Білімділер поралы

Алғыр алтау!

Тақырыбы: Алғыр алтау!
Мақсаты: Балалардың білімдерін тексеру. Математикалық мазмұндағы дидиактикалық ойындар арқылы білімдерін кеңейту. Геометриялық пішіндер мен денелерді табуға үлкен, кішіні салыстыруға, сандарды тура және кері санауға бейімдеу. Жұмбақтар жасыра отырып ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Топпен жұмыс жасауға, ұғымталдыққа, әдептілікке тәрбиелеу.
Әдіс тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ – жауап, ғажайып сәт, сергіту сәті, дидактикалық ойын
Көрнекі құралдар: слайд, ойынға қажетті бетперделер.

Іс – әрекет кезеңдері:
Тәрбиеші: Сәлеметсіңдер ме балалар!
Балалар: Сәлеметсіз бе!
Шаттық шеңбері
Аманбысың, алтын күн!
Аманбысың, жарқын күн!
Маған жылу, жарық бер,
Қуаныш пен шаттық бер.

Тәрбиеші: Балалар көңіл - күйлерің қалай?
Балалар: Керемет.
Тәрбиеші: Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Балалар: Қыс.
Тәрбиеші: Қыс мезгілінде неше ай бар?
Балалар: Үш ай бар, желтоқсан, қаңтар, ақпан.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар!

(Қоңырау шалынады )
Тәрбиеші: Алло сәлеметсіз бе! Мен сізді тыңдар тұрмын.
Сәлеметсіз бе! Мен « Балапан» телеарнасынан қоңырау шалып тұрмын, Ақбота балабақшасының « Көгершін» тобының балаларын « Алғыр алтау!» бағдарламасына шақырамын.
Тәрбиеші: Балалар, бізді алғыр алтау бағдарламасына шақырып жатыр, барғыларың келе ме?
Балалар: Ия
Тәрбиеші: Ендеше уақыт созбай жолға шығайық. Балалар алыс жолға қандай көлік түрлерімен барады?
Балалар: Пойыз, ұшақ.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Ендеше біз ұшақпен жылдам ұшып барайық.
(Ұшаққа отырып Алғыр алтау бағдарламасына келеді).
Балаларды тележүргізуші қарсы алады.
Жүргізуші: Сәлеметсіңдер ме! балалар қош келдіңдер. Ал ендеше бағдарламаның шарты бойынша екі топқа бөлінейік.
(Балалар екі топқа бөлінеді. )

Жүргізуші: Балалар мен бүгінгі бағдарламаны жүргізуді өз тәрбиешілеріңе беремін, ары қарай тәрбиеші апай жүргізеді.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар, топтарымызға ат қойып, бір – бірімізбен танысайық.
(Екі топтың балалары өздеріне ат ойлап, өз аты - жөндерін айтады. )
Тәрбиеші: Керемет балалар, ойынымызды бастамас бұрын ойын шартымен таныс болыңдар.
( Бір бала шығып зырылдауықты айналдырып, түскен сұраққа дұрыс жауап беріп, тапсырмаларды орындау. Қай топ сұраққа дұрыс жауап берсе бір смайликтен беріп отырамын. Оқу қызметінің аяғында қай топ көп смайлик жинаса сол жеңімпаз болады. )
Сергіту сәті: «Colors song»

(Балалар зырылдауықты айналдырып сұрақтарға жауап береді, тапсырмаларды орындап смайликтер жинайды. )

Қорытынды: Смайликтерді санау арқылы қай топ жеңіске жеткенін анықтап, балаларды мақтап мадақтау.
Балалар бүгін біз қайда қонаққа бардық?
Қандай тапсырмаларды орындадыңдар?
Оқу қызметінен не үйрендік?

Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы,
Форт - Шевченко қаласы, Баутин ауылы
"Ақбота"балабақшасының тәрбиешісі
Тілегенова Ұлмекен Бақдәулетқызы
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 44
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 44
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика