Білімділер поралы
загрузка...

Арба

Тақырыбы: Арба
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Жапсыру
Мақсаты: Берілген пішіндерді қағаздың бетіне дұрыс орналастырып, арбаның бейнесін жапсыруды үйрету. Ұқыптылыққа тәрбиелеу. Ойлау, қиялдау қабілеттерін дамыту.
Қажетті құрал - жабдықтар: Үлгі, қылқалам, желім, сүлгі, қиылған қағаздар.
Билингвалды компонент: Арба - телега; повозка, көлік - транспорт, ұшақ - самолет.

Шаттық шеңбері
Біз кішкентай баламыз,
Өсіп - өніп толамыз.
Күнге қарай талпынып,
Көкке қолды созамыз.
Ал сендер жаңа сыныпқа келем дегенше бізге белгісіз біреу ашық хат тастап кетіпті.
- Ашып көреміз бе?
Ой балалар мұнда жұмбақтар бар екен кәне мұқият тындап шешуін табайық.

Жұмбақ шешу:
1. Төбесінде ебелек,
Ұшады өзі керемет. /Тікұшақ/

2. Табанында жолы бар,
Төбесінде қолы бар. /Трамвай/

3. Құстан аумайды,
Көкке заулайды, (ұшақ)

4. Сымға асылып,
Жүр асығып./троллейбус/

5. Аяғы жоқ, қолы жоқ,
Не жүретін жолы жоқ.
Мініп алсаң заулайды
Бірақ ізі қалмайды.
Бұл не? ( Ұшақ)

6. Адам істеп шығарған бір жануар,
Құрғақ жерде жаны жоқ, суда болар,
Жаз болса күні - түні су ішінде,
Бұл не еткен жануар табыңыздар. Қайық
7. Төрт аяғы дөңгелек,
Қозғалады орнынан.
Жүреді ол дөңгелеп,
Жүйіткиді желменен,
Дауысы бар гүрілдек. (Машина)

Тәрбиеші ұйымдастырылған оқу іс - әрекетін көліктер туралы әңгімеден бастайды. Тақтаға түрлі көліктер түрлері бейнеленген суреттер іледі.
Көліктердің суреттерін көрсетіп, сұрақтар қояды:
- Балалар мына суретте нелер бейнеленген?
- Барлығын бір сөзбен қалай атаймыз?
- Көліктердің аттарын атаңдар?
- Оның қандай бөліктері бар?
- Ол не үшін керек?
Балалардың жауаптарын тыңдап толықтырады.

«Дауысынан таны» дидактикалық ойыны
- Балалар көліктер 3 топқа бөлінеді: Әуе көліктері, суда жүзетін және жерде жүретін.
Бұрын осы көліктердің барлығы болмаған кезде адамдар арбаны көлік ретінде пайдаланған. Арбаны түйеге, атқа, өгізге жегіп айшылық алыс жерлерге дейін барған. Бүгін біз осы арбаны түрлі түсті қағаздан жапсырамыз.

Үлгі суретпен жұмыс
Жапсыру жолымен жасалған арбаның үлгі суретін көрсетіп, сипаттады.

Арбаны жапсыру жолдары
*Ақ қағаздың ортасына шаршыны жапсырту
*Арақашықтық сақтатып, шаршының бұрыштарына жолақшалар жапсырту.
*шаршының төменгі жағына дөңгелек пішіндерді жапсырту.
*Дайын суретті сүлгімен бастыру.

Сергіту сәті
«Бір, екі, үш» деп айтайық,
Саусақтарды тартайық.
Жалқау бала болмайық,
Қолды қысып ойнайық.

«Қай жолмен жүреді?» дидактикалық ойыны
Тақтаға аспанның, жолдың, судың, темір жолдың суреттерін іліп, көліктерді өз жүретін жолдарына апарып қоюды ұсынады.
Көрме ұйымдастырады. Балалардың жұмыстарын мадақтайды.

Қорыту
«Текшелер» ойыны арқылы қорытындылайды. Шаршыны ортаға лақтырады, шаршының бетіндегі түскен сурет бойынша не орындағандарын айту керектігін түсіндіреді.

Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Көлік түрлерін.
Нені игереді: Геометриялық пішіндерден арба бейнесін жапсыруды.
Нені біледі: Желімді жағу әдістерін.

Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы,
І. Үргенішбаев атындағы орта мектебі
Болыскей Нұргүл Кенжеғалиқызы
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 95
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 93
Роботтар: 2
Bakhytgul lookfor
Соңғы пікірлер
  • Максатулы
    Жазған: Максатулы
  • Молдатай
    Жазған: Молдатай
  • Тайлак
    Жазған: Тайлак
  • Минаим
    Жазған: Минаим
  • zenagerakl
    Жазған: zenagerakl
  • давид
    Жазған: давид
  • акмаралдай
    Жазған: акмаралдай
  • Дильбари
    Жазған: Дильбари
  • mamty
    Жазған: mamty
  • Апат
    Жазған: Апат
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика