Білімділер поралы

Көңілді ойындар

Көңілді ойындар
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Сенсорика.
Мақсаты:
Білімділігі: Балаларға сезім дамыту оқу іс - әрекеті бойынша өткен тақырыптарды еске түсіріп, білімдерін ойын арқылы жетілдіріп бекіту. Заттардың көлеміне, пішініне, түсіне қарай топтап ажыратып білуге үйрету.
Дамытушылық: Балалардың ойлау қабілеттерін арттырып, тілдерін дамыту, өздігімен жұмыс істеуге машықтандыру.
Тәрбиелік: Балаларды қамқорлыққа, ұқыптылыққа, бастаған ісін аяғына дейін жеткізе білуге тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: домалақ

Билингвалды компонент: доп - мяч
Пәнаралық байланыс: Қоршаған ортамен таныстыру, көркем әдебиет, математика.
Қолданылатын көрнекі құралдар: магнитті тақта, түрлі - түсті магниттер, әр түрлі ойыншықтар, суреттер, қуыршақ Айсұлу.

Мотивациялық - қозғаушылық кезеңі:
Шаттық шеңбері
Қане, шеңбер құрайық
Алақанды ашайық
Жүрекке жылу салайық
Жиналған бар шуақты
Бір - бірімізге сыйлайық
Қонақтармен амандастыру.

Ұйымдастырушылық - ізденістік кезең:
«Ғажайып сәт»
- Балалар, бүгін бізге тағы бір қонақ келмекші еді, көрінбейді ғой. Қане, әйнек жаққа қарайықшы, бар ма?
(Балалар әйнек жаққа мойындарын бұрады)
- Жоқ.
- Енді есік жаққа қараңдар (Ол жақтан қуыршақты көреді)
Қуыршақпен балаларды амандастыру және таныстыру. Қуыршақ Айсұлудың балалардан көмек сұрай келгенін айту.
- Балалар, Айсұлу шарларды әдемілеймін деп магниттерді дайындап қойғанда қатты жел соғыпты да, магниттер араласып кетіпті. Енді ол қай магнитті қай шарға қоятынын білмей жылап отыр.
- Балалар Айсұлуға көмектесейік пе?
(Көмектесуге келіседі.)

1 - ойын:
Шарларды сол түстес магнитпен әсемдеу.
(Магнитті тақтадағы салынған шарларға сол түстес магниттерді жапсырады)
- Балалар, қызыл шарға қандай магнитті орналастырдық? (Қызыл магнитті)
- Ал көк шарға ше? (Көк магнитті)
- Балалар, назар аударыңдаршы, магниттер көп пе, аз ба? (Магниттер көп)
- Ал шарлар ше?( Шарлар аз)

2 - ойын:
Үстел үстінде көлемдері әртүрлі ойыншықтар жатады. Қуыршақ Айсұлуды сол жерге жақындату және ең кішкене ойыншық допты тауып беруін сұрау.
- Балалар, Айсұлу мына ойыншықтардың қалай аталатынын және олардың қайсысы кішкене, қайсысы үлкен екенін айыра алмай тұр. Сендер айта аласыңдар ма?
Балалар тұрған ойыншықтарды атайды, санайды және үлкен - кішісін көрсетеді.
Билингвалды компонент: доп - мяч
Балалар «доп - мяч» деп қайталайды
Доптың пішіні туралы сұраққа оның домалақ екенін айтады.
Сөздік жұмыс - домалақ

Саусақ жаттығуы:
Добым, добым домалақ
Қайда кеттің домалап
Тәрелкені сындырдың
Үстел үстін бүлдірдің
(Балалар екі қолдың саусақтарының бастарын біріктіріп доптың пішініне келтіреді, қол қимылдарымен домалаған доптың қимылын көрсетеді)
Д\о: «Ұқсас заттарды тауып бер».
Мақсаты: балаларға бір затты көрсету, балалар алдарында тұрған суреттерден соған ұқсас затты көрсетеді. Мысалы: шар. Оған ұқсайтын доптың, күннің, алманың т. б. суреттерін көрсетулері керек.
- Балалар, Айсұлу сендерге өте риза болды, балабақшада көп нәрсе үйреніпсіңдер. Енді балабақшаға мен де келем деп отыр. Ал қазір онымен қоштасайық.
Балалар қуыршақ Айсұлумен қоштасады.

Рефлексиялық - түзетушілік кезең:
- Біз бүгін кімге көмектестік?
- Айсұлуға көмектеспесек не болар еді?(Балалар қойылған сұрақтарға жауап береді)
Балаларға Айсұлуға көмектесіп жақсы іс жасағандарын, үнемі бір - біріне көмектесіп жүрулері керектігін айтып мадақтау.
Келген қонақтармен қоштастыру.

Күтілетін нәтиже:
Біледі: түсті ажыратуды, аз - көп ұғымдарын, үлкен - кішкене ұғымдарын, салыстыруды;
Игереді: ойлай білуді, қойылған сұраққа толық жауап қайтару керектігін;
Меңгереді: қайырымдылық жасауды, бір - біріне көмектесудің жақсы іс екендігін.

Шығыс Қазақстан облысы,
Катонқарағай ауданы, Солоновка ауылы
«Балауса» балабақшасының тәрбиешісі
Гульбаршын Какановна Захарьянова
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 200
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 199
Роботтар: 3
Qulsara
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика