Білімділер поралы

Су өмірдің нәрі. Аквариумдағы балықтар

ІІ кіші «Күншуақ» тобының оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
«21» қараша 2017жыл
Білім саласы: «Таным, шығармашылық»
Кіші сала: «жаратылыстану, сурет»
Ұ. О. Ә. Тақырыбы: «Су өмірдің нәрі», «Аквариумдағы балықтар»
Мақсаты: Балаларға судың адам үшін де, жалпы тіршілік үшін де қажет екендігін түсіндіру. Суды үнемдеп пайдалану, суды ластауға болмайтындығы жөнінде түсініктерін қалыптастыру. Табиғат байлығына қамқор бола білу дағдыларын жетілдіру. Аквариумда жүзіп жүрген балықтар суретін салу, дәстүрден тыс сурет салу дағдысын қалыптастыру, ұқыптылыққа үйрету.
Көрнекі құралдар: слайд, суреттер, картоп, гуаш бояуы, сүлгі және т. б.
Әдіс тәсілдер: көрсету, үйрету, сұрақ - жауап, жаңа технологияны қолдану, бастырма әдісін үйрету.

Мотивациялық қозғаушы
1. Шаттық шеңбер
Ал, қанекей, тұрайық,
Мойнымызды бұрайық,
Қолымызды созайық,
Су ішінде қалықтап,
Оңға, солға бір қарап,
Жүзіп - жүзіп алайық.

Іздену ұйымдастырушы Тәрбиеші: балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Тәрбиеші: Күз мезгілінің ерекшеліктері қандай?

- Балалар, таңертең балабақшаға келсем, маған тамшы келіп жылады.»Балалар кранды жабуды ұмытып, бүкіл су ағып кетті» деді. «Біздің топта ондай балалар жоқ, біз суды сақтаймыз, бетімен төкпейміз»дедім мен оған.

Тамшы қуанып күліп, «Су туралы не білесіңдер?»деп сұрайды.
Балалар, су туралы айтып береміз бе?
Тамшы: су адамдарға не үшін қажет?
Балалардың жауаптарын тыңдайды, толықтырады.
«Судың қасиеті»зерттеу жұмыс
Барлық балалардың алдарында стақанда су тұрады. Тәрбиеші сұрақтар қояды:
Судың түсі қандай?
Судың дәмі бар ма?
Судың иісі бар ма, суды иіскеп көрейікші?
Екі ыдыстағы судың біреуіне қант, екіншісіне тұз салғызып, дәмінің қандай болғанын анықтатады (өзі татып көреді).
Тәрбиеші стақандағы суды екінші стақанға құйып қандай дыбыс шыққанын аңғартады.
Су құйылады, су қандай
Су аққанда қандай дыбыс естіледі?

Ия жарайсыңдар.
Су - тіршілік көзі. Оны тамаққа пайдаланамыз, шөлімізді басамыз, жуынамыз. Сонымен қатар егін суарамыз, өрт сөндіреміз. Жан - жануарлар, балықтар, құстар да сусыз өмір сүре алмайды. Суды бекерге төкпей үнемдей білуіміз керек. Дана халқымыз"Суды бекерге төкпе","Судың да сұрауы бар"деп айтатыны сондықтан.
Сергіту жаттығуы
- Олай болса балалар, шаршаған боларсыңдар, орнымыздан тұрып бой сергітіп алайық.
«Жаңбыр жауды»
Енді балалар осы суда нелер мекендейді?
мен сендерге жұмбақ жасырайын.
Жұмбақ
Суда өседі, өнеді,
Сыртқа шықса, өледі.(Балық)
Ия дұрыс айтасыңдар балықтар суда мекендейді.
Слайд көрсету(Балықтар)
Сұрақ - жауап:
Балалар балықтар суда не істейді?
Олар қандай қимыл жасайды?
Біз оларды қалай күтеміз?
Енді балалар осы аквариумдағы жүзіп жүрген балықтар суретін саламыз.
Жаңа сабақты түсіндіру:
Балалар мен сендерге аквариум салып дайындап қойдым енді бұның ішіне не жетіспейді? Біз балалар бұл аквариумға балықтар суретін саламыз.
Дәстүрден тыс сурет салу техникасын балаларға түсіндіру.
Бірінші қолымызға картопты алып бояуға батырып, алдымызда тұрған ақ қағаздан жасалған аквариумның ортасына картопты бастыртамыз.
Балаларды мадақтау.

МКҚК «Нұрбөбек» ясли – бақшасының
Өткізген тәрбиеші: Байдалиева. Л. Ж.

Су өмірдің нәрі. Аквариумдағы балықтар. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 91
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 91
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика