Білімділер поралы
загрузка...

Теңіз жағалауына саяхат

Теңіз жағалауына саяхат
Мақсаты: IV - аяқ және қол позиция «Аққу» - би қимылын үйрету.
Баланың денесін түзу, әдемі ұстауын жетілдіру, әдемі серпілу, иіліп – бүгілу қимылдарын меңгерту. Өткен позицияларды қайталау. Балалардың би өнеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Дамытушылығы: Әуенді тыңдау арқылы, бидің қимыл - қозғалыстарын еркін нақты ұқыпты жасай білуге үйрету.
Тәрбиелігі: Баланың биге деген құштарлығын арттыру, би кезінде денесін тік ұстай билеуін, ара қашықтықты сақтауын, жасалған жаттығуды дұрыс, нақты жасауға дағдырландыру.
Керекті құралдар: Музыкалық орталық, аудио жазба, бейне таспа биге арналған әуендер.
Жүру барысы: Балалар әуен ойнағанда, аяқтың ұшымен жүріп келіп, жарты шеңберге тұрады.
Жетекшімен амандасады. (поклон жасау арқылы)
- Балалар, бүгін мен сендерді ауасы таза, толқыны тулай шулаған, теңіз жағалауына, қызықты саяхатқа баруды ұсынамын.
Қане бәріміз көзімізді жұмайық. 1 - 2 - 3
(тулаған теңіз әуені естіледі)
Енді балалар теңіз жағасына серуен жасайық.

Сергіту жаттығуын бастаймыз.
Бірінші балаларға жаттығу жасар алдында ескерту, арақашықтықты сақтап жүру.
1. Балалар аяқтың ұшымен әуен ырғағында жүреді.
2. Балалар үш қатарға тұрады. Балалар қане тағы да теңіздің шуын тыңдап көрейікші, көздеріңді жұмып, көз алдымызға теңіздің толқынын елестетеміз.
Ал енді сол толқынның қимылын мына лента арқылы жасап көрейік. (балалар ленталарын алып көрсетеді). Бірінші жәй жел соққанда. Екінші қатты жел соққанда.
Енді балалар осы толқын бейнесін қолмен қалай жасауға болатынын көрсетейікші.. Алдымен жетекші өзі көрсетеді. Содан соң балалар қайталайды. Балалар әрмен қарай жағалауды жағалап жүреді. Балалар қараңыздар, кеме жүзіп келеді. (бейне таспадан көрсетіледі)
Ол біздің жанымызға тоқтайды. Барлық жолаушылар көк жиекке қарасам деген мақсатпен. Балалар сол кеменің бейнесін біздер позиция арқылы көрсетеміз.
Олай болса бүгін ІV - аяқ позициямен танысамыз. Бірінші жетекші өзі көрсетеді, содан соң сурет арқылы көрсетеді. Балалар нақты ұқыпты қарап, орындайды. Балалар шеңбер жасап тұрады, да теңіз бейнесін көрсетулерін талап етеді, әр үйретілген позицияны қайталап пысықтайды.
І позиция «Су толқындары»
ІІ позиция « Құстар теңіз үстінде қалықтайды»
ІІІ позиция « Күн теңіздің үстінде»
ІV позиция «Кеме бейнесі»
Балалар енді осы теңіздің құстарының қимылдарын би арқылы көрсетейік.
Бірінші шағала биін бейне таспадан көрсету.

Би: «Аққу биі»
Құстың қанатын қағу. Бір орында тұрып, айналу қанат қағып. Жерге отырып су іші қимылы. Шеңбер бойымен жүріп қимыл жасау. Екі жаққа алама – кезек қимыл – қозғалыс жасау.
Ойын: «Көл және өзен»
Балалар көл боламыз дегенде шеңберге тұрады, ал өзен боламыз дегенде ирелеңдеп жүреді.
Ойын осылай ойналады.
Ал, балалар сіздерге бүгінгі теңізге жасалған саяхат ұнады ма? Қандай жаңа әсер алдыңыздар? Бейне таспадан не көрдіңдер?

Қорытындылау.
Белсене араласқан балаларды мадақтау, көтермелеу ерекше атап өту.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

    Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
  • Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
Үздік жаңалықтар
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 20
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 20
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика