Білімділер поралы

Көкалда көжек секіреді

Тақырыбы: Көкалда көжек секіреді
Білім беру саласы: Шығармашылық. Таным.
Бөлімдері: Сурет. Жаратылыстану.
Мақсаты: Балаларға жабайы аңдар туралы түсінік беруді жалғастыру, сыртқы көрнісі, немен қоректенетінін айту арқылы тілдерін дамыту. Негізгі түсті атай білуді, бір түсті заттарды ажырата білу іскерліктерін жетілдіру, саусақ моторикасын дамыту. Мейрімділікке, ептілікке тәрбиелеу.
Қостілділік құрауыш: Көп - много, біреу - один

Мотивациялық, оятушылық кезеңі
Жылулық шеңбері:
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы - қырлы жерлермен,
Ытқып - ытқып жүгірді.
Балалар назарын әдемі қорапшаға аудару.

Ұйымдастырушылық, ізденушілік кезеңі
- Балалар қараңдаршы неткен әдемі қорапша, ашып көрейік не бар екен?
- Бұл қоянның көжектері ғой, қане бәріміз бір - бірден алайық.
- Көжек қандай? (жұмсақ, үлпілдек, сүйкімді)
- Ал енді көжекті жылытайық, құшақтап өзімізге жақын ұстап жайменен қысайық. Көжектер жылынды енді орнымызға отырайық.
- Қараңдаршы көжектер қандай әдемі?
- Көздері қандай? (кішкентай, домалақ, моншақ секілді)
- Ал бұл не? (аяғы)
- Және не бар? (құйрығы, құлағы, мамық жүні)

- Көжектермен бірге ойын ойнап көрейік?
Ойын: «Көжектер»
Кішкентай көжек секіреді көлшіктің жанында,
Көжек секіреді тез - тез,
Ал оны ұстап көр?
Балалар жүгіріп орындыққа отырады.
- Балалар көжектің түсі қандай? (дұрыс көкшіл, көк түсті)
Олай болса мына ойыншықтардың арасынан көжек түстес ойыншықтарды алып, көжектің жанына қояйық.
- Балалар біздің көжек шаршады қане себетке салайық дем алсын.
- Қолымызда көжек қанша? (Біреу)
- Ал себетте қанша болды? (көп)
- Балалар менің қолымдағы себетте көкөністер бар, соның ішінен көжектің қорегін тауып берейік?(көжектер сәбізді, қырыққабатты жақсы көреді)

Алматы облысы, Текелі қаласы
Балабақша тәрбиешісі: Жаманқұлова Шырынкүл Ибрашевна

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 104
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 103
Роботтар: 2
Серік
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика