Білімділер поралы

«Шеберлер еліне саяхат» (ересектер тобында өткізілген кеш)

Ойын - сауық
«Шеберлер еліне саяхат» (ересектер тобында өткізілген кеш)

Мақсаты: Жеке тұлғаның өздігінен жүзеге асуына және бейімделуіне ықпал ететін әлеуметтік рухани сапасын қалыптастыру. Коммуникативтік – тілдік басқа балалармен, ересектермен қатынасты құра білуінің қалыптасуына жағдай жасау.
Туған халқының мәдени мұрасымен, сәндік қолданбалы өнерінің түрлерімен таныстыру, әсемдікті сезіну, ою - өрнекті үйлесімді құрылым жасай орналастыру арқылы кеңістікті бағдарлау дағдыларын қалыптастыру. Балалардың ой - қиялының, шығармашылық белсенділігінің және эстетикалық талғамының артуына мүмкіндік жасау, ұлттық үлгідегі киімдер жайында түсінік беру, киімдердің ерекшеліктеріне назар аударту, ұлттық ою - өрнек элементтерінің (ботагөз, қызғалдақ, қошқармүйіз т. б.) қолданылуы туралы ұғымдарын жетілдіру, бөліктерді жинақтауда үйлестіре білуге үйрету.
Ою - өрнектер туралы тақпақ, жұмбақ, өнер туралы мақал - мәтелдер айтқызып, тілін дамыту, сөздік қорын байыту, байланыстырып сөйлеуге үйрету. Ою - өрнектің мағынасына қарай бөлінуі жайында қарапайым түсінік беру. Қызықты ойындар арқылы сурет салуға деген қызығушылықтарын, шығармашылық мүмкіндіктерін арттыру және мерекелік көңіл - күй туғызу.
Көрнекі құралдар: қазақтың ұлттық бас киімдері үлгісі, әзір ою - өрнектер, аяқ киімдер үлгісі, фольга, біздер, шаблондар (ою - өрнектің), тақтайшалар, стандарттық емес жабдықтар, екі есікті үйдің макеті.
Кейіпкерлер: Айсұлу, Дәу, қоян, қасқыр, (ата – аналардың қатысуымен)
Тәрбиеші: Құрметті қонақтар, бүгінгі «Шеберлер еліне саяхат» атты сауық кешімізге қош келдіңіздер.
Енді осы қызықты кешімізге қатысушы «Бәйшешек» тобының балаларын ортаға шақырайық. (қол шапалақтау)
(Балалар сазбен кіріп 2 - ге бөлініп тұрады)
Балалар, біз бүгін қызықты ертегілер еліне саяхатқа шығамыз, онда бізді әртүрлі қызықтар күтіп тұр. Жолымызда біз ертегі кейіпкерлерін кездестіреміз. Олардың бізге беретін тапсырмалары болуы мүмкін. Сапарға шыққыларың, қызықты нәрселер көргілерің келе ме? (иә) Онда басталық.
(Балалар сазбен айналып келіп, үйдің алдына тоқтайды). Есікті қағамыз (Ару қыз Айсұлу шығады)
Айсұлу: - Сәлеметсіңдер ме, балалар, сендер кімсіңдер?
Балалар: – Біз №27 «Жігер» балабақшасының «Бәйшешек» тобының балаларымыз, ал, сіз кім боласыз?
Айсұлу: - Менің атым - Айсұлу. Мен қазақтың айдай сұлу қызымын. Балалар, мені патша сарайға қонаққа шақырған еді, бірақ үстіме киетін әдемі, ұлттық киімім, асыл бұйымдарым жоқ, мен сондай көңілсізбін. Не істеймін?
Балалар: – Сіз мұңаймаңыз, үйіңізге барып, өз ісіңізбен айналыса беріңіз, біз сізге көмектесеміз.
(Айсұлу үйіне қайтады)
Балалар жүрулерін жалғастыра, алдарында даяр үстел, отырғыштары үстінде «Зергерлік шеберхана», «Киімдер», «Етік шеберханасы», «Бас киімдер» шеберханасы деген таблицалары бар. Үстелдерде жапсыру, сурет, қолөнеріне арналған құрал - жабдықтар бар.
Тәрбиеші: - Балалар, біз жаңа ғана Айсұлуға уәде бердік, енді сол уәдемізді орындауымыз қажет. Қараңдаршы, бүгін бізде 3 шеберхана жұмыс жасайды. Әр шеберхананың өз шеберлері болады. Шеберлер сендерге қалай жұмыс жасау керектігін үйретеді. Кәне, балалар, өз қалауларыңмен бөліне қойыңдар.
(балалар шеберханаларға бөлінеді, тәрбиеші әр шеберхананың жұмыс міндетін түсіндіреді)
1. Зергерлік шеберханасы
«Білезік, алқа, сырға, шашбау жасау»
Барысы: Балалар алдын - ала әзірленген, қиылған (фольгадан) үлгі бетіне шаблон арқылы ою - өрнек түсіріп, ( фольга бетіне қойылған ою - өрнегі бар слюданы қарындашпен жүргізу) айналасын біз немесе ұшталған қылқалам таяқшасымен жиі - жиі басып өтеді.
2. Етік шеберханасы
«Етік, кебіс, мәсі т. б. аяқ киімдерге ою - өрнек жапсыру»
Барысы: Үлгілерге ортасы, жиегіне ою - өрнек жапсыру. Желімді дұрыс пайдалану, ою - өрнекті дұрыс орналастыра білу.
3. Киімдер шеберханасы
«Бешпет, көйлек, жеңсіз, шапанды әшекейлеу»
Түрлі - түсті қарындаштармен балалардың өздеріне белгілі қызғалдақ, қошқармүйіз, құсқанаты ою - өрнектерін киімнің етегіне, жиектеріне салу.

Сыздықова Айсұлу Қайроллақызы

«Шеберлер еліне саяхат» (ересектер тобында өткізілген кеш). жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 48
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 48
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика