Білімділер поралы

Теңіз жағалауына саяхат

Теңіз жағалауына саяхат
Мақсаты: IV - аяқ және қол позиция «Аққу» - би қимылын үйрету.
Баланың денесін түзу, әдемі ұстауын жетілдіру, әдемі серпілу, иіліп – бүгілу қимылдарын меңгерту. Өткен позицияларды қайталау. Балалардың би өнеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Дамытушылығы: Әуенді тыңдау арқылы, бидің қимыл - қозғалыстарын еркін нақты ұқыпты жасай білуге үйрету.
Тәрбиелігі: Баланың биге деген құштарлығын арттыру, би кезінде денесін тік ұстай билеуін, ара қашықтықты сақтауын, жасалған жаттығуды дұрыс, нақты жасауға дағдырландыру.
Керекті құралдар: Музыкалық орталық, аудио жазба, бейне таспа биге арналған әуендер.
Жүру барысы: Балалар әуен ойнағанда, аяқтың ұшымен жүріп келіп, жарты шеңберге тұрады.
Жетекшімен амандасады. (поклон жасау арқылы)
- Балалар, бүгін мен сендерді ауасы таза, толқыны тулай шулаған, теңіз жағалауына, қызықты саяхатқа баруды ұсынамын.
Қане бәріміз көзімізді жұмайық. 1 - 2 - 3
(тулаған теңіз әуені естіледі)
Енді балалар теңіз жағасына серуен жасайық.

Сергіту жаттығуын бастаймыз.
Бірінші балаларға жаттығу жасар алдында ескерту, арақашықтықты сақтап жүру.
1. Балалар аяқтың ұшымен әуен ырғағында жүреді.
2. Балалар үш қатарға тұрады. Балалар қане тағы да теңіздің шуын тыңдап көрейікші, көздеріңді жұмып, көз алдымызға теңіздің толқынын елестетеміз.
Ал енді сол толқынның қимылын мына лента арқылы жасап көрейік. (балалар ленталарын алып көрсетеді). Бірінші жәй жел соққанда. Екінші қатты жел соққанда.
Енді балалар осы толқын бейнесін қолмен қалай жасауға болатынын көрсетейікші.. Алдымен жетекші өзі көрсетеді. Содан соң балалар қайталайды. Балалар әрмен қарай жағалауды жағалап жүреді. Балалар қараңыздар, кеме жүзіп келеді. (бейне таспадан көрсетіледі)
Ол біздің жанымызға тоқтайды. Барлық жолаушылар көк жиекке қарасам деген мақсатпен. Балалар сол кеменің бейнесін біздер позиция арқылы көрсетеміз.
Олай болса бүгін ІV - аяқ позициямен танысамыз. Бірінші жетекші өзі көрсетеді, содан соң сурет арқылы көрсетеді. Балалар нақты ұқыпты қарап, орындайды. Балалар шеңбер жасап тұрады, да теңіз бейнесін көрсетулерін талап етеді, әр үйретілген позицияны қайталап пысықтайды.
І позиция «Су толқындары»
ІІ позиция « Құстар теңіз үстінде қалықтайды»
ІІІ позиция « Күн теңіздің үстінде»
ІV позиция «Кеме бейнесі»
Балалар енді осы теңіздің құстарының қимылдарын би арқылы көрсетейік.
Бірінші шағала биін бейне таспадан көрсету.

Би: «Аққу биі»
Құстың қанатын қағу. Бір орында тұрып, айналу қанат қағып. Жерге отырып су іші қимылы. Шеңбер бойымен жүріп қимыл жасау. Екі жаққа алама – кезек қимыл – қозғалыс жасау.
Ойын: «Көл және өзен»
Балалар көл боламыз дегенде шеңберге тұрады, ал өзен боламыз дегенде ирелеңдеп жүреді.
Ойын осылай ойналады.
Ал, балалар сіздерге бүгінгі теңізге жасалған саяхат ұнады ма? Қандай жаңа әсер алдыңыздар? Бейне таспадан не көрдіңдер?

Қорытындылау.
Белсене араласқан балаларды мадақтау, көтермелеу ерекше атап өту.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 30
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 30
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика