Білімділер поралы
загрузка...

Достық әлемі

Мотивациялық - қозғаушы
Ұйымдастыру - іздестіру
Шаттық шеңбер
- Сәлемсіңдер ме, балалар! Бізге қонақтар келіпті, амандасып алайық.
- Біз достық әлемінде жүргендіктен, қандай ережелерді сақтаймыз? Сабағымызды дәстүрлі ретінде немен ашамыз?

Достарды біз қолдаймыз,
Қиын шақта қорғаймыз.
Біздің топта ұл - қыздар,
Тату - тәтті ойнаймыз

Балалармен әңгімелесу:
- Балалар, бүгін сендермен дос, достық жайлы әңгімелесеміз. Бәріміз экранға қарап, суретке бойынша әңгіме құраймыз.
- Айтыңдаршы, дос деп кімді айтамыз?
- Ал, енді достық дегенді қалай түсіндіресіңдер?

- Біз сендермен достық әлемі жайында көптеген әңгімелер тыңдап ой бөліскен едік. Бүгін сендермен мынадай әңгімеге куә боламыз. Қане, мұқият қарап отырыңдар. (С. Сейтеновтың «Атасының ақылы» әңгімесіне қойылым қою)
Көрініс бойынша сұрақ - жауап
- Қалай сендерге көрініс ұнады ма?
- Еркін мен Төкен достықты қалай түсінді.
- Еркіннің атасы немересіне достық туралы қандай ақыл береді?
- Әр қашан бір-біріне көмектесетін, қамқоршы болатын достарды айтамыз
- Сәлеметсіздер ме!
- Шаттық шеңбермен ашамыз.

Достарды біз қолдаймыз,
Қиын шақта қорғаймыз.
Біздің топта ұл - қыздар,
Тату - тәтті ойнаймыз.

- Дос деп ең жақын адамды айтамыз.
- Дос көмекші
- Дос қамқоршы бала
- Дос деп ең жақын тірек болатын адамды айтамыз.
- Достық
- Достар адамдар арасында болады.
- Достар бірге ойнайды.
- Достар бірін - бірі сыйлайды.
- Достар бір - біріне көмектеседі.
- Достар бірге жүргенді ұнатады.
- Достар мейірімді, қайырымды болады.
- Достар бір - біріне адал болады.

Балалардың жауаптары
- Еркін Төкенмен кәмпит берген соң дос болып жүр.
- Еркінің атасы адал, ақылды балалармен дос бол деп ақыл айтты.
- Бүгінгі сабағымыздың дәйексөзі «Адам достығымен күшті» мақалын естеріңізге түйіңіздер.
- Балалар бойымызды бір сергітіп алайықшы.
- Ал, енді жақсылап ойын ойнаймыз ба?
- Ойынның шарты: екі топқа бөлініп, бірінші топтың балалары көздерін таңып, екінші топтағы досыңды тауып, есімін атау керек. Екінші топтың балалары тып тыныш тұрады.

Тыныштық сәті:
- Ал, балалар денелеріңді түзу ұстап, бастарыңды көтеріп, ыңғайланып отырыңдар. Алақандарыңды жүрек тұсына қойып, көздеріңді жұмып, жүрек дүрсілін, қалай соғып тұрғанын тыңдайықшы. (Музыкамен 1 - 2 минут отыру)
- Енді көзімізді ашайық, қандай сезімде болдық?
- Жүрегіміз қандай, ол қалай соғып тұр?

- Жылы, жұмсақ жүрегіміз дәптер тапсырма арқылы достарыңа, келген қонақтарға ашық хат сыйлаңдар деп тапсырма беріпті.
Шығармашылық жұмыс:

- Сабағымызды қорытындылай келгенде біз, сендермен «Достық әлемінде» көптеген жақсы қасиеттермен таныстық. Ол жақсы қасиеттер бір - бірімізбен татулыққа, достыққа, бірлікке, кешіруге үйретеді екен.

- Достық жайында кім мақал айтып береді?
- Өте жақсы, тағы кім айтады.
- Ал, достық жайлы өлең шумақ кім оқып береді.

Орнымыздан тұрамыз,
Қолды белге қоямыз.
Оңға қарай бұрыламыз,
Солға қарай бұрыламыз.
Гүл - гүл жайнап жанамыз,
Жаттығулар жасасақ
Жақсы сергіп қаламыз.
- Ия
- Жүрегіміз жылы, жұмсақ.
Балалар жасалған жұмыстарын қонақтарға сыйлайды.
- Досы көпті жау алмайды
- Жолдасы көптің олжасы көп
- Бірлік болмай, тірлік болмайды.
- Күлме досыңа, келер басыңа.
- Достық – әдеп сыйласаң,
Дос – өмірлік қимасың.
Дос – арыңдай қымбатты,
Достық сезім тым тәтті.

Достық – игі жақсылық, Достық ниет – жақсы үміт. Достық жасап адамға, Достаса біл аманда. Дос бол ізгі адаммен.
Рефлекстік - түзету
Жүректен жүрекке.
- Сабағымыздың соңында шеңберге тұрып, достық жайлы ән айтайық.

«Дос боламыз бәріміз» әні.
Әні: И. Нүсіпбаев
Сөзі: Х. Талғаров

Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: Дос, достық туралы,
Болуы керек: Дос болу үшін, қандай адам болу керек екенін.
Баланың қолынан келуі: Ашық хат жасауы.

Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы,
Баутино ауылы, "Ақбота"балабақшасының тәрбиешісі
Аманғалиева Гүлнар
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 27
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 27
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика