Білімділер поралы

Теңіздегі кит

«Гүлдер» ортаңғы тобы
Білім беру саласы: Шығармашылық.
Бөлімі: Сурет
Тақырыбы: «Теңіздегі кит»
Мақсаты: Кит туралы түсінік беру. Бояуды дұрыс таңдауға, дәстүрден тыс әдіс - тәсілдерді пайдалана отырып, китті бейнелеуге үйрету. Қоршаған ортаны қорғауға, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
Балалар ән әуенімен ішке кіреді.(топ теңіз кейпінде жабдықталған)
Тәрбиеші: Балалар бүгін бізге көптегенқонақ апайлар келіпті. Келген қонақтармен амандасайық.
Балалардың барлығы бірге амандасады.
Тәрбиеші: Балалар, мен сіздерге бір ұсыныс жасағым келіп тұр.
Сіздер келісесіздерме?
Балалар: Ия
Тәрбиеші: Ендеше балалар бүгін біз теңізге саяхат жасайық, ол үшін бізге кімнің көмегі керек?
Балалар: Капитанның.
Тәрбиеші: Ал, капитан қандай болу керек?
Балалар: Батыл, әрі күшті болу керек.
Тәрбиеші: Олай болса менде мықтымын, күшімде көп, өзім – ақ капитан бола салайын.
Теңізге шығу үшін біз кез - келгенжағдайға дайын болуымыз керек. Өзімізді мықтап дайындауымыз керек.
Тәрбиеші: Ал, капитан дайын, сақшылар дайынсыңдар ма?
Бізді үлкен кеме күтіп тұр, кеттік кемеге.
Тәрбиеші: Теңізге аттанбас бұрын, керек заттарымызды дайындап алайық.
Бізге бірінші не керек?
Балалар; Құтқарушы желет, батып кетпеу үшін құтқарушы шеңбер керек.
Тәрбиеші: Ал, біздің құтқарушы шеңберіміз қайда?
Ойын: «4 санының көршісін тап»
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, сақшыларым менің!
Әлі бізге не қажет деп ойлайсыңдар?
Балалар. Теңіз бауы қажет.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар!
Теңіз сақшылыларының қолдары күшті, әрі епті болу керек.
Қанекей, қолдарымызды жаттықтырып, теңіз бауын байлап көрейік.(балаларға теңіз бауын байлап көрсетеді)
Қолымызды дайындадық, енді желкенді көтеріп теңізге аттанайық!
Тыныс алу жаттығуы:
Тәрбиеші: Қане балалар сиқырлы дүрбімізді алып, теңізді бір бақылап көрейікші.
Теңіздің астында әр түрлі теңіз мекендеушілері өмір сүреді екен. Қараңдаршы мын жүзіп жүрген теңіз мекендеушілерінің ең кішікентай қайсы? Ал, ең үлкені не – деп ойлайсыңдар?
- Олар немен қорктенеді?
- Құрлықта өмір сүре алама?
Тәрбиеші: Олар мұхитта яғни суда өмір сүруге жаратылған, құрлықта олар өмір сүре алмайды. Олар теңіз шөптерімен өздерінен кішкентай теңіз мекендеушілерімен қоректенеді екен.
Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы мен арал көріп тұрмын. Сақшылар орнымыздан тұрамыз, аралға түсіп, бақылау жасап көрейік.
Сергіту сәті:
Ал, балалар тұрайық,
Мойнымызды бұрайық,
Қолымызды созайық,
Су ішінде қалықтап
Қане жүзіп алайық,

Оңға бір, солға бір қарап
Денемізді бұрайық.
Ойын «Ойлан тап»
Тәрбиеші: Ой, балалар мына жерде бірдеме жатқан сияқты. Мен қарап көрейін.
(тәрбиеші сандықтан ойындармен түрлі түсті сымдар табады)
Балалармен жұмыс.
Тәрбиеші: Балалар осы бейнені қағаз бетіне түсіріп көрсек қайтеді? Су мекендеушілерінің ең үлкені Кит екен ия. Мына теңіз китке таршылық етеді. Китті біз мұхитқа орналастырып көрейік.
(қағаз бетіне киттің бейнесін түсіреді )
Тәрбиеші: Ой жарайсыңдар!
Біздің китімізге енді жайлы болған сияқты. Китіміз мұхитта еркін жүзе тұсын, біздер бойымызды сергітіп аралды бір аралап қайтайық.
Тәрбиеші: Балалар мана сандықтан әр түрлі тапсырмалар шықтығой, естеріңде ме? Қанекей сол тапсырмаларды орындап тастайық!
(қатты толқынның дыбысы естіледі)
Балалар мына жел көтеріліп кетпей тұрғанда балабақшамызға жетіп алғанымыз дұрыс болар.
Қанекей сақшыларым дайындалаыңдар!
Мұхитқа келіп,
Көп нәрсе көрдік
Балық, шаян, китпенен
Достасыпта үлгердік.
Ой, міне балабақшамызғада жеттік!
Балалар түсе қойыңдар!
Бүгінгі саяхатымыз Сіздерге ұнады ма?
Біздер қандай теңіз мекендеушілерімен таныстық? Ненің бейнесін қағаз бетіне түсірдік?
Балалар мына тауып алған сандықтың түбінде тағы бірдеңе бар сияқты. Қазір топқа барып, тағы асықпай қарап көрейік!
Осымен біздің ұйымдастырылған оқу қызметіміз аяқталды.
Қонақтарға сау болыңыз айтайық.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 46
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 46
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика