Білімділер поралы

Ақылды лақ (қуыршақ театры)

Білім беру саласы: Коммуникация, Əлеумет
Бөлімі: Драма
Тақырыбы: Ақылды лақ (қуыршақ театры)
Мақсаты: əртүрлі дауыс күшін қолдана отырып, кейіпкердің бейнесін бере білуді, өз əрекетін серіктесінің əрекетімен сəйкестендіре отырып, түрлі ырғақта
қозғалуды қалыптастыру, кейіпкердің ерекшеліктерін беру үшін мəнерлілік құралдарын қолдану; тапқырлыққа, шыдамдылыққа тəрбиелеу.
Алдын ала жұмыс: «Ақылды лақ» ертегісін оқу, театр материалдарын жинақтау, үй жануарлары жайлы өлең оқу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Ерден атай, Айару (ойыншықтар), қуыршақ
театры, талдан жасалған қора, қуыршақ кішкентай лақ, əліппе - дəптер.
Сөздік жұмыс: тоқты, бұлақ, лақ, бəйтерек.
Билингвальді компонент: лақ - козлёнок, ертегі - сказка, бұзау - телёнок.

ҰОҚ кезеңдері
Педагогтің басқару іс - əрекеті Балалардың іс - əрекеті
Мотивациялық - қозғаушылық
- Сəлеметсіңдер ме, балалар! Қандай керемет таң! Бір - бірімізді көңілді əрі
қуанышпен құттықтау үшін мен сендерді шаттық шеңберіне
шақырамын. Өйткені біздің шеңберімізге əрқашанда нағыз, шынайы достар жиналады.
Қайырымды жандар айнала,
Шеңберге келсін жайлана.
Жалықпастан қайта бiз,
Жақсылық сөзін айтамыз.
Сүйеміз барлық əлемді,
Əлемдегі бар елді.
Бақыттымыз осы біз,
Қасымызда досымыз!
- Сəлеметсіңдер ме, достарым!

Ұйымдастырушылық - ізденістік
- Балалар, сендер естідіңдер ме, балабақшада «Ең үздік актёрлер»театры ашылды. Ерден атай сендерді сол театрға шақырып келіпті. Бұл байқауда театр қойылымдарына қатысуға мүмкіндік бар. Əркім өзін режиссёр, актёр, сценарийші рөлінде байқап көреді. Ендеше осы өнерді біздің бүгінгі сайыскерлеріміз
қаншалықты көрсете алар екен. Балалар, театрда өнер көрсету үшін алдымен дайындалып алайық.
Айарудың тапсырмалары.
- Суреттерге қара. Театрда қуыршақтарды кім қимылға келтіреді? Олардың қызметі жайлы əңгімеле. Қуыршақтарды қимылға келтіретін
актерлерді қуыршақ ойнатушы деп атайды. Қуыршақ ойнатушы
қуыршақтарды перденің сыртында тұрып басқарады. Сондықтан біз
оларды көрмейміз. Қуыршақтар отырады, жатады, екі жаққа еңкейеді, қол шапалақтайды, жылдам əрі баяу жүре алады. Екі қуыршақ кездесіп, біреуі сөйлеп
тұрғанда, тыңдайтын қуыршақ қозғалмайды, сонда көрермен қай қуыршақтың сөйлеп тұрғанын түсінеді.
Ойын: «Зейінді тыңда».
Балалар қуанған көңіл күйлерін білдіреді. Балалар театрды көруге қызығушылық танытады. Балалар дəптердегі суреттерге
қарап, қимылға келтіретін актерлер туралы тыңдайды.
Балалар шеңберге тұрып, қолдарын созады. Педагог «1, 2, 3» деген кезде
барлығы бір уақытта аяқтарын тарсылдатуға тиісті. Педагог бірнеше рет қарындашпен үстелді соғады, ал балалар естіген дыбыстарын қолдарымен
шапалақтап қайталауы керек.
Ойын: «Менің көңіл күйім».
- Балалар, сендердің көңіл күйлерің қандай? Ендеше, осы жақсы көңіл
күйлеріңді көрсетіңдерші. Көңілді болғанда не істейміз?
Ренжігенде?
Қорыққанда?
Қуанғанда?
Таңғалғанда?
«Ақылды лақ» ертегісін естеріне
түсіреді.
- Ел көшкенде қандай төлдер қалып
қойды?
- Ертегідегі лақ қандай?
Сөздік жұмыс: тоқты, бұлақ, лақ,
бəйтерек.
Билингвальді компонент:
лақ – козлёнок
ертегі - сказка
бұзау - телёнок
- Балалар, бізге Айару кішкентай
лақ алып келіпті. Лақты __________қолымызға
алып, мейірімді сөздер айтайықшы.
Мейірімді сөздерді əртүрлі екпінде
айту керек екенін естеріне салады
(ақырын, дауыстап, сыбырлап).
1 - тапсырма. Театрда қуыршақтарды
кім қимылға келтіреді? Олардың
қызметі жайлы əңгімеле.
Балалар ойынға қызығушылық
танытады. Педагогтің тапсырмаларын орындап, бір уақытта аяқтарын тарсылдатады. Естіген дыбыстарды санап, сонша рет қол шапалақтайды.
Балалар ым - ишара арқылы əртүрлі көңіл күйді көрсетеді. Балалар ертегіні естеріне
түсіріп, сұрақтарға жауап береді. Сөздерді қайталайды. Балалар лақты қолдарына
алып, қызықтайды. Мейрімді сөздерді əртүрлі екпінде айтып үйренеді:
- Менің шұнақ лағым!
- Менің секіргіш лағым!
- Менің сүйкімді лағым!
2 - тапсырма. Жаңылтпашты жаңылыспай айт.
Қара ала лақ, қара ала лақ,
Қара ала лағым қорада бірақ.
3 - тапсырма. Үй жануарларының төлін ата. Олардың дауысын сал, қимылын, жүрісін көрсет. Педагог «Ақылды лақ» ертегісін қуыршақ театрымен сахналауға,
рөлдерге бөлініп ойнауға шақырады. Қуыршақ театрында өзін ұстау
ережесін естеріне түсіруді ұсынады. Педагог сандықтың ішіндегі текшелерді таңдап алуларын ұсынады. Жаңылтпашты қайталайды. Суретке қарап, жануарлардың төлдерін атайды жəне олардың дауысын салуға, қимыл -
жүрісін көрсетуге тырысады. Балалар рөлдерге бөліну үшін сандықтың ішіндегі
текшелерді алады, ондағы кейіпкерлердің суретіне қарап рөлдерге бөлінеді.

Рефлексиялық - түзетушілік
Педагог қорытынды жасайды, балаларды марапаттайды.
- Балалар, бүгінгі театрдан қандай əсер алдыңдар, сендерге ұнады ма?
Ерден атай балаларға өздерінің оқу қызметіндегі жұмысын бағалауын
ұсынады.
1. Ұнады - жасыл қоржынды
таңдайды.
2. Ұнамады - қызыл қоржынды
таңдайды.
Педагогтің сұрақтарына жауап
береді.
Тапсырманы орындайды.
Алған əсерлерін қоржындарды таңдап білдіреді.
Күтілетін нəтижелер:
жасайды: жан - жануарлардың жəне олардың төлдерінің дыбысын салып, қимыл -
əрекеттерін қайталайды;
түсінеді: қуыршақ театры түрлерін ажырата біледі;
қолданады: қуыршақтарды қимылдатуда түрлі əдістерді қолданады.

ШҚО, Аягөз ауданы,
Ақтоғай кенті №3 Ақтоғай бала бақша - бөбекжайы
Тәрбиеші: Рузьева Гулнур Курманжанкызы
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 334
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 333
Роботтар: 3
Мари
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика