Білімділер поралы
загрузка...

Сылдырмақ

Тақырыбы: Сылдырмақ
«Балақай» 2 - кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Мүсіндеу
Мақсаты: сылдырмақ туралы түсінік беріп, оның дыбыс шығаруының сырын түсіндіру; домалақ пішіндерді жасауды, бірнеше бөліктерді біріктіре білуді, ұнаған түстерін таңдай білуді үйрету, іскерлік, шығармашылық қабілеттерін дамыту; ұқыптылыққа және еңбектене білуге тәрбиелеу.
Қажетті құрал - жабдықтар мен көрнекіліктер: ермексаздан жасалған үлгі, сылдырмақ, қуыршақ Айсана, қолдан жасалған сылдырмақтар, тақтайша, ермексаз, сулық.
Сөздік жұмыс: сылдырлайды.
Билингвальді компонент: сылдырмақ - погремушка.

Мотивациялық қозғаушылық
Қонақтармен сәлемдесу.
Тәрбиеленушілермен бүгінгі ауа - райын айтып әңгімелесу.
Шаттық шеңбер.
Қуан шаттан алақай!
Қуанатын күн келді.
Күліп шықты күн бүгін,
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!

Ұйымдастырушылық – ізденістік
Педагог:
- Балалар, сендерге мен сиқырлы қорапша алып келдім.
- Тыңдаңдаршы өзі сылдырлайды екен.
- Ішінде не бар екен? Қорапшаның ішіндегі сылдырмақтарды
бір - бірден алып балаларға көрсету.
- Бұл не балалар? Өзі сылдырлайды екен. (Сылдырмақты сылдыратып көрсету).
Сөздік жұмыс: сылдырлайды.

- Бұл сылдырмақтың сыры неде? Бұл қалай дыбыс шығарады, зерттеп көрейік. Пластмассадан жасалған ойыншықтың ішіне салынған моншақтарды ашып көрсету, қайта жауып, шайқап, сылдырлату.
Осылай әртүрлі ұсақ заттар салу арқылы дыбыс шығаратынын балаға түсіндіру. Сылдырмақ суреттері арқылы олар әртүрлі пішінде болатындығын айтады.
- Мына сылдырмақтартың пішіні қандай?
- Түсі қандай?

Билингвальді компонент: сылдырмақ - погремушка.

- Сылдырмақ не үшін керек?
- Кімнің үйінде сылдырмақ бар?
- Кімнің үйінде кішкентай іні - қарындастары бар?
Ғажайып сәт:
- Балалар, бізге Айсана деген қуыршақ қонаққа келіпті, оның сылдырмағы сынып қалыпты.
Айсанаға сылдырмақ жасап берсек қайтеді.
Алдымен саусақ жаттығуларын жасап алайық.
Саусақ жаттығуы.
Бір саусағым тіпті де,
Ұстай алмас жіпті де,
Екі саусақ бірікті,
Қолға ине ілікті.
Үш саусағым орамды,
Жүгіртеді қаламды.
Өнерлі екен он саусақ,
Біз сылдырмақ жасасақ.

Жұмыстың орындалу тәсілін көрсетіп, түсіндіру:
- ермексаздан қалаған түстерін таңдап алып, жұмсартамыз;
- оны алақанға салып ширатамыз:
- ширатылған ермексазды пышақпен бірдей бірнеше бөліктерге бөлеміз;
- бөліктерді жеке - жеке алақан арасына салып домалақтаймыз.
- домалақтарды бір - біріне қосып, шеңбер тәрізді сылдырмақ пішінін келтіреміз.
Қауіпсіздік ережесі: балалар ермексазбен жұмыс істегенде ауызға салуға, бір - біріне лақтыруға, үстел үстіне жағуға болмайды, тек тақтайшаның үстінде жұмыс жасаймыз.
Тәрбиеленушілердің өз бетінше жұмысы.
Қиналған тәрбиеленушілерге жеке көмек көрсету.

Сергіту сәті:
Тәрбиеленушілер АТК - ның көмегімен сергіту сәтін жасату.

ШҚО, Аягөз қаласы,
«№4 аралас жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Кіші кешен тәрбиешісі Саменова Мейрамгуль Ариновна
Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 29
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 29
Роботтар: 4
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика