Білімділер поралы

Үйшік (театрландырылған ойын)

Білім беру саласы: Коммуникация, Əлеумет, Шығармашылық
Бөлімі: Драма
Тақырыбы: Үйшік (театрландырылған ойын)
Мақсаты: ертегінің мазмұнын түсіндіру арқылы сөздік қорын, сөйлеу мәдениетін, ойлау қабілетін дамыту, сахналау барысында жағымды - жағымсыз кейіпкерлердің бейнесіне еніп, олардың мінез - құлқын келтіру, түрлі дауыс күшін қолдана білуді жетілдіру, үйлесімді қимылды дамыту, кейіпкердің ерекшеліктерін беру үшін мəнерлілік құралдарын қолдану; балаларды достыққа, татулыққа тәрбиелеу. Алдын ала жұмыс: «Үйшік» ертегісін оқу, кейіпкерлердің атрибуттарын дайындау, тіл ұстарту жаттығуларын қайталау.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Ерден атай, Айару (ойыншықтар), атрибуттар, ертегі суреттері, əліппе - дəптер.
Сөздік жұмыс: үйшік, алаңқайда.
Билингвальді компонент: тышқан – мышь, құрбақа – лягушка, қоян – заяц, түлкі – лиса, аю – медведь.

ҰОҚ кезеңдері
Педагогтің басқару іс - əрекеті Балалардың іс - əрекеті
Мотивациялық - қозғаушылық
Педагог балаларды шаттық шеңберіне жинайды. Балалар, бізді Айару шаттық шеңберіне шақырады. Келіңдер, əуелі амандасып үйренейік. Күннің көзі ашылып, Көкке шуақ шашылып. Құтты қонақ келіпті, Төрімізге еніпті. Амандасу үлкенге Тəрбиенің басы ғой. Ал, қанекей, бəріміз, Сəлем дейік үлкенге: Сəлеметсіздер ме?

Ұйымдастырушылық – ізденістік: Балалар, қараңдаршы, Ерден атай мен Балалар Айару бізге сиқырлы қоржын алып келіпті. Ойын: «Сиқырлы қоржын». - Оның ішінде не бар екен? - Бұл қай аң? - Дұрыс айтасыңдар, бұл – түлкі. - Түлкі туралы қандай ертегі білесіңдер? - Түлкінің қимыл - əрекетін кім көрсете алады? Педагог қоржыннан бірнеше ойыншық аңдарды алып көрсетеді, олардың қимылын, жүрісін салуды ұсынады. - Балалар, тыңдаңдаршы, біреу жылап тұрған сияқты. Бұл кім болды екен? Педагог үстелдің астынан ойыншық бақаны алып шығады. - Бақа бізден көмек сұрап келіпті, шашылған суреттерден ертегі құрастырып беруді өтінеді.
Дидактикалық ойын: «Ертегі құрастыр». - Жарайсыңдар, сендер тапсырманы орындап, «Үйшік» ертегісін құрастырдыңдар. - Балалар, ертегі сендерге ұнады ма? - Ертегіде қандай кейіпкерлер кездесті? - Аю қандай себеппен үйшікті бұзды? - Достары оған не деді?

Сөздік жұмыс: үйшік, алаңқайда. Билингвальді компонент: тышқан - мышь, құрбақа - лягушка, қоян - заяц, түлкі - лиса, аю - медведь
Айарудың тапсырмалары. Əліппе - дəптермен жұмыс: 1 - тапсырма. Ертегіге берілген суретті қара. Өзіңе ұнаған кейіпкерді таңдап алып, бейнеле.
«Кім қалай жүреді?» этюдін ұсынады. Педагог балаларға ертегі кейіпкерлеріне айналып, аңдардың қозғалысы мен дауыстарын келтіруді ұсынады.

Сергіту сəті: «Бақалар» биі.
қоржынның ішіндегі аңдарды атайды. Түлкі Түлкі туралы білетін ертегілерді естеріне түсіреді. Түлкінің жүрісін көрсетеді. Қоян сияқты секіреді, аю, қасқырдың жүрісін салып көрсетеді. Балалар қол соғып қонақты қарсы алады. Қиылған суреттерден «Үйшік» ертегісін құрастырады. Педагогтің көмегімен сурет қиындыларын сəйкестендіреді. - Тышқан, қоян, аю, бақа. - Аю үлкен, қорбаңдап есіктен сыймай қалды. - Жаңадан үй тұрғызамыз деп келісті. Сөздерді қайталайды.
- Балалар, бақамен бірге би қимылдарын жасайық. Бақа, бақа, балпақ, (Бастарын ұстап, тізелерін бүгіп, алдыға қарай жүреді) Басың неге жалпақ? (Орындарында басын ұстап айналады) Темір - терсек көп киіп, (Бірінші қимылды қайталайды) Басым содан жалпақ. (Екінші қимылды қайталайды)
- Балалар!
Қойылымда ойнау үшін алдымен мəнерлі сөйлеуге жаттығайық.
Əліппе - дəптермен жұмыс: 2 - тапсырма. Тіл ұстарту жаттығуы: Ян - ян - ян, Ұзын құлақ қоян. Кі - кі - кі, Жылмыңдайды қу түлкі. Ыр - ыр - ыр, Көкжал қасқыр. Ю - ю - ю, Қорбаңдаған аю. Ін - ін - ін, Ағашта жүр тиін.
3 - тапсырма. «Ау - у, үйшікте кім бар?» деген сөзді ертегідегі кейіпкерлердің дауысына салып айт. Қай кейіпкер бірінші келді? Соңғы келген кім?
4 - тапсырма. Саған қандай үй ұнайды? Қиялыңдағы үйді сал.
Педагог бүгін «Үйшік» ертегісін сахналайтындарын хабарлайды. Қоржынынан театр баскиімдерін алады.
келтіреді: аю теңселіп жүреді, ырылдайды, түлкі құйрығын бұлғаңдатады, сөзді жіңішке дауыспен созып айтады, қоян секіреді, жылдам сөйлейді т. б. Қимылдарды орындайды. Балалар берілген сөзді түрлі дауыс күшімен, аюдың, қоянның, тышқанның дауысын келтіріп айтады (жуан дауыспен, жіңішке дауыспен). Балалар қызығушылық танытып, ойынға атсалысады. Үйдің суретін салып, оны бояйды. Текшедегі кейіпкерлердің суреттеріне қарап рөлдерге бөлінеді.

Рефлексиялық - түзетушілік
Педагог қорытынды жасайды. Балаларды марапаттайды. - Балалар, ертегіні сахналау барысында қиындықтар кездесті ме? Ерден атай балаларға өздерінің оқу қызметіндегі жұмысын бағалауды ұсынады. 1. Ұнады - жасыл қоржынды таңдайды. 2. Ұнамады - қызыл қоржынды таңдайды.
Сұрақтарға жауап береді. Өздерінің алған əсерлерін əңгімелейді. Алған əсерлерін қоржындарды таңдап білдіреді.

Күтілетін нәтижелер:
Жасайды: жан - жануарлардың дыбысын салып, қимыл - əрекеттерін қайталайды; Түсінеді: əр жануардың өзіне тəн ерекшеліктерін;
Қолданады: өз ойын айта алады, өзгелердің пікірін тыңдай біледі.

ШҚО, Аягөз ауданы,
Ақтоғай кенті №3 Ақтоғай бала бақша - бөбекжайы
Тәрбиеші: Рузьева Гулнур Курманжанкызы
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 329
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 328
Роботтар: 3
Мари
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика