Білімділер поралы

Жасыл шырша жанында

Тақырыбы: Жасыл шырша жанында
Мақсаты:
балаларды жаңа жыл мерекесімен таныстыру,
тақпақ өлеңдерін түсіне мәнерлеп айтуды үйрету.
ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Тәрбиеші: Армысыздар құрметті ата аналар, қымбатты тәрбиешілер және біздің бала бақша бүлдіршіндері. Жана жылдарыңыз құтты болсын. Жаңа жыл жаңа табыс, жаңа бақыт әкелсін, әр отбасына шаттық көңіл күй ала келсін!
Ақ көңілім айналды аппақ қарға
Көңілдене қосыл сен ән мен жырға
Қыс қызығы басылмай ұласады
Қуанышы көп болсын Жаңа жылға,- дей отырып
«Балапан» екінші кішілер тобының «Жасыл шырша жанында» атты мерекелік ертенгілігімізді ашық деп жариялауға рұқсат етіңіздер.
Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы залдың іші қандай әдемі. Біздер қандай мерекені тойлауға келдік?
Балалар: Жаңа жыл мерекесін тойлауға келдік.
Тәрбиеші: Дұрыс, балалар жаңа жыл мерекесін тойлауға келдік. Балалар, қараңдаршы ортадағы тұрған не?
Балалар: Шырша
Тәрбиеші: Иа, шырша. Ал, шыршаның түсі қандай?
Балалар: Жасыл
Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы шыршада әдемі ойыншықтар ілінген екен. Ендеше балалар бізге шыршамыздың көңіл - күйін көтеруге бір адам қонаққа келіп тұр екен ол кісі сиқыршы қарсы алайықшы.
(музыка қосылады Сиқыршы шыр айналып кіреді).
Сиқыршы: Жаңа жыл келді
Азаймасын ән мен жыр
Ел көңілін көтерсін
Құтты болсын жаңа жыл
Құттықтаймын сіздерді.
Сиқыршы: Сәлеметсіздер ме балалар және құрметті қонақтар!
Балалар: Сәлеметсіз бе!
Сиқыршы: Мені таныдыңдар ма мен сиқыршымын сендерді мерекелеріңмен құттықтауға келдім. Айнала неткен керемет, әдемі мына шыршамызда ойыншықтар неткен көп еді. Балалар, сендер де өте әдемі болып Жаңа жылдық киімдеріңізді киіп алған екенсіңдер! Балалар бірақ біздің шыршамыз көңілсіз сияқты, шыршамызға не жетіспейді.
Балалар: Шыршаның шамдары
Сиқыршы: Дұрыс шыршаның шамдары жетіспейді. Олай болса менің сиқырлы таяғымның көмегімен сендердің әдемі сөздеріңмен шыршаның шамдарын жағайық.

Балалар: Қуант бізді таңырқат,
Шамдарыңды жарқырат.
(3 рет) айтылады. Шырша шамы жағылады.
Тәрбиеші: Бәрекелді ендеше шыршамызға арналған тақпақтарымызға кезек берейік.
Алуа: Тауда туып, тауда өскен,
Шырша келді ортаға.

Атика: Тамаша, тамаша
Шыршамыз тұр жараса.

Ақниет. Қуант бізді таңырқат,
Шамдарыңды жарқырат.

Тәрбиеші: Балалар жарайсыңдар! Жаңа жыл мерекесіңде бізге тағы қонаққа кім келуші еді?
Балалар: Аяз ата, Ақшақар келеді.
Тәрбиеші: Қанекей, ендеше бәріміз бірге шақырайық Аяз атамызбен ақшақарымызды ортамызға шақырайық.
Балалар: Аяз ата Ақшақар ау ау ау
Балалар: Ақшақар, Ақшақар.
(Залға аяз атамен ақшақар кіреді)
Ақшақар: Сүйсіндірер маңайды
Ақшақармын арайлы
Күміс сәуле тарайды
Ақшақармын аппақпын.
Қалай тыныш жатпақпын
Менсіз қыстың сәні жоқ,
Әнмін, жырмын, тақпақпын
Сәлеметсіздер ме балалар!
Балалар: Сәлеметсіз бе!
Аяз ата мен Ақшақар: Ендеше балалар уақытты көп созбай өнерлеріңді тамашалайық.
Тәрбиеші: Қош келдіңіздер төрлетіңіздер! Олай болса жаңа жылдық тақпақтарға кезек берейік.

Шығыс Қазақстан облысы,
Үржар ауданы, Келдімұрат ауылы
"Балдырған" балабақшасы КМҚК тәрбиешісі
Куванышбаева Меруерт Азатказыевна

Жасыл шырша жанында. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 443
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 440
Роботтар: 3
Zhanna Makatova Altaeva Қаламқас Мустафина
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика