Білімділер поралы

Қойшы, түлкі жəне аю (қуыршақ театры)

Білім беру саласы: Коммуникация, Əлеумет, Шығармашылық
Бөлімі: Драма
Тақырыбы: Қойшы, түлкі жəне аю (қуыршақ театры)
Мақсаты: үйлесімді қимылды дамыту, əртүрлі дауыс күшін қолдана отырып, кейіпкердің эмоциялық бейнесін бере білу, түрлі қуыршақтарды қолданып, олармен ойнау тəсілін игере білуді дамыту, кейіпкердің ерекшеліктерін беру үшін мəнерлілік құралдарын қолдану; тапқырлыққа, табандылыққа тəрбиелеу.
Алдын ала жұмыс: «Қойшы, түлкі жəне аю» ертегісін оқу, жұмбақтар, тыныс алу жаттығуларын оқу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Ерден атай, Айару (ойыншықтар), театр
иллюстрациялары: драма театры, опера жəне балет театры, қуыршақ театры,
перде, əліппе - дəптер.
Сөздік жұмыс: уəде, белбеу, бүйрек, шаң.
Билингвальді компонент: қойшы - чабан, түлкі - лиса, аю - медведь,
қасқыр - волк.

ҰОҚ кезеңдері
Педагогтің басқару іс - əрекеті Балалардың іс - əрекеті
Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері:
Біз əдепті баламыз,
Біз ерекше боламыз.
Қонақтарды көргенде
«Сəлеметсіздер ме?» – деп,
Сəлемдесіп аламыз.
Балабақшам, армысың!
Сені жақсы көремін.
Достарым менің, бармысың!
Құшақтасып алайын.
Балалар бүгінгі күні сəтті өту үшін бір - біріне жақсы тілектер айтып, шаттық шеңберіне жиналады.

Ұйымдастырушылық - ізденістік
- Балалар, бүгін бізді Ерден атай ертегілер əлеміне шақырды. Саяхат
жасағыларың келе ме? Ол жерде тамаша көріністер бейнеленген.
Жануарлар сөйлеп, қуыршақтар түрлі бейнеге ауысып, қимылдар
жасай алады. Балалардың назарын тақтадағы суретке аудару.
Балалар қызығушылық танытып, ертегілер əлеміне
саяхат жасауға келіседі.
- Бұл театр ғимараты. «Театр» – көне грек сөзі. Ана тілімізге аударсақ, «көретін орын» деген қарапайым мағына береді. Театрда əртүрлі көріністер қойылады.
- Театрдың бірнеше түрі бар, есімізге түсірейікші.
Айарудың тапсырмалары.
1 - тапсырма.
Суретке қарап, театр түрлерін ата.
Саған қай театрда ойнаған ұнайды?
Театрда ойнайтын адамдарды кім деп айтамыз?
Біз шын актер бола аламыз ба?
Нағыз əртіс болу үшін не білу керек?
Тыныс алу жаттығулары:
1. «Қолымызды жылытайық».
Балалар, біз қыста қолғап кимесек, қолымыз тоңады. Ендеше қолымызды өз демімізбен жылытайық.
Жаттығуды 4 - 5 рет қайталату.
2. «Ыстық сүт (шай) ішейік». Сүт өте ыстық болғандықтан, бірден
іше алмаймыз. Оны суыту үшін көпіршігін (бетіндегі қаймағын) итере үрлеп ішеміз. Кəне, ыстық сүтті үрлейік.
Жаттығуды 2 - 3 рет қайталату.
Ойын: «Жұптасу, топтасу».
Музыка əуеніне қарай əртүрлі қимылдар жасап жүреді. Музыка əуені тоқтағанда, өзінің серігін тез тауып тұру керек. Келесі ретте төрт немесе бесеу болып жұптасады.
Ойын: «Қай аң екенін тап».
Педагог үстелдің үстіне аңдардың суретін теріс қаратып қояды.
Балаларды кезекпен шақырып, бір сурет таңдап алуын ұсынады.
Балалар суретке қарайды. Қуыршақ театры, драма театры, опера жəне балет театры.
Балалар өздеріне ұнаған театр түрлерін айтады.
Актер деп айтамыз. Мəнерлі сөйлеп, көркем қимылдап үйренеміз.
Балалар жаттығуды қайталайды. Қолдарын үйкелеп, ыстық дем шығарады.
Балалар жаттығуды қайталап, созып үрлеп үйренеді. Балалар музыка əуеніне
қарай көркем қимылдар жасайды. Ортаға шыққан бала суреттегі аңды қимыл - əрекетпен əрекетпен көрсетуі тиіс.
2 - тапсырма. Бірге жаттайық.
Аю жүрген орманнан
Жидек тере мен барғам.
Аю отыр гүрілдеп,
Жарамайды мұның деп.
Педагог «Қойшы, түлкі жəне аю»ертегісін естеріне түсіреді.
Ертегідегі жағымды жəне жағымсыз кейіпкер қайсысы? Ертегі қалай аяқталды?
Сөздік жұмыс: уəде, белбеу, шаң.
Билингвальді компонент:
қойшы - чабан, түлкі - лиса, аю - медведь, қасқыр - волк
Ертегіні кейіпкерлер арасында диалог құрып, қуыршақ театры арқылы көрсетуді ұсынады.
3 - тапсырма. Өзің ойнағың келетін ертегі кейіпкерінің суретін сал.
Ойнап көрсетеді. Қалған балалар қай аңды меңзеп тұрғанын табады.
Балалар тақпақты əртүрлі екпінде қайталайды. Ертегіні естеріне алады,
сұрақтарға жауап береді. Жағымсыз кейіпкер түлкі, ал жағымды кейіпкер қойшы.
Балалардың жауабы. Сөздерді қайталайды. Балалар рөлдерге бөліну үшін, текшелерді таңдап алады. Текшедегі кейіпкердің суретіне қарап рөлдерге бөлінеді.
Тапсырманы орындайды.

Рефлексиялық - түзетушілік
Педагог қорытынды жасайды.
- Балалар бүгінгі театрдан қандай əсер алдыңдар?
- Қуыршақтарды қимылдату, қозғалту қиындық туғызды ма?
Ерден атай балаларға өздерінің оқу қызметіндегі жұмысын бағалауын ұсынады.
1. Ұнады - жасыл қоржынды таңдайды.
2. Ұнамады - қызыл қоржынды таңдайды.
Сұрақтарға жауап береді. Балалар алған əсерлерін қоржынды таңдау арқылы білдіреді.

Күтілетін нəтижелер:
жасайды: сахнада өз құрдастарымен қарым - қатынас жасай біледі;
түсінеді: қуыршақ театры түрлерін ажырата біледі;
қолданады: дауыс ырғағы, дене бітімінің жағдайы мен жүріс - тұрысы арқылы нақты бейнелерді қолданады.
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 226
Қолданушылар: 4
Қонақтар: 222
Роботтар: 3
Alfiya290101 ermek kaparova bekasi aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика