Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Балабақша

Тақырыбы: Балабақша.
Ортаңғы топ балаларына арналған ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық карта
Білім беру саласы: Қатынас.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: Қазақ тілі.
Мақсаты: өткен жылғы сөздерді еске түсіру, жаңа сөздер үйрету; қазақ тіліне тән дыбыстарды (і, ө) дұрыс айтуға жаттықтыру; тіл үйренуге деген қызығушылықтарын ояту. Қолданылатын көрнекілік құралдар: балабақша суреті (1 - кес - те), үлестірмелі суреттер (есік, терезе, кілем, төсек, үстел, орындық).
Қажетті құрал - жабдықтар: интерактивті тақта, түрлі түсті қарындаш.
Сөздік жұмыс: есік, терезе, кілем, төсек.

Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңберіне дөңгелене тұру.
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық достарым, Жарқыраған күнге!
- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Интерактивті тақтада балабақша суреті көрсетіледі.
- Балалар қайда келді? Тақтадағы суретке көңіл аударады.
- Балалар қайда?
- Топта не бар?
Жаңа сөздермен таныстыру (жұмыс дәптеріндегі суреттер арқылы).

- Мынау - есік.
І - і - і - ік - ік - міне, есік.
Мынау - ееік.
- Мынау не?
- Мынау - терезе, те - ре - зе.
- Мынау - кілем, кі - лем. І - і - кі - кі - кі - лем. Әдемі кілем. Үлкен кілем.
- Мынау - төсек. Ө - ө - өс - өс - төс - төс - төсек.
Сергіту сәті өткізу.
Отырамыз!
Тұрамыз!
Бір, екі, үш.
Біз жинаймыз күш! (2 - 3 рет қайталату).
«Дұрыс қайтала, көрсет» дидактикалық ойыны. Үлестірмелі қима суреттер - мен жұмыс жүргізіледі.
«Сақ бол» дидактикалық ойыны.
Жұмыс дәптеріндегі «Біздің балабақшамыз» өлеңін оқып, мазмұнын түсіндіреді. Кейбір сөздерді балаларға бірнеше рет қайталатады.
Жұмыс дәптеріндегі кілемді (түскиізді) бояту.

Рефлексиялық - түзетушілік
Балалар қайда барады? Қандай сөз үйрендің? Кілем қандай?

Күтілетін нәтиже:
төсек, кілем, есік, терезе сөздерін білу;
казак тіліне тән дыбыстарды, сөздерді дұрыс айтуды игеру; сөздерді түсініп, саналы түрде есте сақтау дағдысын меңгеру керек.

Балабақша. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 163
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 163
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика