Білімділер поралы
загрузка...

Өсімдіктің өсіп - өнуі үшін не қажет

Мад топтарында ұйымдастырылған оқу іс - әрекеттерінің
Технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет түрі: Жаратылыстану.
Тақырыбы: Өсімдіктің өсіп - өнуі үшін не қажет
Мақсаты: балаларға өсімдіктердің тұқым арқылы өсіп – өнуі тәсілдері туралы түсінік беру. Өсімдіктердің тұқымнан өсу, даму кезеңдермен таныстыру. Өсімдіктерге сүйіспеншілікпен қарауға тәрбиелеу. Байқағыштыққа, өз ойларын анық, сауатты түрде жеткізе білуге үйрету, ойлау қабілеттерін арттыру.
Сөздік жұмыс: өсімдік, ағаш, тамыр.
Билингвалды компонент: өсімдік - растение, бөлік - часть, көбею - размножение.

Дәлелдеу
(Тәрбиеші топқа өсімдіктердің ханшайымы Флора болып кіріп келеді)- Сәлем, балалар! бүгінгі күніміз сәтті болсын деп мен сендердің алдарыңа өсімдіктердің ханшайымы Флора болып келіп тұрмын. – Қане бәріміз тұрып шаттық шеңберін орындайық.
Мына сұлу әлемде адам өмір сүреді.
Үлкен менен кішіге күн сәулесін төгеді
Күнге қарап қол бұлғайық,
Күн күлімдеп, нұр төкті, бізге жолдап – Сәлем!
Кел қосылып айтайық бір – бірімізге - Сәлем!

Ұйымдастыру, іздену
Флора:- Балалар, біз сәлемдесу арқылы достарымызға, туыстарымызға қуаныш, жақсы көңіл - күй сыйлаймыз. Біздің достарымыз өте көп, солардың арасында табиғатта бар.
- Балалар табиғат дегеніміз не?
- дұрыс, табиғаттың бір бөлігі - ол өсімдіктер. Өсімдіктер бізге жақсы көңіл күй, таза ауа береді, азық ретінде қолданамыз және емдік қасиеті де бар.

Жұмбақ жасыру.
Неткен көркем жасыл достар
Жомарт, адал, асыл достар
Ауамызды тазартады
Бөлмемізді жаңартады.
Қарапайым өсімдік,
Бақшамызда өсірдік
Сырқаттансақ шамалы
Бізді емдеп жазады.
Сұрақ - жауап.
1. Балалар сендер өсімдіктердің нешеге бөленетіндерін білесіңдер ме?
2. Жапырағы күзде сарғайып түсетін, жалпақ жапырақты ағаштарды атаңдаршы?
3. Мәңгі жасыл болып тұратын жапырағы ине тәрізді ағаштар ше?
4. Өсімдіктердің екінші тобына жататын қандай бұталарды білесіңдер?
5. Өсімдіктердің үшінші тобына жататын шөптерді атаңдаршы?
6. Өсімдіктер тірі табиғатқа жата ма?
- Өсімдіктер жақсы өсіп, құлпырып, біздерге өздерінің алуан түрлі әсемдігін сыйлау үшін қандай жағдай керек?
- Дұрыс, күтімі дұрыс болса өсімдіктер жақсы өседі, өнеді, көбиеді.
-«Өсімдік өсу үшін топырақ жылы әрі ылғалды кезде, тұқым ісініп, жарылады, тамыр жаяды, топырақтың бетінде өскін пайда болады. Нәзік, жасыл өскін жарыққа ұмтылады. Бірінен кейін бірі екі жапырақшасы пайда болады. Жас жапырақтар өсімдікке қоректенуге көмектеседі. Гүлдері пайда болады. Оның орнын кейін ішінде тұқымы бар жеміс басады.

Сергіту жаттығуы:
Айналсын деп гүлдерге
Тұқым септік бұл жерге
Жерге тамыр тастады
Гүлім өне бастады
Жапырағы жайқалып
Үлкен гүлге айналып
Соғып еді самал жел
Ары бері шайқалып.
- Өсімдіктер неден пайда болады?
- өсімдіктердің өсу кезеңдерін атаңдаршы? Яғни бөліктерін?

Дидактикалық ойын: «Ағаш - гүл»
Өздік жұмыс.

Ақтөбе облысы,
Шалқар ауданының білім бөлімі, №12 бөбекжай - бақшасының
І санатты тәрбиеші Аманғожина Халима Әлжанқызы

Өсімдіктің өсіп - өнуі үшін не қажет. жүктеу
Өсімдіктің өсіп - өнуі үшін не қажет слайдты жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 160
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 159
Роботтар: 2
Жфндос
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика