Білімділер поралы

Қай аспаптың дыбысы. Алақан.

Кіріктелген білім беру саласы: «Коммуникация», «Шығармашылық»
Кіріктіріліп ұйымдастырылған оқу қызметі: «Көркем әдебиет», «Сурет»
Блок тақырыбы: «Менің қоршаған әлемім»
Апта тақырыбы: «Музыкалық аспаптар»
Тақырыбы: «Қай аспаптың дыбысы» «Алақан»
Мақсаты:
Білімділігі: Балаларға музыкалық аспаптардың дыбысын білуге үйрету, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру, алақандарына бояуды жағып қағаз бетіне бастыруға үйрету.
Дамытушылығы: Аспаптардың дыбысын есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту. Алақанға бояды жаға білуді қалыптастыру. Әсемдік талғамын дамыту.
Тәрбиелігі: Балаларды ұқыптылыққа, әдемілікке баулу. Өзінің бейнелеген жұмысының нәтижесіне қуана білуге тәрбиелеу.
Әдіс - тәсіл: Көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап.
Көрнекіліктер: Аспап түрлері, субояқ, губка, ақ парақша, сулы сүрткіш.

Жүру барысы:
- Балалар бүгін ерекшк күн, бізіге қонақтар келіп отыр. Олай болса амандасайық.
Шаттық шеңбер:
Ал кәнекей тұрайық
Шеңберді біз құрайық
Аспаптарды алайық
Біз оркестр құрайық.

Ғажайып сәт:

Есік қағылды.
- Тыңдаңдаршы балалар бір дыбыс естілетін сияқты.
- Балалар қараңдаршы, бізге «Ботақан» тобынан сиқырлы қоржын беріп жіберіпті.
- Қоржынды ашып қарайық, не бар екен?
- Бұл не, балалар?
- Домбыра.
- Ендеше, балалар домбыраның дыбысын тыңдайықшы.
- Қоржынды тағы қарайық.
- Бұл не?
- Дауылпаз (барабан)

- Балалар біздің сиқырлы қоржынымызда тағы бір нәрсе қалған сияқты.
- Бұл не балалар?
- Сылдырмақ.
- Домбырамен ән айтылып, күй тартылды.
- Дауылпаздың үнін мейрамдарда естиміз.
- Сылдырмақ оркестр құрамында ойналады.

Дидактикалық ойын: «Дыбысын ажырат»
Ал енді аспаптармен таныстық, дыбысын ажыраттық, ендеше серігіп алайық.

Сергіту сәті:
1, 2, 3
Демаламыз жинап күш
Субояқты аламыз
Алақанды басамыз.

- Балалар біз серігіп алдық, енді алдарымыздағы ақ қағазға субяоқпен әдемі алақанымызды басамыз.

- Жарайсыңдар! Өте тамаша!
- О, балалар алақандарың қандай әдемі!

Дидактикалық ойын:«Музыкалық аспаптарды құрастыр»

Қортынды:
- Балалар сабақ с ендерге ұнады ма?
- Балалар жауабы.
- Қандай аспаптармен таныстық?
- Домбыра, Дауылпаз, Сылдырмақ.
- Ненің суретін салдық?
- Алақанның.
- Ия, дұрыс

Атырау қаласы, Бірлік ауылы,
№33 «Көркемай» балабақшасы I кіші топ тәрбиешісі
Ситкалиева Анаргул Боранбаевна
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 28
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 28
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика