Білімділер поралы

Үй жануарлары мен төлдері

Тақырыбы: Үй жануарлары мен төлдері (Байланыстырып сөйлеу)
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сөйлеуді дамыту
Оқу қызметінің мақсаты:
Білімділігі: Үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту, олардың түрлерін бір – бірінен ажыратуға, айқынды зейін қойып тыңдауға үйрету
Тәрбиелігі: төрт түлік малдың пайдасын айта отырып, оларды қадірлеуге, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Дамытушылығы: балалардың ой өрісін дамыту, ауызша сауаттылығын арттыру, суретпен жұмыс арқылы балалардың ауыз екі сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорларын байыту, өзара қарым - қатынастарын жақсарту
Түрі: Жаңа сабақ
Әдісі: түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ - жауап, ойын Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар көрсету, үнтаспа, қуыршақ, Шопан ата, киіз үйдің макеті, төрт түлік малдың суреті, ермексаздан жасалған үй жануарларының мүсіндері, таратпа материал
Сөздік жұмыс: төлдер, сүзеген, өріс
Билингвалды компонент: түйе - верблюд, жылқы - лощадь, сиыр - корова, қой - овца, ешкі - коза

Балалар музыка әуенімен топқа кіреді. Қонақтармен амандасып шаттық шеңберін құрады. Қане, қане тұрайық, Үлкен шеңбер құрайық. Құрсақ енді шеңберді, Алақанды ұрайық. Балалар көңіл күйлерің қалай? Осы жақсы көңіл күймен ұйымдастырылған оқу қызметін бастайық.

Үнтаспа арқылы үй жануарларының дыбыстарын тыңдату. Қай жануардың дыбысы екенін анықтау.

Жаңа оқу қызметі Ендеше оқу қызметі сөйлеуді дамыту Тақырыб: «Үй жануардары мен төлдері»
- Олай болса, балалар, бүгін біз үй жануарлары және олардың төлі туралы әңгімелесеміз.
Ғажайып сәт
Үнтаспадан аттың шабысы естіліп, қоржын ұстаған бала келеді.
– Сәлеметсіңдер ме балалар! Мен жайлаудан келдім. Шопан ата балапан шағын орталығының балаларына мына қоржынды беріп жіберді.
Тәрбиеші: - Сәлеметсіз бе! Иә, біз «Балапан» шағын орталығының бүлдіршіндеріміз. Қойшы бала төрлетіңіз.
Қойшы бала: - Рахмет, мен жайлауға қайтуым керек Мені атам күтіп отыр
Тәрбиеші: Сау болыңыз! Жайлауға аман жетіп, Шопан атаға сәлем айтыңыз. Балаларға қоржынды көрсетемін.
– Балалар бұл не?
- Қоржында не бар екенін көргілерің келе ме?
Қоржында хат және асықтар бар екен.
Балаларға хатты ашып оқып беру.

Қызылорда облысы, Арал ауданы,
Қызылжар елді мекені, №81 орта мектебі жанындағы
«Балапан» шағын орталығының тәрбиешісі
Төлебаева Айнұр Жамбылқызы

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 111
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 111
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика