Білімділер поралы

Үй жануарлары және төлдері

Жаратылыстану
Тақырыбы: Үй жануарлары және төлдері
Мақсаты: Балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін тереңдету. Олардың төлдерін бір - бірінен ажырата білуге, зейін қойып тыңдауға үйрету. Сұрақ жауап арқылы балалардың ой – өрісін, тілін, зейінін дамыту.
Әдіс – тәсілдер: көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап, ойын әдісі, көрнекілік әдіс, СТО технологиясының элементтері, куббизм әдісі
Көрнекілік: үй жануарлары: қой, сиыр, ешкі, жылқының суреттері, жануарлар дыбыстары, презентация, теледидар
Оқу іс - әрекетінің барысы:
Қос тілдік компонент (Билингвальный компонент):
Үй жануарлары - домашние животные.

Кіріспе:
Ұйымдастыру кезеңі
Балалардың көңіл – күйлерін көтеріп, ұйымдастырылған оқу іс - әрекетін бастау үшін балаларды орындарынан тұрғызып шаттық шеңберіне жинау:
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Күліп шыққан күнге.
Деніміз сау болсын!
Аспанымыз ашық болсын!

Спасибо скажем мы не раз,
Всему живому вокруг нас!
Как хорошо на свете жить!
Как хорошо уметь дружить!
Кәне балалар барлық қонақтармен амандасайық!
Сәлеметсіз бе?! Здравствуйте?! Hello!
Жақсы балалар, сабаққа дайынбыз ба? Көңіл – күйіміз қалай? Ендеше орнымызға отырайық.

Мотивациялық - қозғаушы
Мотивационно – побудительный
Қонаққа мерекелік сыйлық қорапшасымен Дара келеді. Ол өзінің тапсырмаларын алып келеді.
Балалар бұл қорапта не бар екенін білгілерің келе ме? (Хотите узнать что в этой коробке?) Ендеше Даранын тапсырмаларын орындайық. (Тогда давайте же выполним ее задания)

Іздену ұйымдастырушы
Организационно – поисковый

Тапсырманы бастамас бұрын мен сендерге бір жазба көрсеткім келеді.
- Ал енді, айтыңдаршы, біз бүгін не туралы айтатын боламыз?
- Сендердің үйлеріңде үй жануарлары бар ма?
- Оларды неге біз үй жануарлары деп атаймыз?

- Ал қоян, қасқыр, аюды біз неге жабайы аңдар деп атаймыз?

- Олай болса үй жануарларын және төлдерін атап көрейікші.
Өте, жақсы! Дұрыс айтасыңдар! Балалар, Дараның тапсырмаларын орындауға дайынбыз ба? Ендеше бастайық!
1. Дауысынан таны!
(Узнай по голосу) – балаларға бірнеше үй жануарларының дауыстары тыңдатылады. Олар дауысты ести отырып, қай жануар екенін анықтаулары керек.
2. Анасын тап!
(Найди маму) – балалар таратылған материал арқылы шашылған үй жанураларын дұрыс орналастырып, әр жануарды өз төлімен қойып шығулары тиіс.

Сергіту жаттығуы
Балалар видео арқылы билей отырып сергиді.

Жеке жұмыс. 1 – 2 баланы тақтаға шығарып үй жануарларын көрсету, айту.

3. Артығын тап!
(Найди лишнее) – балаларға 4 түрлі зат қойылған суреттер көрсетіледі. Балалар ойлана отырып артығын табады және артық затты топтастырады.
4. Баласын ата!
(Назови детеныша) – куббизм әдісі арқылы баларға кубик (әр қырында үй жануары бейнеленген) жіберіледі, балалар түскен жануардың төлін, баласын атаулары қажет.

Үй жануарлары және төлдері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 49
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 49
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика