Білімділер поралы

Мақтаншақ қоян ертегісі. Драма

Білім беру саласы: Коммуникация, Əлеумет
Бөлімі: Драма
Тақырыбы: «Мақтаншақ қоян» ертегісі (киілмелі қуыршақ театры)
Мақсаты: кейіпкерлердің ерекшеліктерін беру үшін, мəнерлілік құралдарын қолдана білу дағдыларын қалыптастыру, ертегінің мазмұнын түсініп, кейіпкерлерге мінездеме бере білуге үйрету, кейіпкерлердің іс - əрекетін орындай білуге үйрету, шығармашылыққа, батылдыққа тəрбиелеу.
Алдын ала жұмыс: «Мақтаншақ қоян» ертегісін оқып беру. Қолданылатын көрнекі құралдар: Ерден атай, Айару (ойыншықтар), қолғап театры, қоян, қасқыр ойыншықтары, əліппе - дəптер.
Сөздік жұмыс: қылдырықтай.
Билингвальді компонент: қоян – заяц, қасқыр – волк.

Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері.
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,
Бізге келсін қуаныш, нұр іздеген.
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
Балалар шеңберге тұрып, жылы жүзбен бір - біріне қарап, өлең жолдарын айтады.

Ұйымдастырушылық - ізденістік
Айарудың тапсырмалары
. Əліппе - дəптермен жұмыс. 1 - тапсырма. Таныс бол. Саусақ театрында қуыршақ саусаққа киіледі, қолғап театрында қуыршақ қолға киіледі.
Жұмбақ Сылдырдан қорқады, Шошынып жортады. (Қоян)
- Қоян туралы қандай ертегі білесіңдер?
Киілмелі қуыршақ театр үлгілерімен танысады.
Жұмбақтың шешуін табады.
15
- Ерден атай сендерге «Мақтаншақ қоян» ертегісін алып келді. - Ертегі сендерге ұнады ма? - - Қоян қандай аң? - Қасқыр қандай аң?
Əліппе - дəптермен жұмыс. 2 - тапсырма. Тіл ұстарту жаттығуы: Ян - ян - ян, Мақтаншақ қоян. Ыр - ыр - ыр, Көкжал қасқыр. Билингвальді компонент: Қоян – заяц Қасқыр – волк

Сергіту сəті:
Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы, қырлы жерлермен
Ытқып - ытқып жүгірді.
Қарап еді артына
Қиығын сап көзінің.
Келе жатқан томпаңдап
Көжегі екен өзінің.
Əліппе - дəптермен жұмыс. 3 - тапсырма. Суреттегі кейіпкерлердің көңіл күйін қайталап көрсет. 4 - тапсырма. Қоян не деп мақтанды? Қайталап айтып бер. Қоян сияқты мақтануға бола ма?
Педагог «Мақтаншақ қоян» ертегісін қолғап театры арқылы көрсетуді ұсынады. Педагог қуыршақты қолға қалай дұрыс
Ертегіні еске алады, сұрақтарға жауап береді: Қоян қорқақ, жүйрік т. б. Қасқыр өжет, жыртқыш аң.
Балалар тіл ұстарту жаттығуын қайталап айтады.
Сөздерді қайталайды.
Өлең жолдарына сай қимыл - қозғалыстар жасайды.
Қоянның, қасқырдың көңіл күйін қайталап көрсетеді.
Балалар қойылымнан үзінді көрсетеді.
16
киюді көрсетеді. Қорапшадан ертегі кейіпкерлері бейнеленген карточкалар жəне бос карточкалар таңдауға беріледі. Бос карточка алған балалар көрермен болады.
Балалар қолғап театры арқылы ертегіні сахналайды.

Рефлексиялық - түзетушілік
Педагог қорытынды жасайды, балаларды марапаттайды.
- Бүгін қандай ертегі қойылымын тамашаладыңдар? Ерден атай балаларға өздерінің оқу қызметіндегі жұмысын бағалауын ұсынады. 1. Ұнады - жасыл қоржынды таңдайды. 2. Ұнамады - қызыл қоржынды таңдайды.
Балалар сұрақтарға жауап береді.
Тапсырманы орындайды.

Күтілетін нəтижелер:
жасайды: сюжеттер бойынша ертегі қойылымдарынан үзінді көрсетеді; түсінеді: кейіпкерлердің теріс қылықтарын;
қолданады: əдеби кейіпкерлерді адамгершілік ережелері мен түсініктері тұрғысынан бағалай алады, өз ойын айта алады, өзгелердің пікірін тыңдай біледі.

ШҚО, Аягөз ауданы,
Ақтоғай кенті №3 Ақтоғай бала бақша - бөбекжайы
Тәрбиеші: Рузьева Гулнур Курманжанкызы
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 261
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 258
Роботтар: 4
gauhar0494 Gulmira1970 Шынар Каирбековна
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика