Білімділер поралы

Ойыншықтар дүкені

Білім беру саласы: Коммуникация.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: Ойыншықтар дүкені
Білімділік:
Мақсаты: Ойыншықтардың атын, түсін және қандай заттан жасалғанын, жекеше, көпше атауларын айтуды үйрету. Ұл бала мен қыз баланың ойыншықтарын ажырата айта білуге дағдыландыру.
2. Дамытушылық: Балаларды сөзді анық айтып, дұрыс сөйлей білуге баулу.
Сөздік қорын дамыту.
3. Тәрбиелік Ұқыптылыққа, эстетикалық талғамдарын кеңейту, әдемілікке тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, сұрақ, жауап.
Көрнекіліктер: Дүкендегі ойыншықтар.
Сабақ түрі: Саяхат түрінде.
Пәнаралық байланыс: Шығармашылық, Таным
Сөздік жұмыс: Ойыншық - игрушка.
Таңғажайып сәт: Машаның келуі.

Таңымды оятушылық
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Шаттық шеңбер:
Кел балалар күлейік.
Күлкіменен түлейік,
Қабақ шытып не керек.
Көңілді болып жүрейік!

ІІ. Өткенді қайталау.
Балалар мына сандықшаның ішінде не бар екен?
Ашып көрейік. Сандықшадағы ыдыстар түрлерін айтады. Өткенді еске түсіреді. (Шәйнек, қасық, кесе, тәрелке)
Жаңа сабақ.
Балалар сеңдер қандай ойыншықтар түрлерін білесіңдер?
Ойыншықтар дүкеніне саяхатқа барғыларың келе ме?
Балалар міне біз дүкенге келдік.
Дүкенде кімдер қызмет атқарады? Сатушылар
Жақсы!
Сатушы апаймен сәлемдесіп алайық
Негізгі бөлім
Мына сөрелерде қандай ойыншықтар түрлерін көріп тұрсыңдар?
Қыздар ойнайтын ойыншықтарды қалай атаңдаршы?
Ұлдар қандай ойыншықтармен ойнайды?
Қуыршақтардың өзі әр түрлі заттардан жасалады: пластмастан, матадан, резинкадан, ағаштарда.
- Ал көліктер темірден де жасалынады.
- Сөздік жұмыс: Қуыршақ – Қуыршақтар, көлік – көліктер.
- Бір қуыршақты - қуыршақ деп айтамыз, ал егер бірнеше қуыршақты «қуыршақтар» деп айтамыз.
- Таңғажайып сәт: Есікті қағып Маша келеді.
- Сәлемдеседі. Маша дүкенге сыйлық сатып алуға келгенін айтады.
- Балалар біз Машаға қуыршақты киіндіріп, көліктердің бөлшектерін құрастырып берейік.
- Сергіту сәті:
- Біздерде бар қуыршақ,
- Бұзау, қозы, құлыншақ
- Ойыншықтар ұйықтайды
- Ақыл айтсақ, бұйырсақ.
- Балалар жұмыстарын жалғастырады.
- Д/о: Ғажайып қоржын.
- Шарты: көздерін жұмып қоржыннан кез келген ойыншықты алып, ойыншықтың атын, неден жасалғанын түсініп, қатты, жұмсақ екенін айту.

Қорытындылау:
- Балалар бүгін біз қайда саяхатқа бардық?
- Ойыншықтар дүкеніне бардық?
- Ойыншықтар нелерден жасалады екен?
- Жауабын айтады: пластмассадан, темірден, ағаштан, резинкадан жасалады.
- Жақсы!
- Қуыршақтармен кімдер ойнайды?
- Қыздар ойнайды.
- Көліктермен кімдер ойнайды?
- Ұлдар ойнайды,
- Бізге кім келді?
- Маша келді.
- Сендер Машаға не жасап көмектестіңдер?
- Қуыршақты киіндіріп, көліктерді құрастырдыңдар.
- Қандай ойын ойнадыңдар?
- Ғажайып қоржын ойының ойнадық
- Қоржының ішінде не болады?
- Ойыншықтар.
- Дұрыс айтасыңдар!
- Сеңдерге бүгінгі саяхатымыз ұнады ма?
- Ия ұнады

Бағалау, мадақтау:
- Сеңдер бүгінгі сұраққа өте жақсы жауап бердіңдер.
- Сеңдерге жұлдызшалар таратып беремін
- Үйге тапсырма:
- Қуыршақтар туралы өлең жаттап келіңдер.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 348
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 345
Роботтар: 2
toma гаухар547 aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика