бойы алған білімдерін тексеру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Қиын жағдайда бір - біріне көмек көрсетуге, қамқорлыққа тәрбиелеу. Дүниедегі ең асыл қазына оқу білім, кітап екенін түсіндіру. Экологиялық тәрбие беру. Қоршаған ортаны сүюге, аялай білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: слайдтар, үлестірмелі материалдар, тақырыпқа байланысты суреттер, Әліппе макеті.

Мотивациялық қозғаушы
Сәлемдесу шеңбері:
Армысың шапағатты күніміз!
Армысың мейірімді жеріміз!
Армысың табиғат анамыз!
Әдеппен бас иер баламыз!
Қайырлы таң, қайырлы күн баршаға
Қош келдіңіз біздің балабақшаға!

- Балалар бүгін бізде ерекше күн! Бүгін біз бір жыл бойы алған білімдерімізді тиянақтап, не біліп, не үйренгендерімізді ортаға салатын боламыз. Ендеше ашық оқу іс әрекетімізді қысқаша сұрақ жауаптан бастағым келіп тұр.
- Балалар маған жыл мезгілдері туралы кім айтып бере алады?
- Ал енді маған ай аттарын үш тілде атап бере аласыңдар ма?
- Апта күндерін ше?

Іздену ұйымдастырушы
Ғажайып сәт:
Электронды хат келеді.
- Балалар қараңдаршы бізге электронды хат келіпті.. Қызық бұл хатты бізге кім жазды екен? Қане оқып көрейік.
«Сәлеметсіңдер ме құрметті балалар! Мен Данышпан атаймын. Мен сендерді өте ақылды, білімді, өнерлі деп естідім. Сондықтан сендерге көптеген балалар армандаса да жете алмайтын «Қазыналар елінің» картасын жолдап отырмын. Егер сендер картада берілген бағытта жүріп отырып жолдарыңда кездескен барлық бөгеттен сүрінбей өтетін болсаңдар «Қазыналар елін» міндетті түрде табасыңдар. Сендерге сәттілік тілеймін. Жолдарың болсын!» С/Н: Данышпан атай
- Ой, балалар мына ғажапты қараңдаршы Данышпан атай бізге «Қазыналар елінің» картасын жіберіпті.
Сендер Қазыналар еліне саяхатқа барғыларың келе ме?
- Олай болса картаға назар аударайықшы, ең алдымен қайда жол тартуымыз керек екен.

1 - Бағыт
«Сауат ашу қалашығы»
- Балалар саяхатқа бару үшін бізге не керек?
- Көліктің қандай түрлерін білесіңдер?
- Қалашыққа бару үшін мына көліктердің қайсысын таңдаймыз?
Олай болса жолға шығайық.
- Балалар міне Сауат ашу қалашығына да жетіп келдік. Бірақ қалашықтың қақпасы жабық тұр екен. Қане қақпаны қағып көрейік.
- «Бұл кім?»- деген дауыс естіледі.
- Біз №25 «Қарақат» балабақшасының балаларымыз. Біз «Қазыналар елін» іздеп жүр едік. Сіздердің қалашықтарыңыздан өтіп кетсек бола ма?
- Қақпаны ашу үшін біздің тапсырмамызды орындауларың керек.
Қақпаның тапсырмасы: «Сұрақ - жауап»
• Дыбыс дегеніміз не?
Дыбыстың түрлерін ата.
• Дыбыс пен әріптің айырмашылығы қандай?
- Бәрекелді жарайсыңдар!
(Қақпа ашылады)

Ішінен «Әліппе» шығады.
- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Менің атым Әліппе...
Мен сендердің саяхатқа шыққандарыңды естідім.
Бірақ біздің қалашықтан өту үшін менің де тапсырмамды орындауларың керек. Дайынсыңдар ма?
Әліппенің тапсырмасы:
• Ребусты шеш
• «Буындардан сөз құра» ойыны
- Жарайсыңдар балалар! Сендер тапсырмаларды мүдірмей орындадыңдар. Жолдарың болсын! Сау болыңдар!

Балалар саяхатымызды әрі қарай жалғастырайық. Картаға назар аударайық. Келесі кезекте қайда бағыт алатынымызды біліп алайық.

2 - бағыт
«Математика аралы»
- Балалар «Математика аралына» бару үшін бізге қандай көлік керек?
- Олай болса саяхатымызды жалғастырайық. Бәріміз кемеге шығайық.
- Міне аралға да келіп жеттік. Балалар мұнда неге тып - тыныш.
(кенеттен қарақшылар шыға келеді)
- Сендер кімсіңдер? Біз сендерді аралымызға кіргізбейміз!!!!
- Біз №25 «Қарақат» балабақшасының балаларымыз. Біз «Қазыналар елін» іздеп жүр едік. Сіздердің аралдарыңыздан өтіп кетсек бола ма?
- Алдымен бізге көмектесіңдер, содан соң өткіземіз. Біздің аралдағы математикалық таңбаларды бұзық балалар ұрлап кетті, енді біз есеп шығара алмай жатырмыз. Бізге есеп шығаруға көмектесіңдер.
Қарақшылар тапсырмасы:
• «Таңбасын тап» ойыны
• Логикалық есептер
• «Тез ойла» ойыны
Балалар жол жүріп біраз шаршадық келіңдер бой сергітіп алайық.
Сергіту сәті:
- Балалар картаға назар аударайық. Саяхатымызды ары қарай жалғастырайық.

3 - бағыт
«Еріншектер шыңы»
- Балалар шың деген не деп ойлайсыңдар?
- Шыңға шығу үшін бізге қандай көлік керек?
- Балалар мынау не?
- Бұл жай тау емес екен. Бұл таудың шыңында еріншек, жалқау, бұзық балалар өмір сүреді екен. Біз осы шыңға шығып оларды тазалыққа, әдептілікке, достыққа үйретуіміз керек.
• 1 - тапсырма:
Суретпен жұмыс:
Тазалықтың достарын\ ата.
• 2 - тапсырма:
Табиғат туралы тыйым сөздер
• 3 - тапсырма:
Мақал - мәтелдер айту.
- Жарайсыңдар балалар! Бұл сыннан да сүрінбей өттік. Жолды ары қарай жалғастырайық. Картаға назар аударайық.

4 - бағыт
«Өнерпаздар елі»
Балалар қараңдаршы біз ең керемет елге келіп жеттік. Қараңдаршы балалар мұнда да біздің елдегідей көктем мезгілі екен. Айналаның бәрі гүлге толып, құлпырып тұр.
Балалар бұл елде өте ақылды өнерлі балалар өмір сүреді екен, бірақ мұнда біраз жұмыстар бітпей қалған екен келіңдер біз оларға көмектесіп мұндағы жұмыстарды бітіріп тастайық.
• Шығармашылық жұмыс
Балалар қараңдаршы бізге тағы да хат келген сияқты.
«Жарайсыңдар балаларым! Сендер барлық тапсырмаларды мұқият орындадыңдар. Енді мен сендерге ең қымбат қазынаны жіберіп отырмын.»
Есік қағылып, топқа Әліппе кіріп келеді.
- Сәлеметсіңдер ме балалар! Мені сендерге Білімпаз атай жіберді, сендерді ең ақылды ең білімді деп мақтады. Енді мен сендермен бір жыл бойы дос боламын.
- Көрдіңдер ме балалар біз іздеген ең асыл қазына Әліппе екен.

Рефлексивті коррекциялаушысы
Балаларға оқу іс - әрекеттен алған әсерлерімен бөлісуді ұсынып, не үйреніп, не білгендерін сұрап, оқу іс әрекетті қорытындылау. Балалар өз әсерлерімен бөліседі.

Шымкент қаласы,
№25"Қарақат" бөбекжай - балабақшасының
ІІ санатты тәрбиешісі Шолатова Айжан Нуралиевна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 20
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
  • Қазақстандықтар Ұлы Отан соғысы жылдарында

    Ұлы Отан соғысы жайлы түсініктерін кеңейте отырып, жеңістің оңайлықпен келмегеніне көздерін жеткізу және шығармашылық жұмыспен шұғылдануына бағыт беру.
  • Наурыз мейрамы

    Наурыз және қазақ халқының басқа да ұлттық мерекелері туралы оқушыларға жалпылама мәлімет бере отырып, мерекелердің маңызын ұғындыру.
  • Қаратпа сөз

    Қаратпа сөз туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту; ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке ...
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктері

    Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктерін көрсете отырып түсіндіру. Оқушылардың ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білуге үйрету, өз ойын еркін жеткізе білу
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 202
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 200
Роботтар: 3
ислам Жанэтта
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика